Новите дрехи на "класико": Ла Лига ще опита да насочи големия мач към младите

Новите дрехи на "класико": Ла Лига ще опита да насочи големия мач към младите

Новите дрехи на "класико": Ла Лига ще опита да насочи големия мач към младите
Associated Press
Едно от най-големите съперничества в световния футбол - това между "Барселона" и "Реал" (Мадрид), за пръв път от много години остана без Лионел Меси и Кристиано Роналдо. Въпреки това Ла Лига направи крачка напред в изграждането на образа на "класико".
Ръководството на лигата разработи цялостна маркетингова стратегия около големия мач. "Класико" вече има свое лого и бранд идентичност.
Целта е да се изтъкнат традиционните характеристики на двубоя между двата водещи отбора в Испания - съперничество, сила, страст, технология, нововъведения, динамика, забавление и глобалност, посочват от Ла Лига.
Заявката е, че всички елементи от визията на "класико" са насочени към младите.
Първото "класико" за новия сезон е следващия месец. На 24 октомври "Барселона" ще приеме "Реал", като това ще е 11-ият път за последните 16 сезона, в който първият мач е на "Камп ноу".
Новите дрехи на "класико": Ла Лига ще опита да насочи големия мач към младите
La Liga