Хамилтън триумфира в Бразилия след изумително каране и върна интригата

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това си е вече старият Хамилтън, а както очаквах и Мерцедес направиха подобрения по колата. Интересен финал ни очаква, все още Верстапен е фаворит, но през 2022 година ще бъде отново невероятно интересно. Там вече залагам на Хамилтън за шампион.

  2. 2 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2954 Весело

    Харесвал не харесвал Хампито се доказал.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  3. 3 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 206 Неутрално

    Още снощи казах и получибх доста минуси - феноменален Хамилтън.

  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Чакам с нетърпение да чета приказки от 1001 нощ за по-слабата кола на Мерцедес.

    А карането на Макс беше феноменално, абсолютно на ръба.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#3] от "скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III":

    Феноменален Мерцедес

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  6. 6 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    НЕПРЕКЪСТНАТОТО ДОКАЗВАНЕ НА ТАЛАНТ СЕ КВАЛИФИЦИРА КАТО ГЕНИАЛНОСТ !!!!!!!!!!!!!!ХАМИЛТЪН Е ГЕНИЙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. 7 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Когато си заслужава, си заслужава. Хамилтън направи наистина едно МНОГО добро състезание а и успя да си удържи нервите когато излезе от пистата.
    Определено не ми е любимец, но не може да му се отрече успеха в Бразилия. Отлично представяне.

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#1] от "НеКой":

    Това си е вече старият Мерцедес, който може да се откъсва на по 20-30 секунди в рамките на едно състезание ако му се даде възможност.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  9. 9 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Още снощи казах и получибх доста минуси - феноменален Хамилтън.
    —цитат от коментар 3 на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III


    ДА ТАКА Е ТУК ДРАЩЯТ МНОГО ХЕЙТЪРИ И РАСИСТИ !!!!!!!!!!!!!

  10. 10 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 49 Неутрално

    Доста интересно състезание. Бразилия обикновено си струва.

    Мерцедес показаха на всички, че двигателят им е с огромно предимство. Тъй като става дума за специален модел, настроен само за четири състезания, оттук нататък РБ могат да се надяват само на второ място и да се молят Хамилтън да получи повреда. Титлата се наклони към Мерцедес.

    РБ опитаха, но е почти невъзможно да спреш Хамилтън с кола около половин секунда по-бърза. Дори с маневри, които рискуваха наказания. Хамилтън имаше и късмет, че е уикенд със спринт, а и получи няколко коли за сигурност в началото. Но и без колите вероятно щеше да успее.

    Мерцедес могат да имат само две притеснения до края. Едното е дали двигателят ще издържи. Другото е какво ще се случи с исканията на РБ да се разгледат дали са легални задните крила.

  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    Няма ли да има мърморене за бавния Мерцедес? Какво става??!!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  12. 12 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 89 Неутрално

    мулата да не е взел бразилско гражданство, че се облече със бразилския флаг по време на награждаването...

  13. 13 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 49 Неутрално

    До коментар [#4] от "deutschwagen":

    Два пъти излезе и извън ръба, но му се размина. Пък и той явно си знаеше доколко да прекрачи границата. Пак ми се струва, че беше напълно излишно, тъй като Мерцедеса го задминаваше при всички положения.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Може ли Хамилтън да стопи 14 точки за три състезания?Няма категоричен отговор на този въпрос въпреки явно по силният двигател в автомобила на Луис.

  16. 16 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Малко радост в този мрачен ден

    I shave with Occam's razor
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#12] от "it4":

    Типичен хамилтънски ПР. Чаках го като спечели титлата през 2014 да развее бразилското знаме 10 години след смъртта на Сена и да каже две думи, нали му бил най-любимия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  19. 19 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 1542 Весело

    Хммм, Блиц изобщо не го споменаха днес тоя Хамилтън в тяхната Формула!

  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#15] от "chicago514":

    Абсолютно може

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  21. 21 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#11] от "deutschwagen":

    Боли ли? Много ли? Харесвах Хорнер (лимонадите никога не са ми били любими), но някак почва леко да ме ядосва с мрънкане и удари под кръста (последното може да е мое внушение). Макс..... е лайно като човек, което се отразява до степен и на пистата. А като цяло след 1 Май 1994 Ейдриън Нюи винаги ми носи някакъв горчив вкус, където и да се появи. Та, избрал си да викаш за кофти отбор.

    Какво да кажа за победителя и Мерцедес - щом като ферарист днес виках за него.....

  22. 22 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3607 Весело

    Мазният гласец на Майкъл Маси когато успокояваше спортния шеф на РБ че нма да има наказание за Макс за избутвзне на Хамилтън извън пистата?

    klimentm
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#9] от "Blaga Yankova":

    Господин Янкова и на него/нея му/и се привиждат расисти на всеки ъгъл.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#22] от "klimentm":

    Хамилтън колко пъти е избутвал така и не е имало проблем за него

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  25. 25 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#24] от "deutschwagen":

    Колко?

