Мексикански клуб замени имената на своите играчи с профилите им в Twitter

Мексикански клуб замени имената на своите играчи с профилите им в Twitter

Мексиканският клуб, който е основан едва преди девет години, предприе уникален ход за връзка със социалните мрежи
Reuters
Мексиканският клуб, който е основан едва преди девет години, предприе уникален ход за връзка със социалните мрежи
Докато повечето мениджъри и собственици във Висшата лига предпочитат техните футболистите да спрат да използват Twitter, един елитен мексикански клуб демонстрира необичайно отношение към социалните мрежи.
Вторият във временното класиране - "Хагуарес", реши да замени имената на своите играчи на гърба на фланелките с имената на техните акаунти в мрежата за микроблогинг.
"Живеем във време, когато благодарение на интернет може да се свържеш със всеки, независимо в коя точка на планетата се намираш. Затова "Хагуарес" започна тази кампания, свързана с Twitter. Във футбола, както и в живота 140 символа са достатъчни, за да решиш на чия страна си", заяви говорител на клуба.
Освен индивидуалните профили на играчите на всяка от фланелките ще бъде изписан и профилът на генералния спонсор на отбора – Cerveza Sol. "Хагуарес", който е основан едва преди 9 години, е първият клуб в света, който решава да рекламира Twitter толкова масово.
Мексиканският клуб обаче не е първият, който създава толкова тясна връзка между мрежата за микроблогинг и терена. Наскоро испанският "Валенсия" изписа на лицевата страна на своите екипи официалния акаунт на клуба, докато все още търсеше генерален спонсор.
Защитникът на "Манчестър юнайтед" Рио Фърдинанд пък си направи шега, като сложи името на своя акаунт в Twitter на гърба на своята фланелка. Профилът на английския национал е вторият най-популярен сред футболистите, като има близо 1.6 млн. последователи.