Тайгър Уудс загуби още един спонсор

Тайгър Уудс загуби още един спонсор

Компанията за мъжка козметика и инструменти за бръснене Gillette, собственост на Procter & Gamble, няма да поднови рекламния договор с голфъра Тайгър Уудс. Настоящият контракт изтича на 31 декември. Решението идва вследствие на новината, че компанията иска да се изтегли от участие в спонсорирането на "Жилет чемпиъншип" в първата четвърт на 2011 г., заяви говорителят на компанията Майкъл Нортън.
Уудс беше един от най-популярните спортисти в портфолиото на компанията заедно с тенисиста Роджър Федерер и футболиста Тиери Анри. Той започна да прави реклами за Gillette през 2007 г. Голфърът загуби част от своите спонсори, след като преди година катастрофира пред дома си и след това около него се разрази скандал.
Само от оттеглянето на AT&T и Accenture той е загубил 35 милиона долара. Не е ясно каква е стойността на договора с Gillette, но според "Сънди експрес" става въпрос за 3 милиона евро. Маркетинговата му агенция IMG се надява да компенсира загубите с нови спонсорски договори от Далечния изток.
Засега твърдо зад голфъра остават Nike, от който печели по около 40 милиона годишно, и производителят на игри ЕА. Популярността на Уудс спадна през последната година, в която той загуби и първото място в световната ранглиста. Според индекса Davie Brown, който подпомага корпорациите в ориентацията за популярността на техните клиенти, той се е свлякъл от 96-о място на 2586-о.