"Заубер" и "Челси" създадоха уникално партньорство за Формула 1 и футбола

"Заубер" и "Челси" създадоха уникално партньорство за Формула 1 и футбола

Странните надписи върху болидите на "Челси" загатнаха за възможното партньорство с "Челси"
Reuters
Странните надписи върху болидите на "Челси" загатнаха за възможното партньорство с "Челси"
Отборът от Формула 1 "Заубер" обяви партньорство с английския футболен клуб "Челси", а емблемата на сините от Лондон ще се види върху болидите още в състезанието за Гран при на Испания.
Слуховете за евентуално партньорство се породиха по време на състезанията в Китай и Бахрейн, когато върху колите се появиха надписи "Out of the Blue" и "True Blue". Днес сутринта "Заубер" потвърди сделката.
"Никога преди не е имало партньорство от такъв мащаб и характер между Формула 1 и футбола, а има толкова много общи възможности и потенциални синергии. И в двата случая говорим за отборен спорт на най-високо международно ниво", коментира изпълнителният директор на "Заубер" Мониша Калтънборн.
"Заубер" и "Челси" работят върху много спортни и търговски задачи и искаме да засилим присъствието си в тези области. Очакваме да използваме тези възможности и да поздравим "Челси" с класирането на финала на Шампионската лига", добави тя.
Задвижваният с двигатели на "Ферари" тим добави, че партньорството включва съвместна продажба на сувенири и обмяна на спортно и научно ноу-хау. Двата отбора ще трябва да представят емблемата на партньора си, за да може да се засили присъствието на марката извън съответния спорт.
Изпълнителният директор на "Челси" Рон Гърли добави: "Това е иновативно партньорство, в което един футболен клуб се свързва с отбор от Формула 1 както никога досега. По този начин ще обединим фенове чрез сътрудничеството между два от най-големите спортове. Смятаме, че този швейцарски отбор ни пасва идеално".
"Челси", чийто мениджър в момента е роденият в Швейцария Роберто ди Матео, ще показва логото на рекламните пана и таблото за интервюта на стадион "Стамфорд бридж" по време на домакинските мачове.
"Футболният клуб ще спечели от телевизионното покритие на Формула 1, което в сравнение с Висшата лига е много по-силно и покрива повече пазари. В Азия, например, Формула 1 се радва на огромно телевизионно присъствие, а благодарение на Серхио Перес се радваме на все повече фенове и в Латинска Америка", обявиха от "Заубер".