НФЛ договори правата за излъчване в многомилиардна сделка

НФЛ договори правата за излъчване в многомилиардна сделка

НФЛ договори правата за излъчване в многомилиардна сделка
Reuters
Националната футболна лига (НФЛ) договори правата за излъчване в САЩ от 2023 до 2033 г. От лигата обявиха, че са подписали споразумения с медийните партньори "Амазон", CBS, Fox, NBC и притежаваните от "Уолт Дисни" ESPN и ABC.
Подробности за стойността на сделките не бяха съобщени, но според Sportico те са на обща стойност около 105 млрд. долара за 11-те години.
"Тези нови сделки ще осигурят на нашите фенове още по-голям достъп до мачовете, които обичат. Горди сме да развиваме нашите партньорства с най-иновативните медийни компании на пазара", заяви комисионерът на НФЛ Роджър Гудел.
За пръв път стрийминг платформа получава пакет от мачове за НФЛ. "Амазон" ще плаща около 1 млрд. долара годишно, а останалите медийни компании ще излъчват срещи и съдържание срещу над 2 милиарда на година, твърди CNBC.
"Супербоул" ще бъде предаван на ротационен принцип между CBS (2023, 2027 и 2031 г), Fox (2024, 2028 и 2032), NBC (2025, 2029 и 2033) и ESPN/ABC (2026 и 2030).
Сделката вероятно ще проправи пътя за увеличаване на мачовете от редовния сезон от 16 на 17, като въпросът предстои да бъде обсъден на среща с представители на клубовете.