"Ювентус" тръгна към бъдещето с драстична промяна на емблемата (видео)

"Ювентус" тръгна към бъдещето с драстична промяна на емблемата (видео)

Президентът Андреа Аниели обясни, че изработването на емблемата е станало след едногодишни проучвания.
"Прекарахме една година в опит да разберем какво искат новите пазари, но също и да покажем, че принадлежим и гледаме към бъдещето", заяви той. Новата визия беше представена в Милано, където тече седмицата на модата.
Президентът на бяло-черните допълни, че "новото лого е символ на начина на живот на "Ювентус".
От клуба, който в последните години стана хегемон в Италия, заявиха, че целта е да се увеличи бизнес влиянието му. По пътя към изпълнението й ще се разчита на "серия радикално нови инициативи", насочени както към феновете на "Ювентус" по света, така и към тези с по-малък интерес към футбола. Твърди се, че клубът ще предлага уникални физически и дигитални продукти и услуги.
В съобщението си бяло-черните допълват, че новото лого е опростено и "със сигурност ще привлича вниманието, независимо къде се използва".
"Дизайнът изкарва в съзнанието известното изказване на Джани Аниели (бившият президент на клуба): "Започвам да се вълнувам всеки път, в който видя дума, започваща с J, във вестника".
— JuPorn™ (@jup1897) January 17, 2017
"Ако има клуб в Европа, който е способен да надскочи спортната философия, това е "Ювентус". Този бранд е синоним на амбиция и съвършенство, а това са принципите, които могат да вдъхновят уникални преживявания", каза Манфреди Рика от EMEA & LatAm at Interbrand - компанията, създала новата корпоративна идентичност на "Ювентус".
— JuventusFC (@juventusfc) January 17, 2017
Новото лого мигновено предизвика коментари в социалните медии. Част от привържениците започнаха да иронизират емблемата.
— amadí 💭 (@amadoit__) January 16, 2017
— Kristof Terreur 📰 (@HLNinEngeland) January 16, 2017
— JuventusFC (@juventusfcen) January 16, 2017
— Sid Lowe (@sidlowe) January 17, 2017
— Ramy Akram-Ahmed (@yesitsmispelled) January 17, 2017