"Найки" ще инвестира 144 млн. долара на китайския пазар за електронни спортове

Американската компания за производство на спортни стоки "Найки" е готова да инвестира 144 милиона долара на китайския пазар за електронни спортове, твърди Lanxiong Sports. Според информацията сумата е за петгодишно партньорство с виртуалния шампионат League of Legends Pro League.
Със споразумението "Найки" ще стане официален доставчик на дрехи, обувки и артикули за всички играчи и официални представители в първенството.
През октомври американската компания направи силен ход към засилване на влиянието си в електронните спортове с подписването на спонсорски договор с китайската звезда Дзиан "Узи" Дзъхао. Наскоро 21-годишният състезател се появи в рекламна кампания с баскетболиста Леброн Джеймс.
Интересът към електронните спортове продължава да придобива все по-големи размери. Много спортни състезания по света като НБА, Формула 1, ФИФА, УЕФА и някои футболни първенства съзряха възможност за доходоносен бизнес със създаването на виртуални шампионати.