Волейболната федерация привлече нови партньори

Волейболната федерация привлече нови партньори

Селекционерът Пламен Константинов получи от изпълнителния директор на "София Ауто" Калоян Попов "Опел Каскада"
Селекционерът Пламен Константинов получи от изпълнителния директор на "София Ауто" Калоян Попов "Опел Каскада"
Българската федерация по волейбол (БФВ) привлече нови партньори в лицето на "Лидл" и "София Ауто". Представянето на веригата супермаркети ще бъде в началото на следващата седмица, като все още не са обявени детайли.
Вероятно споразумението е насочено към мъжкия национален отбор. Тази година съставът ще участва в Световната лига и на европейското първенство.
"София Ауто" ще предостави автомобили "Опел" за нуждите на националните отбори, както и за провеждането на големите международни форуми като квалификация за световното първенство, Световна лига, Гран при, европейско първенство за девойки, които ще се състоят в България до края на годината, обявиха от федерацията.
Наскоро вицепрезидентът на федерацията по маркетинговите въпроси Любомир Ганев заяви пред "Дневник", че се водят преговори с няколко компании. След фалита на КТБ, която по думите му е давала по 720 хил. лева годишно като генерален спонсор, във федерацията се появиха финансови трудности. Ганев изрази очаквания, че ще бъдат привлечени два спонсора, с които да бъде постигната сходна сума.
"Всичко, което зависи от нас, го правим. Националният отбор е черешката на тортата и през лятото ще има рекламни лога на екипите", каза той.