За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
laveol
Рейтинг: 616 ЛюбопитноА не трябва ли това ангажиране да се прехвърли на самите фенове. Те много по-лесно биха могли да ангажират други такива с весели истории, картинки, състезания и т.н. Малко изкривена ми се вижда тази класация. И не ми е ясно как така факторът "брой последователи" се оказва толкова маловажен. Ако не ангажираха феновете си по някакъв начин, може би нямаше да имат три пъти повече от вторите по този показател.
Само за пояснение - страницата на Юнайтед е най-бързо акумулиращата фенове спортна странице във Фейсбук. Отборът е трети по този показател в света - съвсем малко след Реал Мадрид и с около милион и нещо след Барселона. Единставените други спортни страници пред тях (Юнайтед са общо 36-и сред всички страници) са тези на Лео Меси и Кристиано Роналдо.
only4thinkers
Рейтинг: 1291 НеутралноХехехе...
Челси е по-популярен от Ливърпул и Манчестър Юнайтед...
На това му се вика смях в залата.
Сигурно и Валенсия са по-популярни от Реал Мадрид и Браселона...
А между другото като пишете кой колко последователи има в ТУИТЪР защо не споменавате, че не всеки от големите футболисти има официален туитър акаунт. Защото само аз ли си мисля, че например един Стивън Джерард също би минал границата от един милион...
Dreadlord
Рейтинг: 628 ВеселоКакво да измисли Руни, ако не бой?
Who is General Failure and why is he reading my disk?aardvark
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#2] от "theanalyser":
Чакай сега, между "по-популярен" и "с по-добра стратегия за социалните медии" има доста голяма разлика. Аз самият съм фен на страницата на Челси във ФБ и, макар че не знам как е при другите, наистина си ъпдейтват всеки ден и пускат всякакви новини от нови фланелки и топки до стартови състави за всички мачове, включително и ъпдейти от самите мачове на живо.