За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоПоздравления, Мони, но няма много следящи тази надпревара. Може би, заглавието трябва да включва нещо от рода на: как се кара със 190 км/ч, по път със завои, на прясно навалял сняг
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ442
Рейтинг: 544 НеутралноЯвно е изключителен пилот.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноВ момента гледам на запис последния етап (съвпадна с биатлона). Интересно, какъв е разхода на гориво, особено при подобни условия? Симеон?
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБsandman
Рейтинг: 567 НеутралноТрудно рали и за това победата е по-сладка.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.sandman
Рейтинг: 567 НеутралноДо коментар [#3] от "hamiltonf1":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Едва ли по-малко от 40л./100
Интересен въпрос.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноДо коментар [#5] от "sandman":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ40 ми се струва даже малко. При многократно превъртащи 4 задвижващи колела, обороти в червения сектор, не знам. Чакам отговор от един приятел.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноСтига бе, баси и недомислиците по БНТХД?! Да не излъчат последните двама?! И то защо, защото имало биатлон, който се дава по БНТ1?! държавна история...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБtos_buratino
Рейтинг: 88 Неутрално"..от 8 до 1 март в Мексико"
Понякога се чудя, автора дали си прочита писанието преди да го предаде? Ами редактор има ли в Неделя?
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#6] от "hamiltonf1":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Говори се за 70 за Фиестата от 2014 и 60 за Шкодата
sandman
Рейтинг: 567 НеутралноДо коментар [#6] от "hamiltonf1":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Оборотите не бива да са в червения сектор,защото тогава пада драстично въртящия момент.Оптималното каране е в обороти от макс.въртящ момент до обороти макс.мощност.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноДо коментар [#10] от "sandman":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТака е, да кажем на границата, и тогава следва смяна на предавка.
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#10] от "sandman":
Да бе и що тогава на режим спорт колите превключват в лютеницата, а не на 2500-3000 където е пика на нютоните? А формулите ги цедят до 15000, а пика е преди 10000?
Още има да четете за въртящ момент, мощност. Максимума на въртящия момент е максимума кпд, но максимума работа е по натам.
sandman
Рейтинг: 567 ВеселоДо коментар [#12] от "niakoi_si":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Ще чета,що да не.Да започнем от формулата.Винаги когато обяснявам на такива като вас,какво е въртящ момент,задавам въпрос.
Пример за огромен въртящ момент и почти никаква мощност и обратното,пример в който най -високия въртящ момент е в режим празен ход,а мощността расте с оборотите.Второто е при двигателите на формулата.Ами първото?
Господин Някой си,явтомобилите за разходка,нямат НИЩО общо дори и в режим спорт със сътезателните автомобили.При състезателните автомобили,отношенията на предавателните числа на трансмисията се избират така,че да паснат най-добре на режима в който ще се кара.Някъде е необходимо това да е в диапазона на висок въртящ момент,друг път в диапазона на макс мощност.
Защо Ауди къртеха с дизела си на Льо Ман?Дали не е заради превъзходството на висок въртящ момент в ниски обороти?
Айде стига толкова у-ще.
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#13] от "sandman":
Я преди да пишеш научно, вземи един онборд на рали автомобил и виж на какви обороти сменя скоростите. Ако се поровиш ще намериш и графика на въртящия момент на по-старичките ВРЦ-та и ще се убедиш, че колата се цеди до доста по - високи обороти след пика на нютоните.
А Ауди къртеха с дизела на Льоман защото ЗАРЕЖДАХА ПО-РЯДКО и ползваха облекчения спрямо бензиновата модификация. В никой друг моторен шампионат няма дизели, отговори си сам защо.
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#14] от "niakoi_si":
Изобщо не си прав за това. Какви облекчения са имали спрямо бензиновите? Дори когато и Пежо се състезаваха, от АСО пробваха да забавят дизелите, слагаха им по-големи рестриктори, но бензиновите нямаха шанс - отличен пример е 2010 с AMR Aston Martin - дизелите се откъснаха още веднага и все едно бяха друг клас. 2013-та пък, дни преди ЛМ, намалиха резервоара на Ауди с 3л. за да помогнат на Тойота.
Та ако се поинтересуваш малко ще видиш, че не става въпрос само за по-редки зареждания. ЛМ изисква едновременно олтично ускорение, максимална скорост, и даунфорс за завоите. Ауди разработиха отлична аеродинамика, а именно въртящият момент на дизела помогна високото съпротивление на даунфорса да не пречи толкова при дългите прави.
Също така, правилата от 2014 изцяло ощетяват дизела (в случая Ауди) във всяко едно направление - позволена енергия от ДВГ на обиколка, де факто и позволена енергия от хибридната система на обиколка, енергия в резервоара, горивен поток. Резултатът е по-малко мощност, по-слабо уксорение, и по-къси стинтове (което убвиа и стратегията). От АСО 2016-та признаха, че са се опитвали да балансират бензинови прототиши с 8MJ хибрид, и дизелови с 6MJ хибрид (но дизелът има и по-малко позволена енергия от ДВГ, по-малък резервоар обърнат в енергия, и по-бавен горивен поток). И всички по-запознати коментираха, че ако и безнините, и дизелите бяха с 8MJ хибрид, бензините не биха имали никакъв шанс. Какво е положението в други серии не е аргумент, говорим за ендюрънс състезания, и за прототипи, където по-високото тегло на дизела пасва идеално. А на другите серии дизелите дори не съм сигурен, че са позволени.
Единствения аргумент който можеш да направиш е, че Ауди бяха изключително силни и с бензиновия R8, който бе бит само една година, като частен отбор, от отбора на Бентли (където беше голяма част от заводския екип на Ауди). Всъщност Ауди спечелиха 3-то място още с първия си опит през 1999, а тогава гридът беше препълнен с гръмки имена, които от години си бяха разработвали прототипите. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
sandman
Рейтинг: 567 ВеселоДо коментар [#14] от "niakoi_si":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.О боже!Ми нали това пиша и аз! " ще се убедиш, че колата се цеди до доста по - високи обороти след пика на нютоните." Естествено човече,най-високия въртящ момент е долната граница,в която може да се спуснат оборотите,макс мощност е горната граница,до която се развърта коляновия вал,ако искаш перфектен пърформънс.Нагоре от това мощността също пада и няма никакъв смисъл да продължаваш да натискаш.Хубаво ми казваш да видя графиките.Аз съм ги гледал толкова много,че идея си нямаш.Ама погледни ги и ти.Не напразно ти показах,че атмосферните двигатели ф1 имат най-висок момент на ПРАЗЕН ход!И макар кривата на момента да се спуска надолу с оборотите,мощността расте.Расте обаче до накъде.След това доста рязко се смъква надолу.Точно в пика на най-висиката мощност трябва да се превключи.Иначе ускорението ти отива по дяволите. Объренахме го на училище.
Между другото,сети ли се коя машина има огромен въртщ момент и почти никаква мощност,в момент на потегляне?