Петър Стойчев стана рекламно лице в кампания на уиски, търсеща иновативни идеи

Петър Стойчев стана рекламно лице в кампания на уиски, търсеща иновативни идеи

Плувецът Петър Стойчев е лице на кампанията, която търси най-добрите идеи за проекти, които да помогнат за развитието на България<br />
Плувецът Петър Стойчев е лице на кампанията, която търси най-добрите идеи за проекти, които да помогнат за развитието на България
Плувецът Петър Стойчев стана рекламно лице в новата кампания на Johnnie Walker в страната. Той е първият българин, който се снима в клип за шотландското уиски.
"Това е голямо признание за спортната ми кариера и усилията, които съм полагал до сега. Приех поканата, защото споделяме една философия, а именно, че малките крачки, упоритостта и вярата водят до успеха, в която и да било сфера. Затова пожелавам на всички да са последователни, да не се отказват при първото препятствие и да следват целите си. Keep Walking!", каза Стойчев.
Производителят на уиски започна проекта Keep Walking Bulgaria. От компанията обясняват, че целта е да се подкрепи "индивидуалният принос на българите за общия прогрес на страната ни". "Идеята на кампанията е да покаже как успехите и постиженията на всеки българин са помагали и продължават да помагат на държавата ни да се развива", добавят организаторите на проекта. Мотото на кампанията е: "Всяка твоя крачка е крачка напред за България".
Като част от проекта е организиран конкурс за иновативни идеи. Всеки желаещ може да сподели своите в сайта на Keep Walking Bulgaria от 19 ноември до средата на януари 2013 г. Тричленно жури ще определят петте най-иновативни идеи, "които биха допринесли за развитието на България". Авторите им ще получат по 10 000 лева, за да се подкрепи осъществяването на идеите им.
 
В сайта организаторите на конкурса са публикували видео истории, с които показват, че "подобни добри примери съществуват в България и че личните успехи на наши сънародници са подобрили средата, в която живеят".