"Благоевград БТ" стана спонсор на "Пирин"

"Благоевград БТ" стана спонсор на "Пирин"

Българският футболен клуб "Пирин" (Благоевград) подписа спонсорски договор с фабриката за цигари "Благоевград БТ", която ще се рекламира върху екипите на отбора още през следващия кръг на А група срещу "Беласица" в Петрич в неделя. Финансовите параметри по сделката не бяха съобщени, но изпълнителният директор на благоевградския клуб Малин Халачев обяви, че контрактът е за дълъг период от време.
"Логото на компанията ще стои върху екипите на тима. Сделката стана факт благодарение на успешното представяне на отбора в шампионата на А група. В момента има засилен интерес от страна на рекламодатели към клуба. Водят се преговори и с още един потенциален кандидат да спонсорира "Пирин", заяви Малин Халачев. "Пирин" е силен отбор, който има огромен потенциал. Клубът има огромни традиции в българския футбол и мястото му е сред най-добрите."
"Пирин", който е приятната изненада в първенството на А група, след като заема пето място в класирането с актив от 13 точки, е един от малкото отбори в България, които ще рекламират върху екипите си два различни спонсора. Преди известно време ръководството на "Пирин", който разполага с приличен годишен бюджет от около 1 млн. лв. по непотвърдени данни, подписа едногодишен спонсорски договор с пивоварната "Карлсберг", с който се задължава да рекламира върху екипите си бирената марка на датската компания "Пиринско пиво". Според непотвърдена информация сделката е на стойност 120 000 лв.
Клубът от Благоевград е наследник на "Пирин 1922", който преди това играеше домакинските си мачове в Симитли под името "Македонска слава". Главен акционер и председател на управителния съвет на "Пирин" е строителният предприемач Николай Галчев, собственик на "Галчев инженеринг груп". Футболният клуб планира да инвестира над 1.2 млн. лв. в изграждането на нова тренировъчна база в село Покровник, което се намира на 5 км от Благоевград.
Българският футболен шампион "Левски" има рекламен договор за една година с телекомуникационната компания "Мобилтел", като за този период от време по неофициална информация клубът ще получи приблизително 2.3 млн. лв. В началото на 2007 г. "Левски" привлече за спонсор фирмата "Хенкел България", която заедно с "Мобилтел" се рекламира върху екипите на отбора. По непотвърдени данни шампионите получават от компанията по 50 хил. лева на месец.