Сдружение "Червени сърца" организира филмов конкурс и кампания "Деца на мач"

Сдружение "Червени сърца" организира филмов конкурс и кампания "Деца на мач"

От сдружението "Червени сърца" искат да привлекат децата на "Българска армия"
От сдружението "Червени сърца" искат да привлекат децата на "Българска армия"
Сдружението ''Червени сърца'', което помага на ЦСКА, ще продължи и през този сезон инициативата ''Деца на мач''. Целта е да се привлече интересът на подрастващите към спорта, и в частност към футбола.
Същността на кампанията представлява безплатно посещение на домакинските мачове на ЦСКА от страна на всички деца под 12-годишна възраст, като условието е те да имат придружител над 18 години. Входът за придружителя на детето също е свободен.
''Статистиката от кампанията е следната - средно на мач на ЦСКА идват 126 деца, а родителите, които ги придружават, са 250. Безопасността на посетителите е абсолютно гарантирана, като за тях има предвиден самостоятелен сектор на стадиона'', заяви заместник-председателят на "Червени сърца"  Костадин Петков.
Посещенията ще стават организирано в сектор А. Групата ще се събира в периода до 20-ата минута преди мача пред топката на Алеята на славата, откъдето след това организирано ще бъде допускана до определените места.
Инициативата е подкрепена напълно от ръководството на червените и ще продължи до края на сезона.
Сдружението обяви и конкурс за късометражни филми. Проектът, озаглавен ''ЦСКА в сърцето ми'', предизвиква запалянковците да обяснят в рамките на три минути любовта си към клуба във видео, като е желателно форматът му да е mp4.
Журито в състав Стефан Данаилов, Елин Рахнев и Пламен Марков ще отличи първите трима, които ще получат статуетки и парична награда. Срокът за участие е до 8 декември, а наградите ще бъдат връчени на тържество по време на Новогодишния бал на ветераните на 18 декември.
Първата кампания на "Червени сърца" беше за набирането на средства за ремонт на сектор В. Тя обаче е в застой, като до момента сдружението е събрало около 8000 лева.
''За съжаление не постигнахме целите, които си бяхме поставили с кампанията. Може би една от причините, че събрахме крайно недостатъчно средства, е фактът, че по същото време течеше кампания за реновирането на сектор Г, както и пускането на емисиите акции на клуба. Освен това седалките, които в момента са в сектор В, вече не се произвеждат. Ние просто нямаме възможност да направим пълен демонтаж на сектора. С тези средства ще подпомогнем реновиранто на сектор В", обясни председателят на управителния съвет на сдружението Сергей Славчев.