  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#21] от "nassaux":

    Ами ти си решавап за кой да викаш. Предполагам като ферарист теб трябва да те боли най-много, и то дълготрайно😀

    Ударите под кръста ги започна Тото пролетта, но ти си го харесвай колкото искаш. Само недей да се правиш на забравил какво е било преди няколко месеца.

    Нюи е гений и няма нищо общо със случилото се на Имола през 1994. Главните виновниците са "сър" Уилиямс и Патрик Хед, а ПР-а им го прави Питър Уиндсър. Нюи даже напуна отбора няколко години по-късно и е единственият който изпитва някаква вина от тяхната дружинка.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  27. 27 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Мазният гласец на Майкъл Маси когато успокояваше спортния шеф на РБ че нма да има наказание за Макс за избутвзне на Хамилтън извън пистата?
    —цитат от коментар 22 на klimentm


    И двамата карат мръснишки, като предшественика им Шумахер. На ръба и отвъд ръба на правилата. Но явно се толерира.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#25] от "nassaux":

    Много

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  29. 29 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3607 Весело

    До коментар [#7] от "padrino":

    "нервите когато излезе от пистата."

    Макс завъртя толкова силно надясно че и самият той изкочи от пистата!
    Или Хамилтън има и магнит в задното си крило?!

    klimentm
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#10] от "Capo":

    Точно!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  31. 31 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 84 Весело

    ГоУЕм!!! А хейтърите да го ....... под вода!

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  32. 32 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    До коментар [#27] от "vesolr":

    Много ясно, в този спорт а и в много други не може да си ангел.

    klimentm
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    Е не, няма такъв цирк. Тото на живо по Скай го питат три пъти как колата им е изведнъж толкова бърза и той хвърля димки😀

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  34. 34 Профил на Antonio Recio
    Antonio Recio
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С това темпо Мерцедес не оставя никакво съмнение, кой ще е шампион и тази година. Не знам, какво точно са подобрили, но са направо изумително бързи.

  35. 35 Профил на Antonio Recio
    Antonio Recio
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С това темпо Мерцедес не оставя никакво съмнение, кой ще е шампион и тази година. Не знам, какво точно са подобрили, но са направо изумително бързи.

  36. 36 Профил на debruckere СУПЕР
    debruckere
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Колкото да беше изумително карането на Хамилтън, много по-изумителна беше колата на Мерцедес. Доказателство за думите ми е и темпото на Валтери, както и огромната разлика в скоростта между болидите.
    Респект за Макс, който изстиска абсолютно всичко от значително по-бавния си болид !

  37. 37 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#28] от "deutschwagen":

    Как беше - "Поименно, колега, поименно?"

    До коментар [#26] от "deutschwagen":

    Да, верно беха Уилямс и Хед гробарите... забравил съм. Е, поне вече няма да гледам с лошо Нюи, а че е гений никой не би могъл да отрече..

    Тото... не го знам ( не помня началото на сезона, честно), но Хорнер ми харесваше въпреки ерата Фетел (както казах, грам не харесвам швепсовете), но напоследък играе малко мръснишки... Например, кому е нужно да се обясняваш, че видиш ли "да ги оставим да се състезават".... И защо покриха телеметрията от волана на пъпчивеца?

    Имаш плюс между другото заради Нюи...

  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#34] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    "Няма повече да ъпгрейдваме колата за 2021"

    - Тото, Юни 2021

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  39. 39 Профил на rgt23626120
    rgt23626120
    Рейтинг: 8 Неутрално

    баси спектакъла баси състезанието, изгризах си ноктите!!!

  40. 40 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    До коментар [#36] от "debruckere":

    Валтери пак щеше да прецака всичко, направи нещата по възможно най нескопосания начин

    klimentm
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#37] от "nassaux":

    Поименно - ами например срещу Розберг на СОТА 2015 и Монреал 2016. Имаше много такива случаи и Розберг просто излизаше от пистата за да избегне удар.

    Освен това Макс беше по-напред на излизане от завоя. Хамилтън защо не му остави повече място на Монца?

    Лимонадите ни бяха писнали на всички около 2013. Както сега на много са ни писнали вурстовете с британски кетчуп и сервирани от австрийския келнер.

    И както предположих последния не го следиш какво е правил. За това сега се тригърваш от действията на Хорнер, но като не си следил какво е било началото на сезона това ти дава изкривена картинка.

