Себастиан Фетел докосна титлата на "Монца"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Добре, че има един Джейсън Бътън,да радва окото! Борец от класа.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  2. 2 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 180 Весело

    Да Фетел се забави на старта, но щеше да запази първата си позиция, ако не беше блокиран от Хамилтън, който вместо да се пази от Алонсо, се натискаше да блокира Фетел. А Алонсо изпревари и двамата, като мина и през тревата (по правата за първия завой).
    Впрочем, при изпреварването на Алонсо от Фетел, испанецът избута Фетел в тревата доста по-опасно от гафа на Шумахер с Баричело миналата година в Унгария.

  3. 3 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 1090 Неутрално


    [quote#2:"NikB"] избута Фетел в тревата доста по-опасно от гафа на Шумахер [/quote]

    бе чак по-опасно не беше де, но си беше гаден номер.
    интересното е, че дори немските коментатори по РТЛ се обявиха за наказание срещу шуми, който шикалкавеше пред хамилтън. видя се за пореден път, че има отбори за които правилата просто не важат.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  4. 4 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 180 Весело

    До коментар [#3] от "beatles":

    Ха, ха, мислиш, че стюардите на Монца са насърчили Мерцедес и Шумахер ли? Биха го отрязали за най-малкия гаф.
    На тренировката в петък го наказаха за 2км/ч (62 при разрешени 60) при преминаване по алеята пред бокса.
    А относно маневрите: след излизане от завоя се сменя веднъж треакторията и преди влизането в следващия - още веднъж - това на практика са правилата.

  5. 5 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#4] от "NikB":

    правилата са имаш право при защита да излезеш от идеалната линия само веднъж. а не да се мандахерцаш като махало. пак казвам, за да се възмутят самите немци, мани ме мене, значи все пак има нещо.
    да не забравяме, шуми е единственият пилот печелил състезание с неизтърпяно наказание (минаване през бокса) и финиширал в пита, щото там имало мислена линия дето била продължение на финалната ( и успоредна на априлската).

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  6. 6 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 753 Неутрално

    От тези изкуствено налагани правила само страда формулата и заприличва на бутафория като кеча... можел два пъти да променя траекторията си и тем подобни, а къде остава истинската битка и пилотско майсторство? Като си по-бърз, ще намериш начин да изпревариш. А човека е отпред и може да си избира каквато си линия на движение иска. Както е например в мотоциклетната ГП - скоростите са също високи но там дори нямат огледала за задно виждане - гледат си напред и си карат по най-бърата според тях траектория.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #