Супербоул XLIX стана най-гледаното шоу в историята на САЩ

Освен куп рекорди, които паднаха на терена, последното издание на Супербоул стана и най-гледаното предаване в историята на САЩ.
Мачът между "Ню Инглънд пейтриътс" и "Сиатъл сийхоукс", излъчен по NBC, е събрало пред екраните рекордните 114.4 милиона зрители, съобщиха от канала. Предишното издание на финала на Националната футболна лига на САЩ, излъчено от същата телевизия, беше гледано от 112.2 милиона души.
Шоуто на почивката логично събра повече внимание от самия мач. Изпълненията на Кейти Пери, Лени Кравиц и Миси Елиът са били гледани от 118.5 милиона зрители. Това е с 3.2 милиона души повече в сравнение с миналогодишната програма на почивката, в която участваха Бруно Марс и "Ред Хот Чили Пепърс".
В интернет интересът към Супербоул е не по-малък. Във "Фейсбук" над 65 милиона души са използвали хаштага на събитието, докато за него са пуснати над 28.4 милиона съобщения.
Най-доволни от всичко би трябвало да са рекламодателите, които платиха по 4.5 милиона долара за 30-секунден клип по време на мача.