Шефовете на руския футбол вярват, че бирата по стадионите ще увеличи посещаемостта

Шефовете на руския футбол вярват, че бирата по стадионите ще увеличи посещаемостта

Шефовете на руския футбол вярват, че бирата по стадионите ще увеличи посещаемостта
Associated Press
Продажбата на бира на футболните стадиони ще има благоприятно въздействие върху посещаемостта на двубоите от руското първенство. Това заяви вицепрезидентът на Руския футболен съюз Сергей Анохин, според когото свободната консумация на алкохолната напитка на трибуните може да повиши интереса на хората към спорта.
Въпросът за продажбата на бира на стадионите беше повдигнат на среща в Калининград между Съвета за развитие на физическата култура и спорта и организационния комитет на завършилото световно първенство по футбол в Русия. От 2005 г. в страната е забранена продажбата и консумацията на бира на футболните съоръжения.
"Надяваме се, че ще ни бъде позволено да продаваме бира на стадионите и посещаемостта ще се увеличи. Разбираме, че може и трябва да бъде направено. Имаме опит от продажбата на бира на стадионите по време на световното първенство и тогава нямаше ексцесии. Аз съм за продажбата на бира, защото всички допълнителни приходи са от полза", каза Анохин.
По време на шампионата в Русия ФИФА позволи продажбата на бира на трибуните преди и след двубоите в 11-те града домакини. УЕФА също прие промяната и от новия сезон в европейските клубни турнири ще бъде разрешена продажбата на алкохолни напитки на стадионите.
С цел да продължи развитието на футбола след световното руската Премиер лига пое нова маркетингова стратегия с променена визия на логото си. То беше представено в сряда, като изображението представлява стилизирана глава на мечка с цветовете на руското знаме - бяло, синьо и червено.