Боксът и щангите останаха извън потвърдените спортове за игрите в Лос Анджелис 2028

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Добро решение, особено бокса не е никакъв спорт.

  2. 2 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    До коментар [#1] от "plamenss":

    Боксът е бил олимпийски спорт още в древността.
    Философът Платон е бил олимпийски шампион по бокс.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1911 Весело

    "за да направят големи промени" - какви промени в спортове с правила? Финансови, допинг и отношение към конете са проблеми на хората около всеки спорт, а не на самия вид спорт. Петобойците и десетобойците са спортисти на спортистите и то от древните Олимпиади, но новото "звучене" като едното нищо ще толерира художествена гимнастика за мъже, както борбата за жени. Древна Елада да не им дава огъня.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Разстроено

    Боксът и щангите останаха извън потвърдените спортове
    ______________
    Градът на Англелите няма ли да пусне художествена гимнастика на мъже или поне да остави бокс и щанги само за ЛГБТ?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Весело

    До коментар [#1] от "plamenss":Боксът е бил олимпийски спорт още в древността. Философът Платон е бил олимпийски шампион по бокс.
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    Сега искат платонични и не особено агресивни мъжки спортове!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    До коментар [#1] от "plamenss":Боксът е бил олимпийски спорт още в древността. Философът Платон е бил олимпийски шампион по бокс.
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    Имам предвид, че има голям риск за здравето.

  7. 7 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 587 Неутрално

    "заръка да се смени конният спорт. Причината са скандали с насилие над животни - в Токио 2020, например, германският треньор Ким Райснер беше отстранена заради насилие над кон."

    Как се правят на ощипани... Вероятно слуховете как Нешка Робева третира възпитаничките си не са стигнали до тях. Обаче да тормозиш деца не е такъв проблем явно, конете са по важни.

  8. 8 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    До коментар [#6] от "plamenss":

    Е, точно аматьорският бокс в олимпийските игри, с три рунда, големи и меки ръкавици и меки шлемове на главите, не е по-опасен от спортната гимнастика.
    Виж, професионалният бокс в 15 рунда, особено в тежка категория, си е жива екзекуция.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Гневно

    За сметка на това хип- хоп-а и корабомоделизма ще са олимпийски "спортове"....Душата на Кубертен няма да намери покой!!!

  10. 10 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Очаквано след всевъзможните съдийски изцепки в бокса

    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
  11. 11 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Явно много разбирате от бокс :). От 2016 г. олимпийския бокс е приравнен на професионалния, а не на аматьорския, следователно и професионалисти могат да участват. Ръкавиците са по-малки, каски няма. 15 рундови боксови двубой пък няма сигурно от над 30 години.

  12. 12 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Щангите ги мани, ама бокса????
    Един от най-древните спортове.
    Ами .......

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  13. 13 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Добро решение, особено бокса не е никакъв спорт.
    —цитат от коментар 1 на plamenss


    А въртенето на обръч е????
    Мдааааааааааа

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  14. 14 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":

    От години не са с шлемове. Премахнаха ги заради повишаване на атрактивността. Явно и ти гледаш олимпийският бокс колкото и повечето хора-никак.

  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1341 Весело

    Сега искат платонични и не особено агресивни мъжки спортове!
    —цитат от коментар 5 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Мдам.
    Само художествена гимнастика, при това само с лента.
    Бухалките да се забранят! Не на поощряването на латентната агресия!
    Че и мязат на фалоси ... гнус, гнус, гнус! ... толкова ретроградно!

  16. 16 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1341 Весело

    Щангите ги мани, ама бокса????Един от най-древните спортове. Ами .......
    —цитат от коментар 12 на Крадливото ромче


    Те и щангите са като бокса.
    Вдигали са тежки камъни ...

