"Найки" ще инвестира 144 млн. долара на китайския пазар за електронни спортове

"Найки" ще инвестира 144 млн. долара на китайския пазар за електронни спортове

"Найки" ще инвестира 144 млн. долара на китайския пазар за електронни спортове
Associated Press
Американската компания за производство на спортни стоки "Найки" е готова да инвестира 144 милиона долара на китайския пазар за електронни спортове, твърди Lanxiong Sports. Според информацията сумата е за петгодишно партньорство с виртуалния шампионат League of Legends Pro League.
Със споразумението "Найки" ще стане официален доставчик на дрехи, обувки и артикули за всички играчи и официални представители в първенството.
През октомври американската компания направи силен ход към засилване на влиянието си в електронните спортове с подписването на спонсорски договор с китайската звезда Дзиан "Узи" Дзъхао. Наскоро 21-годишният състезател се появи в рекламна кампания с баскетболиста Леброн Джеймс.
Интересът към електронните спортове продължава да придобива все по-големи размери. Много спортни състезания по света като НБА, Формула 1, ФИФА, УЕФА и някои футболни първенства съзряха възможност за доходоносен бизнес със създаването на виртуални шампионати.