Цялото рекламно време за Супербоул вече е продадено

Супербоул предстои само след три дни и най-накрая цялото рекламно време вече е продадено. Това обявиха от NBC, която ще излъчва събитието.
Потвърдиха се и очакванията за рекордна стойност на клиповете. Средната цена на 30-секундно видео е 4.5 милиона долара.
Рекламите са поскъпнали с 1 милион спрямо 2012 г., когато за последно мачът беше в ръцете на NBC. Миналата година Fox получаваше по 4 милиона. Тогава обаче рекламното време свърши цели два месеца преди Супербоул.
Изпълнителният вицепрезидент на NBC Сет Уинтър определи процеса по продажбата на рекламното време като предизвикателство. Той изрази задоволството си, че всичко е завършило с голям успех.
В медийния ден, предшестващ грандиозното събитие, Уинтър обяви, че е разпродадено и времето за подгряващото шоу, както и за това след мача. Там цените обаче са по-ниски, уточнява CNN.
NBC has officially sold all of its $4.5M Super Bowl spots: http://t.co/PWO0mFAUfD #SB49 pic.twitter.com/HR3L1GerQw
— Adweek (@Adweek) January 28, 2015
Големият финал противопоставя "Ню Инглънд пейтриътс" и "Сиатъл сийхоукс". Супербоул е в нощта на 1 срещу 2 февруари и ще бъде излъчван по "ТВ+".
В САЩ през последните пет години събитието не пада под 105 милиона телевизионни зрители, като през 2014 г. беше поставен рекорд.