GNC получи забрана да рекламира на Супербоул

GNC получи забрана да рекламира на Супербоул

Продажбите на GNC спадат систематично
Associated Press
Продажбите на GNC спадат систематично
GNC Holdings няма да рекламира на Супербоул в неделя, след като Националната футболна лига отхвърли рекламата на компанията заради политиката да не се промотират хранителни добавки.
Телевизионната компания Fox продава 30-секундните спотове за средно 5 милиона долара по време на най-чаканото спортно събитие в САЩ, а GNC искаше да бъде част от шоуто. Продажбите на компанията за производство на добавки спадат систематично, включително с 8.5% през третата четвърт на 2016 г.
По време на отчета пред акционерите временният изпълнителен директор Робърт Моран заяви, че GNC има "лошо сбъркан бизнес модел и се нуждае от промяна". Компанията затвори всички свои магазини за един ден през декември, за да промени изцяло структурата на цените си.
"Въпреки че сме разочаровани от решението на Fox Sports и НФЛ да ни извадят от рекламодателите на Супербоул продължаваме да развиваме нашата рекламна кампания", заяви главният маркетинг директор на GNC Джеф Хениън.
Компанията пусна онлайн три тийзъра на реклами с глас зад кадър на боксьор, барабанист и плувец. Хениън заяви, че рекламите ще вървят в останалите медийни канали.
Според вестник USA Today, който първи писа за отхвърлената реклама, GNC попада в "забранителния списък" на НФЛ и профсъюза на играчите, защото се асоциира със забранени от лигата субстанции.
Въпреки че Fox продава телевизионното време, лигата има последната дума кои компании имат право да рекламират.