    Не виждам и защо Макс трябва да е лайно. Хмаилтън за мен е по-добър кандидат. Например като сочише с пръст онези които не се бяха изказали миналата година в подкрепа на БЛМ, която е ултра-лява организация, ко-водена от марксистка с имоти за милиони, и искаща да премахне полицията (което и се случи в няколко американски града и резултатът е възход на престъпността). Та аз съм принципно абсолютно против да се намесва политиката в спорта (или работата), и смятам за още по-противно да прибягваш до булинг към онези които просто не коментират (да не говорим ако са против неговите лични виждания).

    А и е мрънкало.

    И въпросът ми остана без отговор - къде са коментарите за бавния Мерцедес🤣

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    О и щях да забравя:

    Thank you Valtteri😂

    За момент помислих, че колата на Ботас се е повредила😁

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  43. 43 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3203 Неутрално

    Днес Хамилтън и "Мерцедес" бяха по-добри

  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#40] от "klimentm":

    Е този път направо спря на пистата. Какво повече да направи😁

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  45. 45 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#32] от "klimentm":

    Е па може, финландците обикновено са коректни.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  46. 46 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3607 Весело

    До коментар [#44] от "deutschwagen":

    По добре че спря иначе кой знае какво щеше да направи!

    klimentm
  47. 47 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Любопитно

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    Тук Мерцедес бяха по-бързи без съмнение, както Ред Бул бяха по-бързи в Мексико. Само се чудя Хонда на Верстапен по-мощен ли беше от Мерцедеса на Ботас, щото стартът в началото е изкачване и Верстапен бе по-бърз? Щото помня некви подобни интерпретации за мощността на двигателите за старта в САЩ.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  48. 48 Профил на безпартиен
    безпартиен
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Густо майна!

    dailapa.dog.bg
  49. 49 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#27] от "vesolr":

    Да си имаме уважението, Шумахер е в друго измерение! Абсолютно безкомпромесен и без никакви задръжки! Караше все едно е на Албена на електрическите колички.

    И Не виждам, какво трябва да доказва Хамилтън. Невероятен пилот, както и да го гледа човек, без значение дали го харесва или не! Най малкото, заслужава уважение.

  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#47] от "vesolr":

    Разликата тук беше много по-голяма от Мексико. Да не говорим, че Макс поне повечето време държеше по-добре време в средния сектор със завоите.

    Колкото до старта, ясно се видя от повторенията че не е същата ситуация както на СОТА. Макс започна да затваря разликата моментално веднага след старта, което е индикация за по-добър старт. За разлика от СОТА където Макс и Хамилтън в началото се движеха в синхрон. А големият удар на Макс тук беше в самия завой, не на правата към завоя.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#49] от "ivailosavoff":

    Хамилтън заслужава голямо уважение като пилот, но е показвал че може да спечели без най-добрата кола по-малко и от Шумахер.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  52. 52 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Щеше да е голяма издънка ако Мерцедес не спечелят на тази писта при положение, че са по-бързи с половин секунда на обиколка от редбулите. Даже трябваше да са първи и втори, но явно Ботса го е дал на увонение и не си дава зор.

  53. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#10] от "Capo":

    Интересно дали РБ не трябваше да опитат да минат състезанието на Макс с едно спиране вместо да държат на позиция и да водят предварително изгубена битка с Мерцедеса на Хамилтън. РБ имаха малко повече аеро което помага за пазенето на гуми.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  54. 54 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#49] от "ivailosavoff":

    Съгласен, тези са доста напреднали в мръсното каране, но Шумахер беше номер 1 за всички времена.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  55. 55 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#50] от "deutschwagen":

    Ама естествено не е същото, тук беше Бразилия, а там - Мексико. То и на Хамилтън му се получи в левия завой след старта, ама гледам сходна ситуация с различни интерпретации.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  56. 56 Профил на Славе Сергиев
    Славе Сергиев
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Пак някой си придърпва бикините за внимание. Както Весо отбеляза, в Бразилия Мерцедес очевдино беше по-бързата кола. На бялото черно не бива да се казва.
    А комплексираните расисти се разшпознахте сами - г-жа Янкова мята гола кука и шараните сами се хващат.

    История, разказана от луд, със много шум и бяс, в която няма ни капка смисъл…
  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#55] от "vesolr":

    Не, на влизане в завоя в СОТА Хамилтън вече беше прекалено напред за да му се противодейства, а тук Ботас изгуби позицията едва на излизане от завоя. Защо е нужно да се правиш😁

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  58. 58 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Къде са форумните расисти да кажат, че съдиите подпирали Хамилтън? Инцидент, аналогичен на онзи на Силвърстоун, но с разменени роли. Тогава Хам отнесе 10 сек., а днес на Макс му се размина. Даже днес беше по-зле. Виждайки, че се удрят, Хам намали, а непосредствено преди влизането в завоя беше напред. Въпреки това Макс не само го избута, а самият той изхвърча. Ами карането на зиг-заг? Даже Шуми не караше толкова мръснишки.
    Вчера в спринта се видя, че Хамилтън не жали техниката, все пак тя е нова. Дали Мерцедес бяха днес с по- добрата кола? Най-вероятно да, макар че Ботас изпревари Чеко при питстопа си при сейфти кар.

