За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Capo
Рейтинг: 49 НеутралноФеноменален Верстапен. Перфектна стратегия на Ред Бул, безгрешно каране. Победи пилотите с по-добри коли. В това момче ще е явно бъдещето.
А Хълки как го прецакаха заради Строл, яд ме е.
Фетел само дето не напсува екипа си. Вече не му пука.
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноБраво на Макс! Уникално бе как шасито пазеше гумите! Уникално странно бе и как мерцедесите, само след няколко обиколки, вкл. и с хард гумите, имаха блистери по гумите?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДобро състезание за Люис, най-бърза обиколка, изпревари съотборника си, и разликата все още е сериозна, и пред Макс, и пред Ботас.
koevip
Рейтинг: 8 НеутралноЗавръщането на Хонда започва.
Това е единствената компания която прави по-добри мотори от Мерцедес.
neut
Рейтинг: 180 НеутралноЧестита победа на Макс!
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restklimentm
Рейтинг: 3607 НеутралноБраво,поздравления за Верстапен и отбора!
klimentmhamiltonf
Рейтинг: 4076 ВеселоДо коментар [#3] от "koevip":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБТова е една от най-големите глупости, които някой е писал под тема за формула 1, още повече, предвид колко задвижващи системи Хонда бяха сменени от РБ...
Недоразумение някакво...
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноСтана състезание! Мерцедес да се свържат с гумаджиите на ред бул! :) Поздравления за Макс. Поздравления и за Хамилтън който изравни подиумите на Шумахер - 155!
xymax
Рейтинг: 521 НеутралноИма духа на старото време на ф1 Макс. Искам да го гледам в червена кола :-)
А 4ри кратния СШ е просто трагичен! Ферари не са били толкова зле от времето на Алези/Бергер. Добре че е Леклер да записват някви точки.
kapitan_laino
Рейтинг: 421 НеутралноФетел не се състезава вече - просто разхожда болида.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноСтрахотно състезание! Макс се доказва с всяко състезание и праща критиците си, които го наричат татково синче по дяволите, където им е мястото. Неочаквани проблеми за Мерцедес, но дори и с тях Хамилтън показва, защо е шест и най-вероятно в края на сезона ще е вече седемкратен шампион. Поздравления и за Шарл, на фона на вялото каране на Себ това четвърто място си е супер постижение.
joro4900
Рейтинг: 810 ВеселоА чернушко не коленичи ли пак на стълбицата?
Dr Alois Alzheimer
Рейтинг: 463 НеутралноФетел го прекара бокса, беше седми, когато му наредиха ненужно влизане, което той отказваше до последно. След това засружето наруга иефовете. При второто влизане повторно и незнайно защо му сложиха отново твърди гуми, за да го вкарат трети път в бокса.
Dr Alois Alzheimerdeutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноЯко състезание, най-после, независимо от това какъв щеше да е завършека.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Мартин Бръндъл малко се изложи като намекна 5 обиколки преди края, че Мерцедес е добре да псунат Хамилтън да мине покрай Ботас за да има шанд да мине Макс - как го вижда това като Хамилтън е 9 секунди за Макс и с гуми в подобно състояние, а и още беше над 2 секунди зад Ботас.
Ботас пак не впечатли с нищо, освен доброто каране в началото.
Макс обаче беше уникален, дори наложи своето виждане за стратегията в ключов момент. Ако караше в Мерцедес....
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#3] от "koevip":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨И как точно разбра, че Хонда правят по-добри двигатели? Аз пък мислч, че за 5 години, всичките тоукъни и геръмки резили, още са назад и като мощност, и като надеждност. Другите отбори същя смятат така, след като не се редят на опашка за двигатели на Хонда.
Проблемите с Мерцедес днес изобщо нямаха нищо общо с двигателите, а с гумите. На всички им е ясно, че Ред Бул са по-бавни от Мерцедес и за това минаха на такава нестандартна стратргия днес. Ако двигателите на Ходна бяха по-добри, Ред Бул щеше да печели всяка квалификация, ама виждаме съвсем друго. Иначе Мерцедес ги е страх да дадат техния двигател на Ред Бул - защо ли?
primerno
Рейтинг: 513 НеутралноБрандъл е супер пристрастрен. Изобщо няма смисъл да му се слушат глупостите отностно Хам.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#7] от "L Glassman":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Гумаджиите са едни и същи за всички
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Иван Арнаудов
Рейтинг: 801 НеутралноХич не си прав да си правиш такъв извод от това състезание. Ферстапен спечели със страхотно добре изпълнена стратегия, гарнирана с майсторлъка вчера да премине Q2 с твърдите гуми.
Но като гледаш свободните тренировки и квалификациите от началото на годината сега, Mercedes изглежда са отворили преднина пред останалите, подобна на тази от 2015-2016. Няма друго обяснение за доброто представяне на Racing Point, а след като отборите с двигатели на Ferrari видимо се спихнаха, Red Bull Honda като скорост гравитира по-близко до Renault и McLaren, отколкото до MB.
Което по никакъв начин не ме прави щастлив, де... Дано в Испания гумите и жегата пак поразнообразят нещата. За нататък не смея да мисля и мечтая.
