"Емирейтс" планира рекламна кампания и в Бундеслигата
"Германия е важен сектор за нашето бъдеще, посочи говорител на "Емирейтс". Ако стъпим на този пазар, считаме, че ще имаме солидни финансови успехи във връзка с нашите маркетингови програми. Участието ни в организацията на световните футболни финали следващата година бе първата крачка към реклама в тази страна."
Авиокомпанията има мащабно присъствие в европейския клубен футбол. "Емирейтс" имат двоен договор за реклама с английските "Челси" и "Арсенал". Компанията от Дубай рекламира чрез екипите на футболния клуб на руския милиардер Роман Абрамович. "Емирейтс" работят с "Арсенал" вече няколко години и дори ще подпомогнат строежа на новия стадион на "артилеристите", който ще носи името "Емирейтс стейдиъм", в "Ашбъртън гроув".
"Контрактът за спонсорство с "Арсенал" е част от съвместен проект за развитие, обясни Масимо Масини, генерален директор на "Емирейтс Италия". Спортът, и особено европейският футбол, се определят като изключително удобен метод за комуникация с голям брой потенциални клиенти. Футболът е съществена част от живота на хората във Великобритания. "Арсенал" бе първата стъпка в една мащабна кампания за реклама в Европа. Амбициите за спонсорство с отбор от Бундеслигата очертават желанието на "Емирейтс" да разшири кръга на своите партньори".
Авиокомпанията на Обединените арабски емирства е 13-ият официален спонсор на Световната футболна асоциация (ФИФА) за Мондиал 2006 г. в Германия. Така "Емирейтс" стана един от общо 15-те топспонсори за футболните финали на планетата, които ще се състоят следващата година. Освен авиокомпанията спонсори на първенството са още "Авая", "Будвайзер", "Кока-Кола", "Жилет", "Хюндай", "Макдоналдс", "Филипс", "Тошиба" и "Яху". Всеки от договорите с една от тези компании носи на ФИФА средно по 33 милиона евро.