  17. 17 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#16:"xm..."][/quote]

    Ми май е така

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  18. 18 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Щангите ги мани, ама бокса????Един от най-древните спортове. Ами .......
    —цитат от коментар 12 на Крадливото ромче


    Аз бих казал обратното. Бокса го мани, ама щангите... И имам предвид не колко е древен и важен е спорта спорт, а позицията му в момента. И двата спорта са прогнили. Но поне е щангите субективният елемент няма как да се прояви така.
    Не четохте ли резултатите от разследването на Макларън- за какво блато става дума. И как победите и медалите се търгуват и подаряват. В това си състояние боксът няма място на олимпиада.
    Същата работа с щангите след управлението на комунистическата мумия Аян. Там трябва да започнат да действат като колоездачаната федерация спрямо допинга. Огромни инвестиции в антидопинг технологии и непрекъснати проверки. Като последното трудно си го представям като знам кои са силите в този спорт. Аз мисля, че изваждането на двата спорта ще е временно докато изринат всичко старо и започнат на чисто. Тогава ще ги върнат. И докато боксът ще продължи да съществува и без да е част от олимпийското движение, защото все пак е атрактивен спорт и необходима крачка ктм професионалния ринг, то традиционнот вдигане на тежести напълно ще изгуби смисъла си. То и в момента не е особено гледаем и не върти кой знае какви пари. Младите момчета ще се насочат към силов трибой айрън мен състезания и подобни.
    Друг традиционен спорт, който се маргинализира откъм зрителски интрес-борбата също беше заложен на дузпата още преди години. Но пък в борбата няма такава корупция и авторитарно управление. Така, че я запазиха в олимпийското движение

  19. 19 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 196 Любопитно

    Когато си уж журналист и пишеш статия по дадена тема, проучваш темата и даваш почти пълната информация която намериш .Нищо не се споменава защо боксът и щангите отпадат от игрите в Лос Анжелис .Ако се бяхте поразровили щяхте да напишете че щангите отпадат заради прекалено многото допинг който едва ли е много полезен за здравето на спортистите , а боксът заради уредените мачове когато един боксьор почти пребива другият но съдиите присъждат победата на пребитият , а такива случаи имаше много .

  20. 20 Профил на dofftora
    dofftora
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Жалко за щангите щото това е класически мъжки спорт

  21. 21 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 9 Разстроено

    Доста жалко решение на МОК.
    Да ощетиш немалко спортисти, повечето аматьори които за първи път илзлизат да се съзтезават на световен подиум заради няколко калпави съдии е нелепо.

    You don't know what you don't know.
  22. 22 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 9 Разстроено

    И сега като няма щанги как ще ходят транс мъже станали на жени да взимат медали ?

    You don't know what you don't know.
  23. 23 Профил на dofftora
    dofftora
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Проблема на тези два спорта е в категориите. Разбираемо свръхтежките категории са най-атрактивни. Но има едни леки категории не знам кой ги гледа тях.
    С толкова категории само разводняват интереса. По-добре да оставят само свръхтежките и би било далеч по-атрактивно.

  24. 24 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Боксът и щангите останаха извън потвърдените спортове ______________Градът на Англелите няма ли да пусне художествена гимнастика на мъже или поне да остави бокс и щанги само за ЛГБТ?
    —цитат от коментар 4 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    За игрите в Лос Анджелис е включен чирлидинга.(мажоретки).

  25. 25 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Вече съм стар и за боксьор, и за щангист, а на кон не съм се качвал от детството. Да правят каквото си искат...

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  26. 26 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3752 Неутрално

    И двата спорта направиха предостатъчно за да се стигне до тази развръзка.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  27. 27 Профил на oldschool СУПЕР
    oldschool
    Рейтинг: 461 Гневно

    пълно безумие е да махнеш два от най-класическите спортове за сметка на модерни тъпизми като скейтборд, хокей на трева и голф!

    МОК на кого ли са се продали?

  28. 28 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 554 Неутрално

    И колко млади хора тренират сърфинг?
    Колко е достъпен този спорт?

    Опитах се да гледам на живо сърфинг, но това е голяма скука.
    В рамките на 25 минути двама състезатели клечат във водата в очакване да се появи вълна, която евентуално да я обяздят.

  29. 29 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Предлагам и в олимпийското движение да се върне и декламирането на стихчета. Поне в древността е бил част от олимпиадата !

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  30. 30 Профил на dofftora
    dofftora
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "hamiltonf":

    Дали ? Че то и женската гимнастика огромни съдийски скандали ама не го забраниха. Щото предполагам на всеки мъж му е кеф да гледа разтегнатите бедра на момичетата. Ама щангистите над 120 кила горили хич не е хубаво 😂

  31. 31 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3752 Неутрално

    И двата спорта за последните доста години, направиха предостатъчно, това да се случи.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  32. 32 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    Поздравления за сърфа и катеренето!
    Не знаех за съдийските скандали в бокса, явно корупцията взема връх. Жалко!
    Тежестите са в голяма степен и българска вина. Загърбихме чистия спорт, рискувахме (а може би още го правим) здравето на спортистите с допинг.

