"Нова броудкастинг" взе правата за името и излъчването на тенис турнира в София

"Нова броудкастинг" взе правата за името и излъчването на тенис турнира в София

"Нова броудкастинг" взе правата за името и излъчването на тенис турнира в София
LAP.bg
"Нова броудкастинг груп" е придобила правата за името и телевизионното излъчване на тенис турнира в София, съобщи tennis24.bg, като се позовава на информация от компанията.
Турнирът вече ще носи името "Диема екстра София оупън", а мачовете ще бъдат излъчвани по двата платени канала в пакета - "Диема спорт 1" и "Диема спорт 2". Споразумението е било постигнато в началото на тази седмица.
Досега телевизионните права се държаха от БНТ. Държавната телевизия имаше договор с "Коза уърлд ъф спорт" - спортното подразделение на предишния организатор на турнира "Гаранти коза". Контрактът беше за трите издания на турнира.
На 21 декември обаче беше обявено, че "Гаранти Коза" вече не е генерален спонсор на турнира. Турската строителна компания не е платила таксата за лиценза за предстоящото трето и по договор последно издание на надпреварата.
В края на 2018 г, стана ясно, че "Гаранти коза" вече не е спонсор на турнира заради неплатен лиценз
LAP.bg
В края на 2018 г, стана ясно, че "Гаранти коза" вече не е спонсор на турнира заради неплатен лиценз
Организацията беше поета изцяло от компанията, която притежава лиценза за това място в календара на АТП - Dubai Duty Free, чрез фирмата "Брандплюс". На среща с медиите от "Брандплюс" заявиха, че раздялата с "Гаранти коза" няма да промени дългосрочните планове за турнира в София.
БНТ е била уведомена за промяната в телевизионното излъчване на 3 януари с писмо от изпълнителния директор на "Брандплюс" Барат Готхини, съобщи източник на "Дневник" от държавната телевизия.
По информация на "Дневник" турнирът в София е бил една от най-големите инвестиции на БНТ в спортната ѝ програма в последните години.