  59. 59 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 49 Неутрално

    До коментар [#53] от "deutschwagen":

    РБ си бяха в кофти ситуация, тъй като ако останеха на пистата, дори да пазеха гумите след първото спиране, Хамилтън спокойно влизаше за Медиум с около 15-20 обиколки преди края и след това със секунда-две на обиколка ги издухваше.

    Второто влизане на РБ всъщност ми се струва, че беше да предотвратят Хамилтън да вземе Медиум, тъй като вероятно делтата между РБ и Мерцедес е била по-неприятна при Медиум, отколкото на Хард.

  60. 60 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#56] от "Славе Сергиев":
    До коментар [#58] от "id.bulgarian":

    Единственият расист до тук е явоооор - "бяло лайно"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#58] от "id.bulgarian":

    А ти трябва да си адски сляп за да правиш аналогии между инцидента тук и Силвърстоун. Аман от псевдоразбирачи. Това и най-запалените фенове на Хамилтън не са казвали до сега, ти си някакъв комичен прецедент.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  62. 62 Профил на Antonio Recio
    Antonio Recio
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#58] от "id.bulgarian":

    Инцидента, който всъщност не е никакъв инцидент, няма абсолютно нищо общо с инцидента на Силвърстоун и дори самия Хамилтън каза, че това са пълни глупости, буквално.

  63. 63 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако продължават да не наказват Верстапен за глупостите, които прави, някой ден ще убие някой. Добре, че Хамилтън е разумен и хладнокръвен.

  64. 64 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 237 Любопитно

    До коментар [#61] от "deutschwagen":
    Би ли се аргументирал? Предварително благодаря!
    Не съм фенина Хамилтън, а на Дани Рик.

  65. 65 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#57] от "deutschwagen":

    Аз не се правя, за мен Ботас изгуби старта, както Верстапен изгуби старта. Без да си съчинявам някакви качества на двигателите.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  66. 66 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Любопитно

    До коментар [#58] от "id.bulgarian":

    А де? Ако Хамилтън беше избутал Верстапен, сещам се за поне 2-3, които щяха да твърдят, че ФИА го подпира.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  67. 67 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Какво са подобрили Мерцедес след Силвъстоун по колата? Конкретно със снимки @deutschwagen. Н И Щ О! Риторичен въпрос....
    Това, което направиха е да максимизират потъването на задното окачване над определено аеро притискане, като това значително намаля челното им съпротивление. Ферари го правят в подобни граници, но тъй като и тяхната кола е high rake (само Мерцедес 2021 и 2019 а.к.а Астън не са) не могат да постигнат подобно подобрение на максимална скорост. Също така това се прави от доста години насам от всички отбори. Явно е доста трудно да се настрои от писта до писта щом Астън не опитват. Когато на пистата няма бързи завои, както днес на Интерлагос, се вижда какво могат да постигнат Мерцедес с Хамилтън.

    Другото, което направиха е да жертват Ботас, за да изтестват в реални условия колко могат да изтискат от двигателя си. Новият двигателят на Хамилтън е специално настроен да изтиска повече коне за сметка на пробег, както беше обяснено по-горе

    Ако ще се казва, че някоя кола е по-бърза, гледайки целият сезон то това със сигурност не е Мерцедесът.

    Независимо какво ще стане с шампионата Хамилтън демострира безпрецедентната си класа.

  68. 68 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#65] от "vesolr":

    Показах ти два фенски клипа на старта от СОТА които ясно показват, че Верстапен не изгуби старта. Така че или си сляп, или се правиш. Ситуациите НЕ са налагочини, колкото и да се напъваш.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  69. 69 Профил на debruckere СУПЕР
    debruckere
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#36] от "debruckere":Валтери пак щеше да прецака всичко, направи нещата по възможно най нескопосания начин
    —цитат от коментар 40 на klimentm


    Валтери нищо не прецака. Стратегията им не беше добра

  70. 70 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#64] от "id.bulgarian":

    Ами запознай се с двата завоя и ситуациите. На Силвърстоун Макс беше много по-напред в завоя и Хамилтън се опита да му пусне дайв бомба на завой където такива неща не се правят. На края Хамилтън с предницата си удари задната гума на Макс, а и беше взел линия с която не визмаше завоя без да излезе на бордюра навън при излизане, тоест не взимаше завоя без да избута Макс с тази скорост и тази линия.

