Рали "България" изненадващо очаквало пилоти от 9 страни

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 148 Неутрално

    Супер! А, дано стане

  2. 2 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 803 Весело

    Ахаххахахаххахахаха!
    Хихихихихиххихихи
    Какво чувство за хумор имат тия хора, ще ме уморят от смях!

  3. 3 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Една от най-важните функции на организаторите е да привличат участници, били те от България или от чужбина.
    Това обикновено става с добри условия, добър имидж на състезанието, лобизъм/познанства и участие в силни шампионати.

    Та ако са изпълнени горните условия, може и да видим повече чужди и наши екипажи ... А от своя страна това е първото условие за завръщане на публиката по отсечките!

  4. 4 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#3:"p911"]Една от най-важните функции на организаторите е да привличат участници, били те от България или от чужбина.
    Това обикновено става с добри условия, добър имидж на състезанието, лобизъм/познанства и участие в силни шампионати. [/quote]
    С което автоматични си отговаряш, че това няма как да стане.

  5. 5 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Гневно

    "" Ралито остава базирано в Самоков ""
    ========================
    Ако се върне обратно в Албена-Златни ,
    ще е най-добре !
    Но тогава няма да се пълни хотела на Жоро Янакиев в Боровец !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#5] от "Чардо":

    Това няма да стане докато Батето на рали спорта дърпа конците. А той явно продължава да ги дърпа...

    А относно статията - а дано, ама надали....

    Миналата година 1 чуждестранен, тая година да не стане 1 български и 0 чуждестранни? Че то май вече Крум Дончев трябва да се състезава със себе си...

  7. 7 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#6] от "niakoi_si":

    Аз бях в БФАС и отговарях точно за целия авто спорт у нас.
    Но под протекцията на Батето ( Людмила Живкова и Ети -жената на Жоро бяха приятелки от ученическите си години), ген.Врачев назначи Жоро за председател на БФАС.
    Т.е.стана ми шеф
    Жоро по рождение е варненец (печелил съм бас от Батето за това), но родителите му се преселват в Самоков и там израства и за това всички го мислят за "компир"
    Там Жоро поремести ралито , Самоков го направи ""почетен гражданин"" и му подариха мясо в Боровец , на което изгради хотел .
    А Ети - жена му е собственичка на Църна маца.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  8. 8 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 122 Неутрално

    [quote#5:"Чардо"]Ако се върне обратно в Албена-Златни ,
    ще е най-добре ! [/quote]

    Вярно е, че в Шуменския и Сливенския Балкан има традиции и условия, но не местоположението на едно състезание е най-важното в днешно време. Има редица фактори за правилното организиране и маркетиране на едно състезание в съвременните условия, но това е много далеч от личните интереси на "старите ръждясали пушки". В последните години и "България", и "Сливен" го показаха. От друга страна "Хеброс" се възражда!

    Явно рали може да се направя навсякъде, щом се правят толкова успешни състезания на места без природни дадености, като "Барум" и "Ипър". Виж традициите и доброто име са нещо, което се гради с години и се губи много бързо.

  9. 9 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 122 Неутрално

    [quote#7:"Чардо"]Но под протекцията на Батето ( Людмила Живкова и Ети -жената на Жоро бяха приятелки от ученическите си години), ген.Врачев назначи Жоро за председател на БФАС. [/quote]

    И още държи в шах БФАС чрез СБА и лиценза на ФИА, докато спортът в България изчезва ...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #