Волейболният ЦСКА търси независимост чрез карта за отстъпки към феновете

Волейболният ЦСКА търси независимост чрез карта за отстъпки към феновете

Волейболният ЦСКА продължава кампанията "100 сърца за ЦСКА" в опит да се самофинансира<br />
www.cev.lu
Волейболният ЦСКА продължава кампанията "100 сърца за ЦСКА" в опит да се самофинансира
Волейболният ЦСКА пусна в продажба карта за отстъпки "100 сърца за ЦСКА", която е насочена към привържениците. Целта на клуба е да събере средства за развитието на детско-юношеската си школа и представителните отбори.
Картата ще носи отстъпки до 35%, договорени с 40 компании в различни сектори, и ще важи в над 200 търговски обекта в страната. Цената й е 50 лева, а валидността й е до 5 януари 2015 година.
Изпълнителният директор на ЦСКА Александър Попов обяви, че това е нова стъпка от кампанията "100 сърца за ЦСКА". "Миналата година започнахме инициативата. Осъзнахме, че зад нас стоят много фенове, хора и компании, които ни подкрепят. Затова се чувстваме морално задължени към тях да продължим напред", каза Попов.
По думите му клубът е създал нов маркетингов продукт, какъвто няма в българския спорт. Целта е клубът да си осигури независимост и да се самофинансира. "Ще продължим да работим в тази насока, защото смятаме, че това е верният път към спасението и развитието не само на нашия клуб, но и за създаването на стабилни основи за българския волейбол."
Попов акцентира върху това, че ако се възползват от предложените отстъпки, привържениците бързо ще си върнат средствата за покупката на картата. "Това е нашата печеливша формула, която облагодетелства и трите страни. Привържениците получават големи и реални отстъпки за стоки и услуги от ежедневието. Компаниите привличат клиенти и се обвързват с най-успешния спорт в България. А ЦСКА като клуб си осигурява много важни средства за развитието на детско-юношеската школа и представителните си отбори", заяви изпълнителният директор на ЦСКА.
Картата ще се продава в сайта на ЦСКА (www.cskavolley.org), както и в спортния магазин в зала "Васил Симов", в търговската мрежа на ProMarket и Net1 в София, а куриерската фирма Rapido ще осигурява безплатна доставка на картата в цяла България.
Националът Теодор Тодоров си купи първата карта "100 сърца за ЦСКА". Центърът заяви, че е признателен на клуба и ще се старае да помага на червените, с каквото може.
ЦСКА и един от основните партньори в картата Priomarket организират първия от серия юношески турнири "100 сърца за ЦСКА". На 12 и 13 октомври в зала "Васил Симов" ще играят отборите на ЦСКА, Славия и Левски до 17 години.
"Бизнесът и икономиката на България са в тежко положение. Ние като фирма изпитваме затруднения, но помагаме и ще помагаме там, където има морал, история, фенове и деца. В ЦСКА се опитват да направят нещо ново като продукт - не само картата. Затова аз и моите приятели и партньори ще направим всичко по силите си, за да успеят", каза собственикът на Promarket Митко Самоковски.
Попов добави, че се работи за изчистването на задълженията на ЦСКА. В четвъртък му предстои и среща с министъра на младежта и спорта Мариана Георгиева по въпроса с базите и недопускането на отборите от школата до тренировъчната зала "Армеец".