Ръководството на "Ферари" планира да смени своя доставчик на гуми след края на настоящия сезон във Формула 1, съобщи вестник "Газета дело спорт". Италианският всекидневник посочва, че техническият директор на италианския тим Рос Браун е недоволен от продуктите на "Бриджстоун" и вече е провел предварителни разговори за сключване на договор с конкурентите от "Мишлен". Към настоящия момент японската компания доставя гуми за четири от общо десет отбора в световния шампионат във Формула 1, като "Ферари" се ползва с абсолютни привилегии, въпреки че и двете страни отричат този факт. Настоящият договор между двете страни изтича в края на 2006 г., но в него фигурира клауза за неговото предсрочно прекратяване при определени условия, която би могла да улесни тима от Маранело. Отказът на италианците от партньорство с "Бриджстоун" би бил сериозен удар по японската компания, която губи драматично прекия двубой с "Мишлен". Сред партньорите на френската компания са сензацията за този сезон - "Рено", "Макларън" и "Уилямс", които се представят значително по-успешно в най-гледаното автомобилно състезание в Европа. След три кръга от календара пилотите на "Ферари" - седемкратният световен шампион и Рубенс Баричело, са извън челната петица във временното класиране при състезателите, което отрежда и шесто място на екипа в подреждането при конструкторите.
Намерението на Рос Браун е следствие от недоволството в екипа на световните шампиони, където считат "Бриджстоун" за главен виновник за проблемите на "Ферари". Въпреки въпросителните относно качествата на голяма част от елементите в новия болид на "Ферари" F2005, и тримата състезатели в тима - Шумахер, Баричело и тест-пилотът Лука Бадоер, в свои изказвания посочиха, че продуктите на "Бриджстоун" са основната причина колата да бъде по-бавна от очакваното. В тази връзка автомобилният коментатор Ханс-Йоахим Щук обясни, че по време на започналите преди два дни тестове на пистата "Муджело" в Италия екипът на "Ферари" ще се опита да подобри настройките на F2005 спрямо гумите на "Бриджстоун" и да компенсира своето изоставане в техническо отношение.