Олимпийските звезди на корейския кърлинг станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки

Олимпийските звезди на корейския кърлинг станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки

Олимпийските звезди на корейския кърлинг станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки
Reuters
Силното представяне на южнокорейския отбор по кърлинг в Пьонгчанг 2018 привлече вниманието на местните компании. "Чесновите момичета" станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки и eлектротехника на LG.
Женският отбор на Южна Корея в кърлинга стана приятната изненада на турнира в Пьонгчанг. "Чесновите момичета" не бяха слагани сред фаворитите преди надпреварата, но изживяха приказката си, като спечелиха сребърните медали.
По време на игрите в "Туитър" се появиха шеговити колажи със състезателките с мопове за чистене в ръка и реклами на техника за дома. Вероятно това е накарало LG да привлече "чесновите момичета" за своя рекламна кампания.
"Доволни сме, че ще заснемем реклама с женския отбор по кърлинг, който прикова вниманието на света с невероятните си способности и отборна игра", заяви вицепрезидентът на LG Хан Вонг-Хюн.
Южнокорейската компания ще бъде спонсор на отбора в следващите четири години до края на зимните игри в Пекин през 2022 г. От LG заявиха, че рекламата с "чесновите момичета" ще се появи до края на март.
Четири от петте състезателки са учили в Юсеонг и са били част от училищния отбор. Градът е по-известен с производството на чесън, но постепенно става средище на кърлинга в страната.
В Пьонгчанг "чесновите момичета" получиха огромна подкрепа и привлякоха вниманието към кърлинга, който не е сред популярните спортове в страната.