Кои са кандидатите да рекламират тотото срещу 10.8 млн. лева

Две предложения са получени в конкурса за пълно рекламно обслужване на Българския спортен тотализатор (БСТ). Спорът е между "Геймс медиа" и "Спорт фактори".
Обществената поръчка е за 10.8 млн. лева без ДДС и е за срок на изпълнение от три години. Предложенията бяха отворени в централата на БСТ днес, като на място нямаше представители на никой от кандидатите.
Кои са те
В "Геймс медиа" влизат "От-до консулт" ООД и "Метрополис груп" АД. "От-до консулт" ООД е агенция, която се занимава основно с ПР. Съдружници в нея са журналистът и издател Мирослава Баджева ("Жената днес", "Наш дом") и пиар специалистът и бивш програмен директор на "Нова телевизия" Олга Лозанова.
"Метрополис груп" АД се занимава с външна реклама. Според Търговския регистър в акционерното дружество с най-голям дял е телевизионният продуцент Нико Тупарев - 30%, останалите се разпределят между Андрей Иванов 21.7%, Христо Гюрговски 18.9%, американеца Марк Десбиенз 18.2% и Евгений Йонов 11.2%
В другия консорциум "Спорт фактори" участват три фирми - "ПР фактори" ЕООД, "Куерти промоушънс" ООД и "ОМ София" ООД.
Рекламната агенция "Куерти промоушънс" ООД е със собственици Явор Антонов и Добрин Бодуров. "ОМ София" ООД е специализирана в рекламата и пиар услугите. Съдружници в дружеството са Анета Герова и Екатерина Тупарева, която е и управител на фирмата. Тупарева е и изпълнителен директор на комуникационния холдинг Ogilvy Group Bulgaria (тя е и съпруга на Нико Тупарев - бел. ред.).
Критерии и избор
При оценка на кандидата ще са водещи критериите за качество, които имот 70% тежест, а критерият цена е с тежест 30%. Сега предстои обявяване на дата за отваряне на ценовите оферти.
Основните дейности на изпълняващия поръчката ще бъдат "създаване на творческа платформа за изграждане и реализация на идейно-художествени концепции, реклама и маркетинг, публично, корпоративно и медийно обслужване, организиране, реализиране и модернизиране облика на телевизионно предаване, производство и предпечатна подготовка, закупуване и разпространение на рекламни форми в съответните канали". В момента предаването на тотото се излъчва седмично в Би Ти Ви.
Поръчката е на същата стойност като тази отпреди три години. Досега рекламата на тотото се правеше от консорциума "ДИСпорт".