Водещите букмейкъри във Великобритания ще спрат тв рекламите си по време на мачове

Водещите букмейкъри във Великобритания ще спрат тв рекламите си по време на мачове

Идеята за премахване на логата на букмейкърите от екипите на отборите не е била приета.
Reuters
Идеята за премахване на логата на букмейкърите от екипите на отборите не е била приета.
Водещите компании за спортни залагания във Великобритания ще спрат да рекламират дейността си по време на пряко телевизионно излъчване на спортни събития, съобщава Би Би Си.
Решението идва след натиск от страна на правителството. Очаква се то да влезе в сила най-рано още този месец.
Най-голямо отражение ще има във футбола и няма да засегне конните състезания. Изчисленията показвали, че по време на световното по футбол е имало общо над 90 минути реклами на букмейкърите.
Имало е и призиви да се забрани на компаниите за спортни залози да се рекламират чрез спонсорство на екипите на отборите, но те са били отхвърлени. В момента близо 60% от клубовете във Висшата лига и Чемпиъншип носят на фланелките си лога на букмейкъри.