Волейболният ЦСКА търси новото си бъдеще с кампанията "100 сърца за ЦСКА"

На живо
Заседанието на Народното събрание

Волейболният ЦСКА търси новото си бъдеще с кампанията "100 сърца за ЦСКА"

Волейболният ЦСКА си постави голямата цел да привлече голям спонсор или собственик
Волейболният ЦСКА си постави голямата цел да привлече голям спонсор или собственик
Волейболният ЦСКА обяви началото на кампания, в която цели да събере средства за издръжката на отборите си. Идеята на "100 сърца за ЦСКА" вече беше подкрепена от сдружението "Червени сърца".
"Това е кампания, каквато не е правена в България. Краткосрочната ни цел е да съберем 100 хил. лева, с които да изкараме зимните месеци. Дългосрочна цел е да спечелим вниманието и да привлечем голям спонсор или нов собственик", каза треньорът на мъжете, изпълнителен директор и настоящ собственик Александър Попов.
Той уточни, че това не е дарителска кампания. "Клубът се бори за съществуването си. Ние търсим червените сърца, които да ни подкрепят." Идеята на кампанията, заложена в името й, е 100 човека да дадат по 1000 лева. От клуба обясняват, че средствата могат да бъдат превеждани и от организации - фенклубове, сдружения, фирми. Още преди месец привържениците, обединени в "Офанзива", дадоха на Попов средства, които събраха на мачове.
"Червени сърца" връчиха първия чек за 5000 лева. При представянето на кампанията организаторите пуснаха видео послание от други две известни личности, подкрепили волейболния ЦСКА - Мария Илиева и треньорът на баскетболния "Левски" и националния отбор Константин Папазов. Те акцентираха върху важността клубът да продължи съществуването си.
Председателят на "Кръг за ЦСКА" Иван Гарелов заяви, че с радост се включва в кампанията. Сдружението, в което членуват известни хора от различни сфери, беше създадено като коректив на управлението на футболния клуб. "Там към момента е невъзможно да помагаме. Но с радост ще участваме в тази инициатива", каза Гарелов.
Председателят на ОСК ЦСКА Георги Калчев се присъедини към кампанията. "Време е да тропнем по масата и да излезем на улицата." Според него клубовете на ЦСКА страдат, защото "са червени и имат червена звезда в емблемата". "Това са идиотщини. От личен опит знам, че много фирми тръгват да ни стават спонсори и после се замислят. Притесняват се, защото на ЦСКА от горе не се гледа с добро около", каза Калчев.
Директорът на школата на ЦСКА, в която има около 200 деца и е най-голямата в България, Верка Николова заяви, че това е единственият волейболен клуб, който плаща наем на държавата. "Убийствено е. Всеки месец тръгваме с около 10 хил. лева назад. Това са разходи, за които другите клубове дори не си помислят. Но ние не се оплакваме. Борим се и искаме да съществуваме. Стига да имаме условия, ние можем да постигаме високи резултати."
Присъстващите се обединиха около твърдението, че ЦСКА е силен заради многобройните си привърженици. "Сигурен съм, че клубът ще получи подкрепата на важни хора в обществото", каза Гарелов.
"100 сърца за ЦСКА", подготвена от рекламната агенция Saatchi&Saatchi и от PR агенцията Publicis, ще продължи няколко месеца. "Ще даваме информация за това колко са средствата и как се изразходват", каза Попов.
Подкрепилите кампанията ще се подписват на специално знаме. Идеята на червените е то да бъде подарено на бъдещия нов собственик или голям спонсор.
Сметка на кампанията "100 сърца за ЦСКА"

IBAN: BG97STSA93000020638392
BIC: STSABGSF
Титуляр на сметката: Сдружение "Червени сърца"
Основание за плащане: Дарение

Подкрепилите инициативата ще получат договор за дарение, който може да бъде свален и попълнен от уеб-сайта www.cskavolley.org, както и потвърждение за каква цел са използвани събраните средства.