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#6] от "hamiltonf":
Тия фенбойчета дето нищо не разбират и само дрънкат глупости не са нищо ново тук. Раздаваха доста гръмки прогнози когато Хонда станаха доставчик за Макларън, а всъщност резултатът беше гръмко впечатляващ, ама не в тяхна полза. Сега Макс и Ред Бул печелят едно съсетзание след 4 победи на Мерцедес и веднага "Хонда е номер 1", ахахаха In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#12] от "Dr Alois Alzheimer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Странни неща стават във Ферари...
На Фетел очевидно не му пука особено, да му мислят скудерийци.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#10] от "zle_platen_trol":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Аз никога не съм взимал насериозно хейтърите на Макс, той си впечатли още с първия сезон, да не говорим и че се отличаваше в сериите под Ф1. Гледах една компилация на Макс в ГП2 месеци преди първия му сезон във Ф1, която сравняваше някои от моментите със Сена.
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "deutschwagen":
"Гумаджиите са едни и същи за всички"
Това беше шега, във връзка с въпроса на Хамилтън към Верстапен след състезанието: "Ти нямаше ли проблеми с гумите?"
БУДЖАК
Рейтинг: 237 Неутрално++++++
ivailosavoff
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#3] от "koevip":
Това е компанията, която направи тестов мотор с едно бутало за Ф1 и после се 4удеха 2 години как да оправят Вибрациите в мотора с 6 цилиндъра?! Няма спор, най големите!
Уникален коментар
patrokalche
Рейтинг: 8 НеутралноФерари имат страхотен болид, ако имаха и пилот от ранга на Верстапен или Ботас днес щяха да се борят за първото място.
Фетел е просто едно перде, тотално се е предал.
Сър Джон
Рейтинг: 91 ВеселоЙЕС!!!!
"Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиновоrgt23626120
Рейтинг: 8 Неутралномного интресно състезание!,
самите Ред Бул не са сигурни как точно го направиха и надхитриха Мерцедес!
Отделно Рейсинг Пойнт драмата- кой гледа видеото с Лоурънс Строл?!
И кой каза че Ф1 е скучна!?? :)
it4
Рейтинг: 89 НеутралноДо коментар [#13] от "deutschwagen":
Мартин Бръндъл с нищо съществено не го помня, бледа кариера и посредствен, но понеже е ингилизин, сега много взел да ги разбира нещата по Ская.....
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#28] от "it4":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кариерата му не е нищо особено, като коментатор говори глупости от време на време, но като се старае е на приемливо ниво
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#27] от "rgt23626120":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Надхитриха ги, ама едва ли ще се повторят същите условия според самия Макс, който спомена за особености на самата писта и по-топлата температура на покритието. Отделно Мерцедесите бяха с по-лек аеро пакет от миналия път, това с 2 пси повече налягане в гумите отпред, което означава повече пързаляне. Говори се че твърдите гуми са уязвими от блистъринг в първите десетина обиколки на гореща настилка и точно тогава трябва да се пазят.
А Ланс не казва нищо скаднално. Цялата тази сага е малко глупава за мен, но трябва да се приемат по-ясни и адекватни правила.
rgt23626120
Рейтинг: 8 Неутралнотова което аз чух от устата на Крисчън Хорнър е че точно Мерцедес са били с по '' тежък арео пакет'' както го наричаш....
и видео изявленито което гледах по английския Канал 4 не е Ланс , а Лоурънс, шефа, много накратко но каза мнооооого.
което на мен ми хареса защото беше точно в стила на самия Еди Джордън..... но доста по уверено , от днес съм им отново фен! :)
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#31] от "rgt23626120":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨До колкото видях Мерцедес бяха с по-лек пакет от миналия кръг, иначе не знам как е сравнено с Ред Бул. Тук има и снимки на задното крило - няколко отбора бяха с по-малко задно крило, най-голяма разлика виждам при Мерцедес:
https://the-race.com/formula-1/how-moves-towards-ferrari-downforce-altered-the-order/
Сигурно има и други фактори, но по-малко даунфорс може да е едно обяснение защо имаха блистъринг по гумите.
Грешка за Строл, естествено че беше Лорънс. Разбирам защо това което прави е проблем, но не ми е ясно къде е трешхолда да не е проблем - малко да изменят външния вид на спирачните дъктове? Да добавят някъде стрейк и да махнат от друго място? И защо непременно трябва да е проблем Рейсинг Пойнт, Хаас и Ал.Таури да имат дъктове съответно на Мерцедес, Ферари и Ред Бул. А и Абитебул да ми мрънка ми е някакси забавно.
TM
Рейтинг: 57 НеутралноДобре де, интересно ми е името му не се ли произнася Макс Ферщапен?
Capo
Рейтинг: 49 НеутралноДо коментар [#32] от "deutschwagen":
РП вече ги наказаха с отнемане на точки, най-вече за да успокоят останалите, ама другите отбори искат още. Рено ясно защо, имат да връщат за същите неща на РП отпреди. А Ферари и Макларън най-вече искат да отстранят отбор, който е с потенциал да ги бие редовно.
Всъщност това, което плаши останалите е, че заради пролуки в правилата и системата с токени, РП разполагат с реална възможност догодина да изкарат на пистата 99% от тазгодишния Мерцедес. Поне да се радват, че в РП явно не успяват още да си настроят колата като хората.
Дойчо
Рейтинг: 725 НеутралноНе е нужно да си бил добър пилот, за да си добър коментатор. Брандъл има доста години във Ф1, предимно като номер 2, но все пак е бил в кервана. А да си ингилизин определено помага, когато коментираш на английски.