    Докато тук Макс беше по-напред след като спечели завоя точно на ейпекса. И двамата спряха малко прекалено късно но в момента в който бяха на косъм да се докоснат, отново Хамилтън отиваше в задницата на Макс. А и завоят беше завой, не бърза крива като на Силвърстоун.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  71. 71 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#67] от "The HunteR":

    Ами ето ти някои. И със снимки, както искаше:

    https://www.formula1.com/en/latest/article.tech-tuesday-mercedes-last-big-2021-upgrade-that-helped-hamilton-to-victory.3DuhZLEDJ3qhRpRVTcNicu.html

    https://www.motorsport.com/f1/news/experimental-mercedes-front-wing-that-hints-at-final-update-push/6685474/


    Ако Мерцедес не са най-бързата кола като цяло този сезон, не знам кой друг е. РБ имаха приемущество само на няколко избрани писти. Това че Мерцедес бяха натиснати както никога до сега от 2014 не означава, че не са (за сега поне) средно по-бързи.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  72. 72 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#71] от "deutschwagen":

    Линк 1. е Силвърстоун ъпгрейда, а линк 2 е различна аеро конфигурация спрямо пистите. Мога да приема новото предно крило до някъде, въпреки че спада към оптимизация на пакета от юли.

    Верстапен има значително повече победи и пол-ове. Както и когато завърши е или първи или втори. Единствената причина да не водят и конструкторския шампионат бе представянето на Перез в квалификация:
    https://pbs.twimg.com/media/FEBVUl1X0Ac9Nk3?format=png&name=4096x4096

    Ред Булът със сигурност разполага с по-широк диапазон на работа и категорично бе по-бързият болид преди ъпгрейда на Силвърстоун в 7 от 10те състезания. След това са по-скоро изравнени, като кой има превес зависи от характеристиките на пистата. Справка с резултатите до момента: https://pbs.twimg.com/media/FD2QvnsWYAUFdPK?format=png&name=4096x4096

  73. 73 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#70] от "deutschwagen":

    На Силвърстоун след контакта Хамилтън взе завоя с не повече от 50 сантиметра извън пистата. Получи наказание заради недозавиване, което го изпрати на не повече от метър извън желаната траектория -> https://youtu.be/oIKel6jVD3Q?t=30
    Копс е завой, когато са пълни със 100 кг гориво в първата обиколка.

    Дайв бомб направи Верстапен вчера и въобще не зави завоя. Хамилтън избегна катастрофата, защото само той би бил губещ, ако се ударят -> https://youtu.be/uhrAgoHCoyo?t=73

    В Австрия Норис и Чеко отнесоха по 5 секунди, въпреки че останаха на пистата. Верстапен даже не го разследваха. Маси даже е признал, че не са гледали "предната" камера на Верстапен както и телеметрията му. ФИА му дадоха зелена светлина да продължава да изблъсква всички -> https://the-race.com/formula-1/stewards-made-verstappen-call-without-forward-onboard-camera/

  74. 74 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 49 Неутрално

    До коментар [#72] от "The HunteR":

    Къде буташ РБ да са били по-бързи в 7 от 10 състезания преди Силвъстоун? В Бахрейн след като РБ трябваше да си намалят двигателите, дори Ботас беше по-бърз от тях.

    На Имола Мерцедес взеха полпозишън дори с не много чиста обиколка на Хамилтън и бяха с безспорно по-добро темпо на сухото. Само карането на Верстапен в мокрото попречи Хамилтън да изпревари отрано.

    В Португалия и Испания Мерцедесите бяха явно най-бързи, при това с разлика, която трябваше да им даде двойни победи, ако Ботас не беше получил повреда в Португалия и не спеше цялото състезание в Испания.

    В Монако колите бяха равни. Само Хамилтън го нямаше никакъв. Ботас държеше Мерцедеса на няколко хилядни от Верстапен и се бореше за полпозишън.

    Във Франция Мерцедес имаха голямо предимство, но проспаха тактически цялото състезание, а Хамилтън допусна грешки, които му костваха време и позволиха на Верстапен да излезе напред при първия бокс.

  75. 75 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#68] от "deutschwagen":

    Аналогични са, само дето не се връзват с теорията за по-мощен двигател и нагорнище, затова ги считаш за различни. Всеки с мнението си.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  76. 76 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#74] от "Capo":

    - Бахрей - Верстапен 4 десети по-бърз в квалификация
    - Имола - Верстапен прави грешка и е зад Перез на старта. Хамилтън е с пол на 30 милисекунди пред Перез
    - Монако - добре, бих могъл да се съглася, че са били равни, като си припомних представянето на Ботас
    - Франция - Верстапен две десети и полвина пред Хамилтън.

