Фотогалерия: Успешното българско участие в еко рали "Словения"

"Октан рали тим"

Фотогалерия: Успешното българско участие в еко рали "Словения"

Екипажът на "Октан рали тим" Калин Дедиков и Георги Павлов с "Грейт уол C30" се класира на второ място в кръга от световната Купа за алтернативни горива на ФИА.

  • Българският екипаж Калин Дедиков и Георги Павлов от "Октан рали тим" с "Грейт уол C30" се класира на второ място в еко рали "Словения", кръг от световната Купа за алтернативни горива на ФИА.
    Българският екипаж Калин Дедиков и Георги Павлов от "Октан рали тим" с "Грейт уол C30" се класира на <a href="http://www.dnevnik.bg/sport/2014/06/26/2331407_bulgarski_ekipaj_stana_vtori_v_start_ot_svetovniia_eko/" target="_blank">второ място в еко рали "Словения"</a>, кръг от световната Купа за алтернативни горива на ФИА.
  • Състезанието бе и първи кръг от Балканската еко рали купа.
    Състезанието бе и първи кръг от Балканската еко рали купа.
  • В него право на участие имат всички одобрени за движение по пътната мрежа автомобили, задвижвани с алтернативни енергийни източници.
    В него право на участие имат всички одобрени за движение по пътната мрежа автомобили, задвижвани с алтернативни енергийни източници.
  • Калин Дедиков (на снимката) и Георги Павлов записаха отличния резултат в първия си съвместен старт и с напълно нов за тях автомобил в конкуренцията на още 16 екипажа от 7 страни.
    Калин Дедиков (на снимката) и Георги Павлов записаха отличния резултат в първия си съвместен старт и с напълно нов за тях автомобил в конкуренцията на още 16 екипажа от 7 страни.
  • Добрата подготовка на българите им позволи да се справят успешно, въпреки че участват с един от най-нискобюджетните автомобили в целия шампионат.
    Добрата подготовка на българите им позволи да се справят успешно, въпреки че участват с един от най-нискобюджетните автомобили в целия шампионат.
  • Техният "Грейт уол C30" е с 1.5-литров бензинов двигател и газова система, монтирана от производителя.
    Техният "Грейт уол C30" е с 1.5-литров бензинов двигател и газова система, монтирана от производителя.
  • Маршрутът на словенската надпревара бе в три етапа с обща дължина 230 км в Алпите, включително и прохода Връшич, който е отворен за движение само няколко месеца в годината.
    Маршрутът на словенската надпревара бе в три етапа с обща дължина 230 км в Алпите, включително и прохода Връшич, който е отворен за движение само няколко месеца в годината.
  • Замъкът Блед, разположен на 130-метрова скала над едноименното езеро.
    Замъкът Блед, разположен на 130-метрова скала над едноименното езеро.
  • Фотогалерия: Успешното българско участие в еко рали "Словения"
  • Денивелацията между старта и финала на тясното изкачване е над един километър, а трасето редува асфалтови прави с павирани обратни завои.
    Денивелацията между старта и финала на тясното изкачване е над един километър, а трасето редува асфалтови прави с павирани обратни завои.
  • Дедиков и Павлов се пребориха за втората позиция в основния състезателен клас 8.
    Дедиков и Павлов се пребориха за втората позиция в основния състезателен клас 8.
  • Те завършиха с минимално изоставане от победителя Ненад Стоянович от Сърбия с "Ауди А3" (на снимката).
    Те завършиха с минимално изоставане от победителя Ненад Стоянович от Сърбия с "Ауди А3" (на снимката).
  • В класа на хибридите победител стана канадецът Лукаш Нитко с "Тойота Ярис" (вляво).
    В класа на хибридите победител стана канадецът Лукаш Нитко с "Тойота Ярис" (вляво).
  • Доволен съм от нашето представяне в Словения. Успяхме да спечелим първи отличия за "Грейт уол" от състезание в Европа, заяви пилотът Калин Дедиков.
    Доволен съм от нашето представяне в Словения. Успяхме да спечелим първи отличия за "Грейт уол" от състезание в Европа, заяви пилотът Калин Дедиков.
  • Маршрутът беше фантастичен, имаше достойна конкуренция, допълни той.
    Маршрутът беше фантастичен, имаше достойна конкуренция, допълни той.
  • Красивите гледки са неразделна част от състезанието.
    Красивите гледки са неразделна част от състезанието.
  • Фотогалерия: Успешното българско участие в еко рали "Словения"
  • "Трудните за покриване в идеалното време отсечки донякъде минимализира разликите в техническото оборудване между нас и конкуренцията и въпреки, че използваме не особено прецизни софтуерни решения за навигация бяхме на ниво", каза Дедиков.
    "Трудните за покриване в идеалното време отсечки донякъде минимализира разликите в техническото оборудване между нас и конкуренцията и въпреки, че използваме не особено прецизни софтуерни решения за навигация бяхме на ниво", каза Дедиков.
  • Екипажът се надява за следващия старт от световния шампионат - "Тесла рали Сърбия", където завърши на пето място през миналата година, да разполага с по-висок бюджет.
    Екипажът се надява за следващия старт от световния шампионат - "Тесла рали Сърбия", където завърши на пето място през миналата година, да разполага с по-висок бюджет.
  • "Доволен съм, че натрупах известен опит и се надявам в следващото състезание да бъда още по-прецизен. Радвам се, че се върнахме в България с купите за второто място", заяви навигаторът Георги Павлов.
    "Доволен съм, че натрупах известен опит и се надявам в следващото състезание да бъда още по-прецизен. Радвам се, че се върнахме в България с купите за второто място", заяви навигаторът Георги Павлов.