За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 НеутралноЛелееее, това цял ден не можа да предизвика никакви коментари !!!
p911
Рейтинг: 120 НеутралноВ правилната посока върви Хюндай, след години хегемония на Европейските производители, е добре че корейците се включиха успешно във ВРЦ, а сега и в клиентския сегмент, очакваме и завръщането на Тойота!
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#2] от "p911":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨За сега разбъркването във ВРЦ идва от новите правила за стартовите позиции. Лидерите в класирането чистят трасето за останалите.
p911
Рейтинг: 120 Неутрално[quote#3:"deutschwagen"]разбъркването във ВРЦ идва от новите правила за стартовите позиции[/quote]
Е, чистенето не е нещо ново, но през годините опитите за промяна в стартовите позиции на макадам не бяха чак толкова успешни ...
Та това не омаловажава прогреса на Хюндай, които влагат доста усилия и средства. Вижда се желанието им да се конкурират пряко с ФВ във ВРЦ, а сега с новата Р5 и с Шкода в клиентския сегмент. Но за успешни продажби, трябва и малко маркетинг в стил "Малкълм"
Тойота също имат амбиции и сериозна подкрепа и активно търсят варианти за трима силни пилоти във ВРЦ.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#4] от "p911":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Със сигурност Хюндай имат прогрес, както и амбиции. Но има някакъв процес на рандомизация при победителите тази година. Макар правилата, които изискват водачът в класирането да е първи и Петък, и Събота да са от миналата година, изглежда специално Ожие изпитва ефекта едва тази година. Според мен ФВ работят главно върху колата за 2017, когато ще има нови правила, а Хюндай започнаха 2016 с нова кола за сезона. А и Мийк пак спечели, уж със стария Ситроен. Това просто нямаше как да стане миналата година без да се случи нещо на водачите.