    Да добрите писти за Мерцедес бяха определено Испания, до някъде Португалия. Щях да броя и Силвърстоун, но както в Монако полът е с много малка разлика между двата отбора. Ако ще се твърди, че някоя кола имала преимущество то това определено е Ред Булът в първата полвина на първенството.

    Втората е вече доста по-изравнена след като Мерцедес изпипиха настройките от Силвърстоун пакета, като имат явно преимущество на правите, заради прецизното сваляне на задницата.

  77. 77 Профил на Capo
    Capo
    Рейтинг: 49 Неутрално

    До коментар [#76] от "The HunteR":

    Мексико - Мерцедес с 4 десети пред РБ. Значи по твоята Бахрейн логика, Мексико е била писта на Мерцедес? Би трябвало да знаеш, че темпо на една обиколка не е равносилно на състезателно темпо - справка Ферари 2019 г.

    Имола - Хамилтън също не направи чиста квалификационна обиколка. Да не игнорираме неговото каране, нали?

    Франция - Мерцедес имаше проблем с прегряването на меките гуми за бърза обиколка и затова изпусна квалификацията. По същия начин РБ изостанаха в квалификацията на Мексико. В състезанието във Франция и двата Мерцедеса стояха плътно в мръсния въздух на Верстапен в продължение на 10 обиколки, имаха по-добро темпо от него и въпреки това опазваха гумите си по-добре (с тях завършиха), докато той си стопяваше гумите да остане поне малко пред тях. Предимството на Мерцедес в състезателното темпо беше между 2 и 4 десети на различните гуми.

    Как точно я броиш равна втората половина? РБ бяха по-бързи само в Холандия (ако Мерцедес имаха такова минимално предимство, ти сигурно ще кажеш, че колите са били равни) и Мексико. САЩ бяха равни коли. А Мерцедес са безспорно по-бързи в Унгария, Белгия, Монца, Сочи, Турция и Бразилия. Това са 6 на 2 писти. Ако го считаш за равенство, значи наистина смяташ Верстапен за свръхчовек, а Хамилтън за нищо неструващ пилот.

  78. 78 Профил на danalex
    danalex
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Гледам Ф1 от времето на Нелсон и Ален Прост. Колкото и добра да ти е колата и екипа, без класа на пилота няма как да стане. Хамълтин е страшен боец. Макс е почнал да узрява, но все още е арогантен, което му пречи, колкото и добър пилот е. Какво стана с двигателите на Ред Бул 2023. Има ли вече решение за неразвитие на двигателите. Фарари догодина могат да изненадат всички с подобрените си двигатели.

  79. 79 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#72] от "The HunteR":

    Силвътрстоун беше доста след твърденията на Тото че нямало да има големи ъпгрейди до края на сезона.

    Темпото в квалификацията и темпото в състезанието са две различни неща. Това е нещо, което повечето хора го разбират и не вждам причина да го обяснявам.

    Ботас не е по-добър пилот от Перес, но е по-напред, дори значително в линка ти за квалификациите. Което означава, че голяма част от тези спечелени квалификации са резултат на карането на Макс, не на колата.

    Последният линк не показва абсолютно нищо. Вече обясних за Перес. А последната година в която Рикардо кара за РБ, Макс го надви с разлика в крайното класиране. А Рикардо не е Перес или Ботас.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#72] от "The HunteR":

    Ред Булът със сигурност разполага с по-широк диапазон на работа и категорично бе по-бързият болид преди ъпгрейда на Силвърстоун в 7 от 10те състезания.
    —цитат от коментар 72 на The HunteR


    Това не само че не е така, но експертите от The Race, на които пускаш картинки, не са съгласни с това. Слушай им някой подкастовете.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  81. 81 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#73] от "The HunteR":

    На Силвъртстуоин линията беше на Макс, така че Хамилтън ако влизаше с него беше длъжен да се държи плътно отвътре. Това да влиза в завоя в тази ситуация без да не може да не излезе на външния бордюр е проблем, защото има друг болид който води през завоя. Да не говорим ,че той дори не се опита да вземе правилната линия (както направи в едно по-следващо изпреварване).

    Това в Бразилия беше на ръба на правилата но не беше дайвбомба. Ясно се вижда, че Макс е значително по-напред преди да стигнат външния бордюр

    https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2021/11/XPB_1120224_HiRes-2048x1365.jpg

    На влизането в завоя и на ейпекса Макс също е по-напред а Хамилтън го затваря. Това което се вижда от повторенията е че точно когато предната гума на Хмаилтън се разминава на косъм със задната гума на Макс (предполагаме че няма контакт защото камерата точно тогава се измества навътре в завоя) колата на Макс леко оскилира и вероятно заради този момент не визма завоя без да излезе.

