Кои са кандидатите да рекламират тотото срещу 10.8 млн. лева

Кои са кандидатите да рекламират тотото срещу 10.8 млн. лева

Кои са кандидатите да рекламират тотото срещу 10.8 млн. лева
Две предложения са получени в конкурса за пълно рекламно обслужване на Българския спортен тотализатор (БСТ). Спорът е между "Геймс медиа" и "Спорт фактори".
Обществената поръчка е за 10.8 млн. лева без ДДС и е за срок на изпълнение от три години. Предложенията бяха отворени в централата на БСТ днес, като на място нямаше представители на никой от кандидатите.
Кои са те
В "Геймс медиа" влизат "От-до консулт" ООД и "Метрополис груп" АД. "От-до консулт" ООД е агенция, която се занимава основно с ПР. Съдружници в нея са журналистът и издател Мирослава Баджева ("Жената днес", "Наш дом") и пиар специалистът и бивш програмен директор на "Нова телевизия" Олга Лозанова.
"Метрополис груп" АД се занимава с външна реклама. Според Търговския регистър в акционерното дружество с най-голям дял е телевизионният продуцент Нико Тупарев - 30%, останалите се разпределят между Андрей Иванов 21.7%, Христо Гюрговски 18.9%, американеца Марк Десбиенз 18.2% и Евгений Йонов 11.2%
В другия консорциум "Спорт фактори" участват три фирми - "ПР фактори" ЕООД, "Куерти промоушънс" ООД и "ОМ София" ООД.
Рекламната агенция "Куерти промоушънс" ООД е със собственици Явор Антонов и Добрин Бодуров. "ОМ София" ООД е специализирана в рекламата и пиар услугите. Съдружници в дружеството са Анета Герова и Екатерина Тупарева, която е и управител на фирмата. Тупарева е и изпълнителен директор на комуникационния холдинг Ogilvy Group Bulgaria (тя е и съпруга на Нико Тупарев - бел. ред.).
Критерии и избор
При оценка на кандидата ще са водещи критериите за качество, които имот 70% тежест, а критерият цена е с тежест 30%. Сега предстои обявяване на дата за отваряне на ценовите оферти.
Основните дейности на изпълняващия поръчката ще бъдат "създаване на творческа платформа за изграждане и реализация на идейно-художествени концепции, реклама и маркетинг, публично, корпоративно и медийно обслужване, организиране, реализиране и модернизиране облика на телевизионно предаване, производство и предпечатна подготовка, закупуване и разпространение на рекламни форми в съответните канали". В момента предаването на тотото се излъчва седмично в Би Ти Ви.
Поръчката е на същата стойност като тази отпреди три години. Досега рекламата на тотото се правеше от консорциума "ДИСпорт".