  33. 33 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Би трябвало да премахнат спортове които се оценяват само по субективен критерии - художествената гимнастика, скокове във вода, синхронно плуване... Писнало ми е да слушам оплаквания от съдийството. В щангите е лесно- вдигаш си килограмите и биеш, в други спортове скачаш виоко или далеко- биеш, или си вкарваш кошовете или головете... В прехвалената художествена гимнастика, аз не виждам разлика между съчетанията на първия и десетия. Няма какво да се превземам и да си измислям...

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  34. 34 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 554 Неутрално

    пълно безумие е да махнеш два от най-класическите спортове за сметка на модерни тъпизми като скейтборд, хокей на трева и голф!МОК на кого ли са се продали?
    —цитат от коментар 27 на oldschool


    Имат основание заради издънки на федерациите им.

    Спортната и художествената гимнастика също бяха заплашени от изваждане. Борбата също.

    Голфът и Хокеят на трева не са модерни тъпизми.


  35. 35 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Би трябвало да премахнат спортове които се оценяват само по субективен критерии - художествената гимнастика, скокове във вода, синхронно плуване... Писнало ми е да слушам оплаквания от съдийството. В щангите е лесно- вдигаш си килограмите и биеш, в други спортове скачаш виоко или далеко- биеш, или си вкарваш кошовете или головете... В прехвалената художествена гимнастика, аз не виждам разлика между съчетанията на първия и десетия. Няма какво да се превземам и да си измислям...
    —цитат от коментар 33 на Vency Mirchev


    В щангите също има съдийство.
    А на последната олимпиада имаше скандални решения.

    При кошовете и головете също често се наблюдават съдийски балтии.

  36. 36 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 480 Весело

    Шев и кройки, и плетивото могат да са олимпийска дисциплина за 2032 г.

  37. 37 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#32] от "Таралеж":

    Човече, не си ли разбрал, че на високо ниво всички спортисти, от всички видове спортове взимат допинг, а на ниско- почти всички?! Те половината ми колеги пушат канабис и шмъркат, за да издържат на стреса по време на работа, той още живее в страната на приказките..

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  38. 38 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3752 Неутрално

    До коментар [#30] от "skw42563365":

    Ако имаш предвид худож. гимнастика, да, така е.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  39. 39 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    До коментар [#37] от "Vency Mirchev":

    половината ми колеги пушат канабис
    😢
    Май тревата се оказва че е дори полезна?
    И се легализира на все повече места.
    Не съм сигурен дали в спорта я третират като допинг?

  40. 40 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#23] от "skw42563365":

    Не съм съгласен тежките категории в щангите - мене ми е много по-интересно да гледам леките и средните там понеже ми е лесно да сравня двама състезателя понеже състезателното им тегло е обикновено еднакво в рамките на категорията. В тежката като няма горна граница излизат всякакви безформени тулупи от 110 до 150кг и малко се замазва всичко.

    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
  41. 41 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Боксът отпада заради Рио, където медалите бяха уточнени предварително, а щангите заради допинга.

  42. 42 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Споровете кое е опасно са ирелевантни.

  43. 43 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#27] от "oldschool":

    Ако следиш какво се случва в бокса ще мислиш другояче - стигне ли се до съдийско решение всеки път има някакви явни обратни отсъждания. Както веднъж един треньор ми беше казал за едно издание на Странджата "ако не бяхме в България нямаше медал да вземем" - понеже беше съдия тогава там. Същото се случва и в Англия, нищо че имат супер силна школа.

    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
  44. 44 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#35] от "nebido":

    Така е, но публиката вижда, че има нещо нередно и се възмущава... Не е толкова лесно манипулирането. Докато в гимнастиката, ако не ми каже коментаторката, ча нашите са ощетени, няма да разбера. А често коментаторите са пристрасни... Нашето гардже, винаги е най- хубавото, според една приказка за деца.

