Волейболната федерация привлече нови партньори

Българската федерация по волейбол (БФВ) привлече нови партньори в лицето на "Лидл" и "София Ауто". Представянето на веригата супермаркети ще бъде в началото на следващата седмица, като все още не са обявени детайли.
Вероятно споразумението е насочено към мъжкия национален отбор. Тази година съставът ще участва в Световната лига и на европейското първенство.
"София Ауто" ще предостави автомобили "Опел" за нуждите на националните отбори, както и за провеждането на големите международни форуми като квалификация за световното първенство, Световна лига, Гран при, европейско първенство за девойки, които ще се състоят в България до края на годината, обявиха от федерацията.
Наскоро вицепрезидентът на федерацията по маркетинговите въпроси Любомир Ганев заяви пред "Дневник", че се водят преговори с няколко компании. След фалита на КТБ, която по думите му е давала по 720 хил. лева годишно като генерален спонсор, във федерацията се появиха финансови трудности. Ганев изрази очаквания, че ще бъдат привлечени два спонсора, с които да бъде постигната сходна сума.
"Всичко, което зависи от нас, го правим. Националният отбор е черешката на тортата и през лятото ще има рекламни лога на екипите", каза той.