GNC получи забрана да рекламира на Супербоул

GNC Holdings няма да рекламира на Супербоул в неделя, след като Националната футболна лига отхвърли рекламата на компанията заради политиката да не се промотират хранителни добавки.
Телевизионната компания Fox продава 30-секундните спотове за средно 5 милиона долара по време на най-чаканото спортно събитие в САЩ, а GNC искаше да бъде част от шоуто. Продажбите на компанията за производство на добавки спадат систематично, включително с 8.5% през третата четвърт на 2016 г.
По време на отчета пред акционерите временният изпълнителен директор Робърт Моран заяви, че GNC има "лошо сбъркан бизнес модел и се нуждае от промяна". Компанията затвори всички свои магазини за един ден през декември, за да промени изцяло структурата на цените си.
"Въпреки че сме разочаровани от решението на Fox Sports и НФЛ да ни извадят от рекламодателите на Супербоул продължаваме да развиваме нашата рекламна кампания", заяви главният маркетинг директор на GNC Джеф Хениън.
Компанията пусна онлайн три тийзъра на реклами с глас зад кадър на боксьор, барабанист и плувец. Хениън заяви, че рекламите ще вървят в останалите медийни канали.
Според вестник USA Today, който първи писа за отхвърлената реклама, GNC попада в "забранителния списък" на НФЛ и профсъюза на играчите, защото се асоциира със забранени от лигата субстанции.
Въпреки че Fox продава телевизионното време, лигата има последната дума кои компании имат право да рекламират.