Водещ китайски сайт превърна гафа с олимпийските кръгове в успешен бизнес

Добрите предприемачи умеят да използват всяка възможност, за да развиват бизнеса си. Водещият китайски сайт за онлайн търговия Taobao "се хвана" за гафа с олимпийските кръгове от церемонията по откриването на игрите в Сочи.
Тогава единият от кръговете не се отвори. Китайците поставиха "новото лого" с четири отворени и един затворен кръг на всевъзможни продукти на цена между 20 и 200 юана (между 3 и 30 долара).
Собственик на магазин за аксесоари за мобилни телефони продава калъфи със снежинката вместо петия кръг. Той заяви, че ще продължи да предлага продуктите, стига да има интерес.
В САЩ също се продават тениски с промененото лого, както и с популярния вече от Twitter хаштаг #SochiProblems. Според информациите цените са между 16 и 30 долара.
Юристът от Китай Ван Бейбей обясни, че може да се появи проблем, свързан с авторските права. Засега обаче сайтовете използват момента за допълнителни приходи.