    Да не говорим че Хмаилтън не изгуби нищо от този инцидент. Но той и от Силвърстоун не изгуби, а изкара Макс от състезанието, застраши здравето му и потроши цяла задвижваща система на Хонда (за щетите по болида да не говорим).

    За инцидента от вчера можв да се спори, но ти не признаваш вината на Хамилтън дори на Силвърстоун.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  82. 82 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#75] от "vesolr":

    Не не са аналогични. Явно ще се правиш на ударен и ще се заяждаш. Показах два клипа от СОТА, а от Сао Пауло имаше камера отгоре на старта.

    Your loss.

    И много жалко за теб, че това да се правиш на ударен е нещото което ти дава смисъл в живота.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  83. 83 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#78] от "danalex":

    То и Фетел имаше класа като караше бързия Ред Бул. Да не говорим, че такава мащабна доминация като на Мерцедес никога не е имало в спорта. Имало е коли, които са били много п-бързи от останалите, но за по сезон-два.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  84. 84 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Ха изненада получи се дискусия - благодаря! Интересни гледни точки научих нещо ново.

    Относно Силвърстоун - да, Хамилтън има повече вина за контакта, както и Верстапен не остави никакво място толеранс. Проблемът ми е, че вчера даже не разследваха Верстапен, след като не успя да вземе завоят при това с много. Т.е. ФИА отново са тотално неконсистентни с решенията си, особено сравнено с наказанията на Норис и Перез в Австрия тази година.

  85. 85 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#84] от "The HunteR":

    И двамата не взеха завоя вчера. Може да се каже че Хамилтън не е взел завоя заради Макс, но за мен Макс беше спечелил правото да е там. Но си е спорна ситуация. Решението на стюардите беше че нищо сериозно не се е случило и да ги оставят да се състезават.

    На Силвърстоун Хмаилтън показа по-късно в състезанието, че има по-правилна линия която позволява безконтактно изпреварване отвътре. Но може би тази линия не му позволяваше да носи такава скоросто.

    Решенията на стюардите често са неконсистентни, но подобни ситуации като на Силвърстоун като цяло се наказват. Помня една сходна ситуация от 2015 с Райконен и Ботас на Сочи, и то на значително по-бавен завой (с много по-малка опасност за ударения).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  86. 86 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#84] от "The HunteR":

    Всъщност сега проверих пак за инцидента между Райконен и Ботас - дали са му не 10 секунди, а 10 секунди стоп едн го, която са конверирали на 30 секунди защото е било на последната обиколка. Тоест, доста по-сериозно наказание от това за Хамилтън на Силвърстоун.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  87. 87 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4076 Неутрално

    До коментар [#10] от "Capo":

    Бива човек да е прост, бива да е трол, но такъв неграмотник като теб няма! Жалка история!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#87] от "hamiltonf":

    Какво от това което е казал не е вярно? Именно твоят коментар е просташки. Звучиш като Лехчево. Успокой се малко.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  89. 89 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#82] от "deutschwagen":

    От моя гледна точка ти се правиш на ударен. Заради твърдението ти, че изпреварване на изкачване се обяснява единствено и само с по-мощен двигател. Въртиш доводите според участващите лица.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  90. 90 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#88] от "deutschwagen":

    Написаното е догадки. При по-бързата деградация на двигателя на Мерцедес, това "огромно предимство" няма как да трае 4 състезания. Дори Верстапен не очаква подобно нещо, но Саро бърза да се застрахова. Още следващото състезание нещата могат да се обърнат, ама някои фенове се лутат на емоционалния ролъркоустър. Даже няма да се учудя ако предимството се дължи на нещо друго, а не основно на двигателя.
    Та най-добре феновете на Верстапен да се успокоят, той си остава фаворит. Достатъчно е да изхвърли 3 пъти от пистата Хамилтън в оставащите състезания и е шампион.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#89] от "vesolr":

    Защо трябва да поварям като за глухи?

    Изпреварването на СОТА стана СЛЕД старта и завърши на влизането за завоя.

    Изпреварването на Интерлагос стана НА старта и завърши едва на излизането на завоя.

    Едиснтвнеото общо е че имаше старт, права, завой и изпреварване.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  92. 92 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#89] от "vesolr":

    Защо трябва да поварям като за глухи?

    Изпреварването на СОТА стана СЛЕД старта и завърши на влизането за завоя.

    Изпреварването на Интерлагос стана НА старта и завърши едва на излизането на завоя.

    Едиснтвнеото общо е че имаше старт, права, завой и изпреварване.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  93. 93 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#90] от "vesolr":

    Ами то и вчерашното състезание си беше обрат (всъщност още на спринта).

    Да, почти със сигурност не е само двигателя. Но Хмаилтън получи нов двигател и задминаваше по-лесно от колкото ЛМП1 задминават ЛМП2 на Льо Ман.

    Да припомня, че нямаше обективна причина Мерцедес да сменят двигателя, а официално казаха че било "деградация".

    А вече това колко са го надули и колко ще трае са наистина догадки.

    Не е догадки обаче мнението, че РБ направиха всичко което можеха и се бориха мъжки. Но на края САМО В ЕДНА ЧАСТ от САМО ЕДИН СТИНТ Хмаилтън отпраши на 10 секунди от Макс, нищо че беше зад Макс СУМАТИ обиколки, което износва гумите и награвя компонентите. И на края Ботас беше на път да се лепне за Макс (но да препдоложим, че Макс вече не е виждал смисъл да кара като луд).

    Може да се спори само колко са попречили на РБ двете виртуални коли за сигурност, или забавянето на истинската кола за сигурност (което услужливо даде възможност на Ботас да спре и направи път на Хамилтън). Но предвид разликите в скоростта едва ли крайния реузлтат щеше да е много по-ралзичен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  94. 94 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално



    До коментар [#92] от "deutschwagen":

    Аз колко да повтарям? Стартът в Бразилия е на изкачване. Щом Верстапен е изпреварил на старта, според твоите доводи двигателят му е бил по-мощен от на Ботас.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  95. 95 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Любопитно

    До коментар [#93] от "deutschwagen":


    Нещо пречи ли на Ред Бул да надуят техния? Изобщо какъв е проблема и двата отбора да сменят двигател за всяко състезание и да губят само 5 места, а после да карат без да пестят ресурси?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  96. 96 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#94] от "vesolr":

    Не е изпреварил на старта, а започна изпреварването на старта. Направи го с по-добър старт. И изпревари едва след излизане от завоя.

    На СОТА Хамилтън не изпревари на започна да дърпа на старта, а значително след него.

    ПРЕСТАНИ да изкривяваш думите на останалите, тъпо е.

    Или просто тролиш?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  97. 97 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#95] от "vesolr":

    Нищо не им пречи но сигурно не виждат смисъл предвид че нямат чак такава мощност. Или защото може би за разлика от някои играят по правилата, като такива забраняващи да има ъпгрейди по двигателите.

    Казах "МОЖЕ БИ" - това преди сега да започнеш да повтаряш цял месец как директно съм бил обвинил Мерцедес.😂

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  98. 98 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#96] от "deutschwagen":

    Аз пък по друг начин видях ситуацията. Хамилтън направи малко по-добър старт и понеже Верстапен не му затвори вратата успя да го изпревари в завоя защото беше от вътрешната страна.
    В Бразилия Верстапен направи много по-добър старт от Ботас и го изпревари доста по-лесно.
    Това е, всеки си има мнението. Ако търсиш тролене, обърни се към Лехчево, Чайната и другите "лауреати" на тролските премии.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  99. 99 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#97] от "deutschwagen":

    Хонда имат мощност, но при тях тя не се променя толкова много в зависимост от пробега. Доколкото четох, при Хонда разликата е 0.1 секунди между стар и нов двигател, докато при Мерцедес е 0.2 или малко повече. Само че това не обяснява предимството на Мерцедес в Бразилия. Или имат някакво друго тайно "оръжие", или Ред Бул не са могли да настроят колата и имаха проблеми с гумите.
    Моят коментар беше по-скоро за "вълненията" на антиХамитата, които от предвкусване на титла за Верстапен след смяната на двигателя на Хамилтън се оказаха в другата крайност и им потънаха гемиите коронясвайки Хамилтън.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  100. 100 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Мерцедесът пази предните гуми, предпочита хладна писта и има аеро конфигурация позволяваща им да са с най-голяма максимална скорост - единстваната детайлно развита low-rake кола.

    Ред Булът е точно обратнато - пази задните гуми, предпочита гореща писта и обикновено е с конфигурация за най-много притискане - те диктуват модата при high-rake концепта.

    Относно двигателите - очевидно Хонда са постигнали феноменален напредък, тъй като мощността им почти не деградира с живота на двигателя. Това показа на яве слабост при Мерцедес и заради това направиха всички тези смени с Ботас и сега с Хамилтън. Максималната им скорост се дължи обаче на пропадане на задното окачване - нещо, което правят всички, но Мерцедес успавят да истискат значително повече заради цялостната концепция на колата си (low rake). Ето тук е обяснанео отлично:
    https://twitter.com/ScarbsTech/status/1451638200003407872





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #