Олимпийските звезди на корейския кърлинг станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки

Силното представяне на южнокорейския отбор по кърлинг в Пьонгчанг 2018 привлече вниманието на местните компании. "Чесновите момичета" станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки и eлектротехника на LG.
Женският отбор на Южна Корея в кърлинга стана приятната изненада на турнира в Пьонгчанг. "Чесновите момичета" не бяха слагани сред фаворитите преди надпреварата, но изживяха приказката си, като спечелиха сребърните медали.
По време на игрите в "Туитър" се появиха шеговити колажи със състезателките с мопове за чистене в ръка и реклами на техника за дома. Вероятно това е накарало LG да привлече "чесновите момичета" за своя рекламна кампания.
"Доволни сме, че ще заснемем реклама с женския отбор по кърлинг, който прикова вниманието на света с невероятните си способности и отборна игра", заяви вицепрезидентът на LG Хан Вонг-Хюн.
Южнокорейската компания ще бъде спонсор на отбора в следващите четири години до края на зимните игри в Пекин през 2022 г. От LG заявиха, че рекламата с "чесновите момичета" ще се появи до края на март.
Meanwhile, LG calls dibs on the "Garlic Girls" for its vacuum cleaner commercials. https://t.co/qoE8CdpLjZ
— Sunghee Hwang (@sungheehwang) 7 March 2018
Четири от петте състезателки са учили в Юсеонг и са били част от училищния отбор. Градът е по-известен с производството на чесън, но постепенно става средище на кърлинга в страната.
В Пьонгчанг "чесновите момичета" получиха огромна подкрепа и привлякоха вниманието към кърлинга, който не е сред популярните спортове в страната.