Тиери Ньовил спечели рали "Швеция"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    Поздравления, Мони, но няма много следящи тази надпревара. Може би, заглавието трябва да включва нещо от рода на: как се кара със 190 км/ч, по път със завои, на прясно навалял сняг

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Явно е изключителен пилот.

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    В момента гледам на запис последния етап (съвпадна с биатлона). Интересно, какъв е разхода на гориво, особено при подобни условия? Симеон?

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  4. 4 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Трудно рали и за това победата е по-сладка.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  5. 5 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#3] от "hamiltonf1":

    Едва ли по-малко от 40л./100
    Интересен въпрос.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    До коментар [#5] от "sandman":

    40 ми се струва даже малко. При многократно превъртащи 4 задвижващи колела, обороти в червения сектор, не знам. Чакам отговор от един приятел.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Стига бе, баси и недомислиците по БНТХД?! Да не излъчат последните двама?! И то защо, защото имало биатлон, който се дава по БНТ1?! държавна история...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  8. 8 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 88 Неутрално

    "..от 8 до 1 март в Мексико"
    Понякога се чудя, автора дали си прочита писанието преди да го предаде? Ами редактор има ли в Неделя?

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf1":

    Говори се за 70 за Фиестата от 2014 и 60 за Шкодата

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  10. 10 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf1":

    Оборотите не бива да са в червения сектор,защото тогава пада драстично въртящия момент.Оптималното каране е в обороти от макс.въртящ момент до обороти макс.мощност.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    До коментар [#10] от "sandman":

    Така е, да кажем на границата, и тогава следва смяна на предавка.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#10] от "sandman":

    Да бе и що тогава на режим спорт колите превключват в лютеницата, а не на 2500-3000 където е пика на нютоните? А формулите ги цедят до 15000, а пика е преди 10000?

    Още има да четете за въртящ момент, мощност. Максимума на въртящия момент е максимума кпд, но максимума работа е по натам.

  13. 13 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 567 Весело

    До коментар [#12] от "niakoi_si":

    Ще чета,що да не.Да започнем от формулата.Винаги когато обяснявам на такива като вас,какво е въртящ момент,задавам въпрос.
    Пример за огромен въртящ момент и почти никаква мощност и обратното,пример в който най -високия въртящ момент е в режим празен ход,а мощността расте с оборотите.Второто е при двигателите на формулата.Ами първото?
    Господин Някой си,явтомобилите за разходка,нямат НИЩО общо дори и в режим спорт със сътезателните автомобили.При състезателните автомобили,отношенията на предавателните числа на трансмисията се избират така,че да паснат най-добре на режима в който ще се кара.Някъде е необходимо това да е в диапазона на висок въртящ момент,друг път в диапазона на макс мощност.
    Защо Ауди къртеха с дизела си на Льо Ман?Дали не е заради превъзходството на висок въртящ момент в ниски обороти?
    Айде стига толкова у-ще.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  14. 14 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#13] от "sandman":

    Я преди да пишеш научно, вземи един онборд на рали автомобил и виж на какви обороти сменя скоростите. Ако се поровиш ще намериш и графика на въртящия момент на по-старичките ВРЦ-та и ще се убедиш, че колата се цеди до доста по - високи обороти след пика на нютоните.

    А Ауди къртеха с дизела на Льоман защото ЗАРЕЖДАХА ПО-РЯДКО и ползваха облекчения спрямо бензиновата модификация. В никой друг моторен шампионат няма дизели, отговори си сам защо.

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#14] от "niakoi_si":

    А Ауди къртеха с дизела на Льоман защото ЗАРЕЖДАХА ПО-РЯДКО и ползваха облекчения спрямо бензиновата модификация. В никой друг моторен шампионат няма дизели, отговори си сам защо.
    —цитат от коментар 14 на niakoi_si



    Изобщо не си прав за това. Какви облекчения са имали спрямо бензиновите? Дори когато и Пежо се състезаваха, от АСО пробваха да забавят дизелите, слагаха им по-големи рестриктори, но бензиновите нямаха шанс - отличен пример е 2010 с AMR Aston Martin - дизелите се откъснаха още веднага и все едно бяха друг клас. 2013-та пък, дни преди ЛМ, намалиха резервоара на Ауди с 3л. за да помогнат на Тойота.
    Та ако се поинтересуваш малко ще видиш, че не става въпрос само за по-редки зареждания. ЛМ изисква едновременно олтично ускорение, максимална скорост, и даунфорс за завоите. Ауди разработиха отлична аеродинамика, а именно въртящият момент на дизела помогна високото съпротивление на даунфорса да не пречи толкова при дългите прави.
    Също така, правилата от 2014 изцяло ощетяват дизела (в случая Ауди) във всяко едно направление - позволена енергия от ДВГ на обиколка, де факто и позволена енергия от хибридната система на обиколка, енергия в резервоара, горивен поток. Резултатът е по-малко мощност, по-слабо уксорение, и по-къси стинтове (което убвиа и стратегията). От АСО 2016-та признаха, че са се опитвали да балансират бензинови прототиши с 8MJ хибрид, и дизелови с 6MJ хибрид (но дизелът има и по-малко позволена енергия от ДВГ, по-малък резервоар обърнат в енергия, и по-бавен горивен поток). И всички по-запознати коментираха, че ако и безнините, и дизелите бяха с 8MJ хибрид, бензините не биха имали никакъв шанс. Какво е положението в други серии не е аргумент, говорим за ендюрънс състезания, и за прототипи, където по-високото тегло на дизела пасва идеално. А на другите серии дизелите дори не съм сигурен, че са позволени.
    Единствения аргумент който можеш да направиш е, че Ауди бяха изключително силни и с бензиновия R8, който бе бит само една година, като частен отбор, от отбора на Бентли (където беше голяма част от заводския екип на Ауди). Всъщност Ауди спечелиха 3-то място още с първия си опит през 1999, а тогава гридът беше препълнен с гръмки имена, които от години си бяха разработвали прототипите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  16. 16 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 567 Весело

    До коментар [#14] от "niakoi_si":

    О боже!Ми нали това пиша и аз! " ще се убедиш, че колата се цеди до доста по - високи обороти след пика на нютоните." Естествено човече,най-високия въртящ момент е долната граница,в която може да се спуснат оборотите,макс мощност е горната граница,до която се развърта коляновия вал,ако искаш перфектен пърформънс.Нагоре от това мощността също пада и няма никакъв смисъл да продължаваш да натискаш.Хубаво ми казваш да видя графиките.Аз съм ги гледал толкова много,че идея си нямаш.Ама погледни ги и ти.Не напразно ти показах,че атмосферните двигатели ф1 имат най-висок момент на ПРАЗЕН ход!И макар кривата на момента да се спуска надолу с оборотите,мощността расте.Расте обаче до накъде.След това доста рязко се смъква надолу.Точно в пика на най-висиката мощност трябва да се превключи.Иначе ускорението ти отива по дяволите. Объренахме го на училище.
    Между другото,сети ли се коя машина има огромен въртщ момент и почти никаква мощност,в момент на потегляне?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #