"Хюндай" представя новия състезателен i20 R5 този уикенд

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Лелееее, това цял ден не можа да предизвика никакви коментари !!!

  2. 2 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 120 Неутрално

    В правилната посока върви Хюндай, след години хегемония на Европейските производители, е добре че корейците се включиха успешно във ВРЦ, а сега и в клиентския сегмент, очакваме и завръщането на Тойота!

  3. 3 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#2] от "p911":

    За сега разбъркването във ВРЦ идва от новите правила за стартовите позиции. Лидерите в класирането чистят трасето за останалите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  4. 4 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 120 Неутрално

    [quote#3:"deutschwagen"]разбъркването във ВРЦ идва от новите правила за стартовите позиции[/quote]

    Е, чистенето не е нещо ново, но през годините опитите за промяна в стартовите позиции на макадам не бяха чак толкова успешни ...

    Та това не омаловажава прогреса на Хюндай, които влагат доста усилия и средства. Вижда се желанието им да се конкурират пряко с ФВ във ВРЦ, а сега с новата Р5 и с Шкода в клиентския сегмент. Но за успешни продажби, трябва и малко маркетинг в стил "Малкълм"

    Тойота също имат амбиции и сериозна подкрепа и активно търсят варианти за трима силни пилоти във ВРЦ.

  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#4] от "p911":

    Със сигурност Хюндай имат прогрес, както и амбиции. Но има някакъв процес на рандомизация при победителите тази година. Макар правилата, които изискват водачът в класирането да е първи и Петък, и Събота да са от миналата година, изглежда специално Ожие изпитва ефекта едва тази година. Според мен ФВ работят главно върху колата за 2017, когато ще има нови правила, а Хюндай започнаха 2016 с нова кола за сезона. А и Мийк пак спечели, уж със стария Ситроен. Това просто нямаше как да стане миналата година без да се случи нещо на водачите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #