За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноТрагична история - 4 супера...
И ако Бети отупа нашите, последните да хванат да си скъсат книжките и да спрат да харчат пари залудо.
izabell
Рейтинг: 1243 НеутралноСкъп спорт,а дава заетост
onq_s_konq
Рейтинг: 652 Неутралнозащо така г-н Стоев?
МаркоВ
Рейтинг: 225 НеутралноЕх, а имах надежди, че след 2010-та може този спорт наистина да тръгне нагоре ама уви - има ли българска жилка в нещо, то загива.
По-добра лична култура, по-добър народ.Чардо
Рейтинг: 1366 ГневноДо коментар [#3] от "onq_s_konq":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#3:"onq_s_konq"]защо така г-н Стоев? [/quote]
========================
Въпроса ти е много резонен ,
но г-н Стоев е младо момче и не знае и за това не може да ти отговори !
1970-та година е ПЪРВОТО рали Златни пясъци
с маршрут : Златни - Троян - Кърнаре - София (неутрализация) - Петрохан - Троян - Кърнаре - Бургас - Златни
Една огромна полегнала осмица и като имаш предвид че Троян - Кърнаре над 40 км бе изровен с коловози макадам бе едно изключително трудно състезание !
То стана международно благодарение на Димитър Попов ( "" за Бога братя не купувайте! "" ), който бе първия българин международен авто съдия !
Ралито бе с най-висок европейски сертификат до годината 1981-ва , когато Иван Славков назначи приятеля си Георги Янакиев за председател на БФАС към СБА !
Жоро се обгради с несменяеми лица , някои и до сега са на работа в БФАС !
Жоро макар и родом от Варна съвсем меркантилно премести ралито от морето в Боровец , заради което бе обявен за поч.гр-н на Самоков , че му и подариха мястото на което си построи хотела в Боровец !
Да , но в Боровец и околностите няма възможностите за интересна пътна обстановка и състезателите бягат !
На всичкото отгоре , близо 10 европейски ралита , които през 1982-3-та година бяха доста по-назад в Европа от нашето -=- те отдавна са в Световния рали шампионата за марки !
Това е на кратко !
Ivan Ivanov
Рейтинг: 229 Неутралноколко хубаво си беше рали "Албена".. ма пусти шопи го откраднаха....
Staring sightlessly into nothingnessЧардо
Рейтинг: 1366 РазстроеноДо коментар [#4] от "Детелин Марков":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#4:"Детелин Марков"]а имах надежди, [/quote]
=================
Прочети ако обичаш # 5
Чардо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#6] от "rotnwolf":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#6:"rotnwolf"]
колко хубаво си беше рали "Албена".. ма пусти шопи го откраднаха....[/quote]
========================
Жоро не е шоп !
Той е родом от Варна и от там му е родата .
Но като малък семейството му се премества в Самоков и всички го мислят , че е от Самоков !
Да !
Ама не !
[quote#5:"Чардо"]1970-та година е ПЪРВОТО рали Златни пясъци
с маршрут : Златни - Троян - Кърнаре - София (неутрализация) - Петрохан - Троян - Кърнаре - Бургас - Златни [/quote]
МаркоВ
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#7] от "Чардо":
По-добра лична култура, по-добър народ.Викаш по-отдавна са били прецани работите. Може не съм толкова запознат със този спорт. Казвам го като любител. Относно Троян - Кърнаре и това което е било. Честно да ти кажа живея на 20км от прохода. Минавал съм го много пъти, петрохан само няколко, но наистина маршрута е бил много добър. Пътната мрежа около балкана е интересна с много изкачвания, спускания, завой и прочие. Към днешна дата прохода е в типично българско състояние, но може да приюти кръг от рали шанпионата без проблем, даже ще стане страхотно състезание заради денивелация, многото завой удобни за публиката места и прочие. Много опасен ще е този участък май.
Благодаря за информацията, полезно е да се знаят някой неща за българския спорт.
kozhouharov
Рейтинг: 652 НеутралноДогодина ще са още по-малко! Тенденцията е ясна и необратима.
Чардо
Рейтинг: 1366 РазстроеноДо коментар [#9] от "Детелин Марков":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#9:"Детелин Марков"]Много опасен ще е този участък май.[/quote]
====================
На второто или на третото рали , на изкачването след ресторанта , малко след чешмата с най-хубавата вода се бяха хвърлили в пропаста един полски екипаж .
Беклемето бе асфалтиран първоначално само до билото от към Троян .
Едва след няколко години и то доста , бе асфалтиран от към Кърнаре .
Високата му част , дето е над горския пояс е доста благодатна и за наблюдение , удобна е .
Чардо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#10] от "kozhouharov":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Като ти видя ника , автоматично се сещам за Андрей Кожухаров спортния журналист , който много дълги години завеждаше прес-клуба на ралито
Безименен
Рейтинг: 1469 Любопитноралито дълги години беше с акцент в сливенския балкан..кризата през 90-тте и пренапасването на капиталите прехвърли рали Златни на Боровец, където имаше повече мутро капитал..
Времето е наркотик, много от него убива.МаркоВ
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#11] от "Чардо":
По-добра лична култура, по-добър народ.Наскоро го преасвалтираха от Кърнаре до билото. От към Троян мисля, че още е само кърпен на места, та онзи асвалт който си виждал той ще да е.
Чардо
Рейтинг: 1366 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "LZ161":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#13:"LZ161"]ралито дълги години беше с акцент в сливенския балкан..[/quote]
=================
Да ! Така беше !
Неутрализацията бе именно в Сливен и най-хубавите и интересни СЕ бяха имвенно в Сливенския Балкан .
Чардо
Рейтинг: 1366 ГневноДо коментар [#13] от "LZ161":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#13:"LZ161"]прехвърли рали Златни на Боровец, където имаше повече мутро капитал..[/quote]
===============================
Тука малко не си прав :
ралито бе прехвърлени лично от Жоро Янакиев поради НЕГОВИ ЛИЧНИ ИНТЕРЕСИ ! ! !
Виж # 5 ако имаш време
[quote#13:"LZ161"]мутро капитал..[/quote]
При Жоро капитала е от Иван Славков !
Людмила Живкова има две най-близки приятелки : едната е на Иван Славков първата жена стюардесата дето загина в самолетна катастрофа , та после Иван се ожени за Людмила .
А другата е жената на Жоро Янакиев -=- Ети , тя е собственичка на Църна маца в Горубляне !
Именно пи тази линия Жоро бе назначен за Председател на БФАС , после без да енапускал БФАС стана ген.директор на бюро Шипка към ЦС на СБА и на края без да е напуснал ни БФАС , ни Шипка -=- стана председател на ЦС на СБА ! ! !
Един изключително прост човек , мотореткаджия от ВИФ , който говореше на БЕ към шефовете си , ама и лазеше в краката на Иван Славков в буквалния смисъл ! ! !
Чардо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#14] от "Детелин Марков":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#14:"Детелин Марков"]от Кърнаре до билото.[/quote]
===================
Мисля че бе 1975-та , една нощ някъде около 24.00 ч. се катерех нагоре по макадама и съм задрямал . . .
Добре че колата бе отишла в дясно - в баира и загасна . . .
А ако бе завила на ляво сега нямаше да ти пиша ! Освем от ралито този път го познавам отлично , защото имхме вила в Априлци - Острец .По него несъм минавал поине в последните 7 години от как съм в Дома за стари хора Сливен .
МаркоВ
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#17] от "Чардо":
По-добра лична култура, по-добър народ.Значи си минавал през мое село. Много съм пътувал с баща ми през годините и не знам и аз колко пъти съм минавал прохода. Катастрофи... много всякакви случай сме имало. Дори случай в една мъгла колона от автомобили (все наши) караме и на един завой излиза човек който мята ама как да срещ посред нощ, мъгла 90 и някоя е било това. Смътни времена бяха и не спряхме, на другия ден разбрахме, че това бил на наш познат сина му - залитнал към пропаста.
Респект.
Чардо
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#18] от "Детелин Марков":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#18:"Детелин Марков"]случай в една мъгла [/quote]
================
Дъщерята бе малка , на около 3 години , значи да е било 77-ма , че тя е 74-та .
Нещо й стана , като на малко дете , набързо събрахме багажа с майкай и оставихм нашите на вилата .
Тогава по-хубавия път бе през Беклемето и подбалканския , а и по-кратък .
Тогава имах едно NSU 1 200 TTS
А на Беклемето още веднага след горския пояс една мъгла гъста , дето има една приказка : щше ти бръгната в очте и няма да видиш кой е ?
Знаейки пътя наизуст само се молех да не налетя на накой дето го настигам.
На следващия ден - понеделник , разбрах че един колега се е обърнал в пропастта точно при чешмата от към Троян - северната , а след него е карал един камион с едноосно ремарке , карал е дълги тръби , та и той след него . . . .
Изглежда е карал по габаритите на колегата , знаеш ли ?
Кое е твоето село ?