Как Ананд се възползва от увеличаващия се интерес към мача срещу Топалов

Как Ананд се възползва от увеличаващия се интерес към мача срещу Топалов

Световният шампион Вишванатан Ананд рекламира компанията NIIT<br />
Световният шампион Вишванатан Ананд рекламира компанията NIIT
Супермачът за световната титла по шах между Веселин Топалов и Вишванатан Ананд продължава да привлича интереса на зрителите. Официалният сайт на двубоя отчете нов рекорд по посещения.
В деня на предпоследната партия организаторите на мача засекли 550 хиляди посещения, научи dnevnik.bg. Всички партии след шестата са с над 500 хиляди, като изключение прави единствено деветата. По-слабите резултати в сайта могат да се обяснят с това, че партията се игра в неделя.
Очаква се заключителната 12-а партия да продължи тенденцията за постоянно увеличаване на интереса и посещенията на официалната страница на мача. Освен това тя може да се окаже и решаваща за определянето на световния шампион.
Индийският гросмайстор опитва да извлече максимална полза от вниманието, което предизвиква мачът. Във Военния клуб Ананд рекламира NIIT - компания, работеща в сферата на новите технологии. Индийската фирма е основен спонсор на световния шампион.
При подписването на договора си създателят и управляващ директор на NIIT Раджндра Павар каза, че "Ананд е един от най-великите спортисти, които Индия е раждала. Той има забележителни резултати в шаха по света." В София индиецът носи ризи с надпис NIIT на ръкавите и отпред на гърдите.