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  45. 45 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#43] от "herbaltea":

    Така е, но в профрсионалния бокс се случва същото и никой не го забранява. Въпреки че точно в Англия искаха да ги забранят навремето, заради жестокост, но на гласуването, се провалиха. Доскоро ММА беше забранен във Франция, но това е извън темата.

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  46. 46 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Доста жалко решение на МОК. Да ощетиш немалко спортисти, повечето аматьори които за първи път илзлизат да се съзтезават на световен подиум заради няколко калпави съдии е нелепо.
    —цитат от коментар 21 на meteowrite


    Не са няколко калпави съдии. Ръководството на ИАБА е калпавото. Съответно то поставя съдиите, които му трябват, за да уредят съответните мачове. Съдиите или изпълняват или просто спират да бъдат такива.
    Не е много олимпийско да ти отнемат победата. И то не поради грешка, защото това е директивата.

  47. 47 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Скейтборд и катерене вместо бокс и вдигане натежести...
    Не, мерси, еб@си смотаната олимпиада.

  48. 48 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":Скейтборд и катерене вместо бокс и вдигане натежести...Не, мерси, еб@си смотаната олимпиада.
    —цитат от коментар 47 на Симеон


    Верно ли би седял часове наред да гледаш как някакви хора изхвърлят и изтласкват щангите? Това ако не беше български спорт на никой тук нямаше да му пука. Както не ни пука, примерно, за хандбала.
    А сравнението с интереса спрямо скейтборда и дори катеренето и направо безсмислено. Всеки ден можеш да видиш млади момчета и момичета да карат скейт. Без да е нужно да ходят в зала, при треньори. Затова и е пълно със състезания по скейтборд на които основно се състезават тийнейджъри. Демократичен спорт. Затова и спонсорите са на друго ниво. Колко ли са тежкоатлетите финансирани от конкретни фирми? Просто щото си знаят интереса. Знаят, че милиони ще видят логото на каската. При това в икономически активния свят. Никой не го грее, че някой грузинец или казахстанец е станал шампион.

  49. 49 Профил на jlh59313635 СУПЕР
    jlh59313635
    Рейтинг: 157 Весело

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":От години не са с шлемове. Премахнаха ги заради повишаване на атрактивността. Явно и ти гледаш олимпийският бокс колкото и повечето хора-никак.
    —цитат от коментар 14 на filofob


    По разбираеми причини гледахме повече женски бокс напоследък или поне тази година. А там са с шлемове. Оттам идва объркването.

  50. 50 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#24] от "nebido":
    Подкрепям с две лъце и лев крак!
    Привлекателни бамбини за сметка на щангистки годзили, да!

  51. 51 Профил на oldschool СУПЕР
    oldschool
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#27] от "oldschool":Ако следиш какво се случва в бокса ще мислиш другояче - стигне ли се до съдийско решение всеки път има някакви явни обратни отсъждания. Както веднъж един треньор ми беше казал за едно издание на Странджата "ако не бяхме в България нямаше медал да вземем" - понеже беше съдия тогава там. Същото се случва и в Англия, нищо че имат супер силна школа.
    —цитат от коментар 43 на herbaltea


    И затова МОК решава да действа като Сталин - няма човек, няма проблем, така ли?

    Начинът да се бориш с корупцията, допинга и пристрастието в спорта не е като унищожиш спорта! Във футбола като имаше спорни засади и дузпи, сложиха ВАР.

    Сигурен съм, че в щангите и бокса могат да се вземат адекватни мерки както за съдийството, така и за допинга, стига да има желание. Но едни пари явно казват друго!

  52. 52 Профил на Petar Georgiev
    Petar Georgiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тия съвсем изтрещяха вече. Направо давайте медали на всички спортисти за да няма дискриминация. Може да въведете и нови спортове като

    - скубане на вежди

    - кофички - бофички

    - криеница и мижанка

    - черен Петър

    ... да сме в крак с новата джендър мода. :)

  53. 53 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Логично и правилно! Това са псевдоспортове за простолюдието и ниско интелигентни.

    United in diversity
  54. 54 Профил на Petar Georgiev
    Petar Georgiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Логично и правилно! Това са псевдоспортове за простолюдието и ниско интелигентни.
    —цитат от коментар 53 на EU Fighter


    Както и това да напуснем гейския ЕС също е доста логично и правилно! ;)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #