"Манчестър юнайтед" стана последният клуб от Висшата лига с профил в Twitter

"Манчестър юнайтед" най-накрая се присъедини към Twitter. Така шампионът на Висшата лига стана последният клуб от елита на английското първенство с профил в социалната мрежа, пише digital-football.com.
От "Олд Трафорд" рядко коментираха темата за отсъствието си от сайта. Миналата година маркетинговият директор Джонатан Ригби заяви, че ще бъде създаден профил в Twitter едва когато в клуба определят точна роля за този профил в стратегията си.
Само за броени минути @ManUtd събра 100 хиляди последователи. Очаква се "Манчестър юнайтед" да доближи рекордьора от Висшата лига "Арсенал", който има 2.5 милиона фенове.
Социалните медии все пак не са новост за английския шампион. Клубът има 34 милиона почитатели във Facebook, с което фен страницата му се нарежда сред стоте най-харесвани в света.
Специалистите задават въпроса защо "Манчестър юнайтед" се забави толкова дълго с влизането в Twitter. Профилът дава възможност на клуба да се сближи и обвърже с привържениците си, особено в дните на мачовете си във Висшата лига и Шампионската лига, и да увеличи значително посещенията в сайта си.
От отсъствието се възползваха други, които създадоха неофициални профили на "Манчестър юнайтед". Новината за оттеглянето на сър Алекс Фъргюсън като мениджър беше сред най-обсъжданите в Twitter, като събра близо 1.8 млн. съобщения за 24 часа.
Очаква се клубът да използва профила за реклама на спонсорите си, допълва изданието.