За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
skruch
Рейтинг: 605 Веселокато се замисли човек, май проблема е в шкодата. миналата година Кубица, сега други двама.
Apolon ot Tiana
Рейтинг: 507 ЛюбопитноТази Фабия да не са я правили за Сирия и Ирак? Или за Израел и Иран.
apoloniyДесен
Рейтинг: 1416 Неутралноhttp://auto.fishki.net/comment.php?id=149121
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 458 Неутралноа това,че зрителите на рали спорта по принцип застават на най опасните места в 1 отсечка няма ли да го вземем като фактор който също е допринесъл за смъртта на фена.
Атлантик
Рейтинг: 169 НеутралноДо коментар [#5] от "10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...":
"Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/Какво говориш!? Тези ралита са по-опасни (за зрителите) отколкото коридите с бикове за тореадорите...Винаги съм се чудил с кой акъл организаторите организират, а зрителите (най-вече) наблюдават от първа линия тези буквално прелитащи тонове стомана покрай тях!
Според мен на това безумие трябва да се сложи край...Трибуни за зрителите и обезопасителни гуми по цялото трасе като във формулите.
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#6] от "Атлантик":
всеки един автомобилен спорт е опасен.Но имах предвид,че повечето пъти феновете сами решават съдбата си като застават на места които са много опасни и вероятността там да стане мазало е много голяма. Бил съм свидетел как се забранява в дадена отсечка да се седи на даден завой,но въпреки всичко като почне ралито между колите по отсечката почват да пресичат и да застават на забраненото място заради по добрата гледка.За мен лично спорта не е виновен за глупостта на някой друг фен...
The Core
Рейтинг: 458 ЛюбопитноШкода Фабия S2000 беше автомобила, с който катастрофира и Роберт Кубица...???
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеДали е случайно!
NK /имигрант в родната страна/
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#4] от "Десен":
Правителството ОЛИГАРСКИ призовава: "ПЛУВАЙ, БЪЛГАРИНО... НЕ Е РИБА!"Това всичкото в Русия ли е? Тия май са открили най-ефективния начин за пускане на кръв без военни действия...
стафилокок
Рейтинг: 233 НеутралноЩом има два инцидента,значи зоните за сигурност и местата за публиката не са били преценени както трябва.Тоест организаторите не са си свършили работата.
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.RS1600
Рейтинг: 676 НеутралноТъжно е, но вината в тези случаи е 100% на зрителите. Никой пилот не е застрахован от излитане от пътя - случва се постоянно, дори и на най-добрите, независимо от автомобила. Отговорност на зрителите, обаче, (частично и на организаторите) е да си подберат безопасни позиции за наблюдаване. Има си правила - винаги от вътрешната страна на завоя, по възможност на по-високо ниво от трасето и т.н.
Вели
Рейтинг: 1276 НеутралноА как да се обезопаси трасето????
kozhouharov
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#11] от "RS1600":
Не може винаги да е на 100% зрителите. Има нещо което куца някъде. В WRC от колко време не са се случвали толкова много инциденти?
Според мен вина вероятно имат и самите коли. Спомням си как Томи Макинен разказваше, че съвременните WRC коли изискват много чист стил на каране защото са много бързи в завойте заради диференциалите. Махнаха активните диференциали и дори сегашното поколение WRC се плъзгат доста, обаче С2000 са много леки, имат малка мощ и скоростта им в завойте вероятно е по-голяма и от WRC. Даже Дидие Ориол казваше, че трябва да се карат почти като кола с предно предаване. Според мен тук е проблема, пилотите губят контрол при висока скорост и стават такива инциденти. Заради липсата на мощ се стремят да влизат бързо в завойте и...
RS1600
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#13] от "kozhouharov":
Мм, това е абсолютно теоритизиране и обобщаване на база откъслечни факти.
На рали от WRC се падат поне по 2-3 катастрофи. Излитането от пътя в рали спорта е ежедневие, независимо от автомобила. Условията са непредвидими, случват се грешки в записките, в пилотирането, пукат се гуми и т.н. Не може да се обвиняват колите, че са по-трудни за каране, което едва ли е и вярно, въпреки механичните диференциали.
Тук зони за безопасност и трапове с пясък няма. Ако си ще гледаш рали, трябва да се погрижиш за безопасността си, не да разсъждаваш какъв е шанса колата да излети от пътя, защото се кара по-лесно или по-трудно от предния модел.
П.С. Между другото, разликата между S2000 и WRC по настоящата хомологация е доста малка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
kozhouharov
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#14] от "RS1600":
Аз просто казвам, че когато колите са с повече мощ и могат да бъдат плъзгани, тогава са по-безопасни отколкото когато нямат мощ и се опитват да задържат постоянно високи обороти. Зрителите трябва да се пазят, обаче доста често инцидентите се случват и на места където може да има публика. Единственото спасение е ако си някъде нависоко! Иначе отвън или отвътре на завойте, все си има шанс колата да те помете. Просто в единия случай този шанс е по-нисък.