Как Ананд се възползва от увеличаващия се интерес към мача срещу Топалов

Супермачът за световната титла по шах между Веселин Топалов и Вишванатан Ананд продължава да привлича интереса на зрителите. Официалният сайт на двубоя отчете нов рекорд по посещения.
В деня на предпоследната партия организаторите на мача засекли 550 хиляди посещения, научи dnevnik.bg. Всички партии след шестата са с над 500 хиляди, като изключение прави единствено деветата. По-слабите резултати в сайта могат да се обяснят с това, че партията се игра в неделя.
Очаква се заключителната 12-а партия да продължи тенденцията за постоянно увеличаване на интереса и посещенията на официалната страница на мача. Освен това тя може да се окаже и решаваща за определянето на световния шампион.
Индийският гросмайстор опитва да извлече максимална полза от вниманието, което предизвиква мачът. Във Военния клуб Ананд рекламира NIIT - компания, работеща в сферата на новите технологии. Индийската фирма е основен спонсор на световния шампион.
При подписването на договора си създателят и управляващ директор на NIIT Раджндра Павар каза, че "Ананд е един от най-великите спортисти, които Индия е раждала. Той има забележителни резултати в шаха по света." В София индиецът носи ризи с надпис NIIT на ръкавите и отпред на гърдите.