Кои са най-ценните футболни брандове (графика)

Кои са най-ценните футболни брандове (графика)

Кои са най-ценните футболни брандове (графика)
Reuters
"Реал" (Мадрид) е най-ценният футболен бранд за 2019 г., сочи проучването на консултантската компания Brand Finance. Всяка година компанията изготвя своя доклад на базата на стойността на футболните клубове, оценявайки различни фактори.
"Реал" се изкачва на първото място, след като в последните две години начело в класацията беше "Манчестър юнайтед". След като се зачитат резултатите от предходната финансова година, испанският клуб има 27% ръст на приходите и по този начин изпреварва "червените дяволи", които пък записаха един от най-слабите си сезони.
При "Юнайтед" отстъплението в стойността е с близо шест процента – най-голямото при всички отбори в челото на класацията.
В топ 10 има само още една промяна, като ПСЖ изпреварва "Арсенал" и заема осмата позиция. "Артилеристите" бележат лек спад от 0.8% спрямо предходната година, когато са били оценени на 893 милиона евро, а сега на 885.