Невидимият букмейкър: какво се прави, когато спонсорството отиде твърде далеч

Невидимият букмейкър: какво се прави, когато спонсорството отиде твърде далеч

Изненадващ подход, последван от медиен шум, много колажи и подигравки. Това беше резултатът от представянето на новия екип на "Хъдърсфийлд" с логото на букмейкъра Paddy Power.
За часове стотици почитатели на футбола от цял свят поставиха "на мушка" клуба заради показаната фланелка. На нея точно като лента от конкурс за красота беше поставен надписът "Paddy Power".
Отборът, който миналия сезон се състезава във Висшата лига, но изпадна, дори игра в приятелски мач с новите екипи. За да дойде кулминацията...
В петък сутринта "Хъдърсфийлд" и компанията за спортни залози обявиха, че това всъщност няма да е официалният екип. Новите фланелки ще са изчистени - без спонсорско лого, въпреки че Paddy Power ще е основен спонсор на клуба.
— Troll Football (@TrollFootball) July 17, 2019
Paddy Power изтъкна, че ходът е част от нова кампания - Save Our Shirt ("Спасете ни фланелката"). В рекламния клип се изтъква, че спонсорството на фланелките във футбола е отишло твърде далеч.
"Приемаме, че спонсорите имат своята роля около футбола, но фланелката трябва да бъде свещена. Затова днес призоваваме останалите спонсори да се присъединят към кампанията Save Our Shirt и да върнат нещо обратно на привържениците", каза маркетинг директорът на Paddy Power Виктор Коркоран.
"Като спонсор ние знаем своето място и то не е на фланелката", добави той.