Австралийска компания е третият основен спонсор на тенис турнира в София

Австралийската компания "Гроугрийн" (GrowGreen) стана главен партньор на тенис турнира от категория "АТП 250" в София. Тя е третият основен спонсор на състезанието след "Емирейтс" и "Дубай дюти фрий", която притежава лиценза за това място в календара на АТП.
"Гроугрийн" е основана през 1986 г. и произвежда биологични продукти, подходящи за конвенционално и биоземеделие. Тя ще спонсорира турнира в София чрез европейския си клон - Grow Green Europe, чийто изпълнителен директор е българинът Димитър Благоев.
"За нашата компания е чест да се присъедини към "София оупън". Вярваме, че с нашата подкрепа ще се подсигури още по-благоприятна почва за развитието на тенис турнира и занапред. Вече сме свидетели на изключително високото качество на тенисистите, които ще дойдат в България през 2019 г., а високото качество на продукцията е и наш водещ приоритет", заяви Благоев.
Четвъртото издание на турнира в София ще се проведе от 3 до 10 февруари в зала "Арена Армеец". Участие в надпреварата са заявили носителят на три титли от Големия шлем Стан Вавринка и шестима играчи от топ 30.
Дебют в София ще направят двама от най-добрите млади тенисисти в света - световният №11 Карен Хачанов и Стефанос Циципас, който спечели младежките финали на АТП. Другите четирима от топ 30, които са заявили участие в София, са грузинецът Николоз Басилашвили (№21), испанците Роберто Баутиста Агут (№24) и Фернандо Вердаско (№28) и атрактивният французин Гаел Монфис (№29).
Турнирът вече има и нов директор - сърбинът Горан Джокович, който е чичо на световния №1 Новак Джокович. Сърбинът обяви, че ще преговаря с Григор Димитров да участва в София за пръв път от 2017 г.
Организатор на турнира и през 2019 г. ще бъде "Дубай дюти фрий". Дубайската компания се зае с организацията на тазгодишната надпревара оттеглянето на генералния спонсор на първите две издания - "Гаранти Коза".
Миналата година турнирът разчиташе на четири основни партньора. Генерален спонсор беше "Нова броудкастинг груп" чрез платформата си "Диема екстра". "Дубай дюти фрий" и "Емирейтс" бяха основните спонсори, а "ЕКО България" беше официален партньор.
На този етап турнирът няма генерален спонсор за 2019 г. "В преговори сме с други потенциални спонсори и ще предстоят новини в предстоящите седмици", заяви изпълнителният директор на "София оупън" и представител на "Дубай дюти фрий" Кей Годхинди на пресконференцията, на която бяха обявени първите участници в турнира.
Надпреварата догодина ще е с награден фонд 524 340 евро. Това е с 42 280 евро повече от 2018 г. В надпреварата ще участват 32-ма тенисисти - 25-ма ще влязат директно в основната схема, четирима ще се класират от квалификациите, а трима ще се включат с "уайлд кард".
Плановете на организаторите са две от поканите да бъдат дадени на български тенисисти, а едната да бъдат пазена до последния в момент, в случай че някой от водещите състезатели прояви интерес. Отделно двама българи ще получат "уайлд кард" за участие в квалификациите.
Билетите за турнира вече са в продажба. За първите два дни пропуските струват по 10 лева, за третия и четвъртия - 20 и 30 лева, а за последните четири дни се продават пакетни билети на цени от 150, 250 и 350 лева.