Интернет е основен източник на информация за спортните фенове
Проучване на агенция Aura Sports Fan Survey показва, че за 79 процента от спортните привърженици най-популярният източник за достъп до резултати, новини и информация е официалният портал в интернет на техния любим отбор или дисциплина. Тази информация е изключително интересна с оглед на това, че вестниците вече отстъпват на второ място по този показател. За 61 процента от феновете спортните страници на всекидневниците са източник на търсената информация. На националните телевизии разчитат 50 процента от любителите на спорта, 46% следят новините по кабелните и сателитните канали, 37% се информират от радиото, 35% от телетекст, 24% от списанията и 6% чрез кратки текстови съобщения през мобилния си телефон.
Проучването показва, че броят на посещенията на специализираните портали в интернет за 2004 г. се е увеличил с близо 97 процента спрямо предходната 2003 г. С оглед на тези данни не е изненада, че все повече компании търсят място за реклама в официалните сайтове на футболни клубове като английския "Манчестър юнайтед" или испанския "Реал" (М). Броят на фирмите, желаещи да представят своята дейност чрез банери в едни от най-посещаваните портали, е скочил с 46 процента.