Подкрепен от привържениците, "Левски" обяви нова кампания в търсене на "здрава почва"

Обединение, пълен стадион и важни приходи - това са целите, които "Левски" постави в основата на поредната си кампания, насочена към привържениците. От ръководството на сините изтъкнаха, че "Левски е вечен" е организирана от самите запалянковци след широко обсъждане.
"Искаме "Левски" да е това, което познават привържениците му. Разделени нямаме шанс за възраждане. Не бива да изпускаме този шанс. Искаме да направим заедно с привържениците първата голяма стъпка към това възраждане", каза собственикът на клуба Наско Сираков.
На представянето на кампанията присъстваха още изпълнителният директор Иво Ивков, треньорът Станимир Стоилов, представителят на тръста "Синя България" Момчил Лазаров, както и представителите на намиращите се досега в обтегнати отношения фенски организации Национален клуб на привържениците (НКП) и "Ултрас Левски" - Степан Хиндлиян и Адриян Петров.
В сайта на кампанията са представени различни възможности привърженици да осигуряват средства за клуба. Като цел е поставено събирането на 150 хил. лева месечно за "спортно-техническата стабилност на отбора и да бъдат покрити неотложни лицензионни задължения".
Ивков обаче заяви, че по-скоро не приема поставянето на ограничения и таван за сумата. По думите му голямата цел е запалянковците да пълнят стадиона. Първата задача е разпродаването на всички виртуални билети за приятелската среща с "Пирин", което би донесло 175 хил. лева. Ивков покани запалянковците на поднасяне на венци на паметника на Васил Левски на 19 февруари от 12.00 часа, след което с шествие всички да се насочат към стадион "Георги Аспарухов" за първия официален мач за годината.
Изпълнителният директор каза, че има притеснения, но не и страхове за лиценза. По думите му генералният спонсор "Палмс бет" преизпълнява ангажиментите си, но без клубът да влиза в заеми и задължения.
Сираков благодари на букмейкъра, който се е съгласил вместо логото му на фланелките през пролетта да бъде поставен надписът "Левски е вечен". Той призова привържениците на първо място да започнат да подновяват членските си карти или да си купуват нови, защото там забелязва недостатъчно добри резултати.
Ивков каза, че два пъти седмично ще се дава отчет за хода на кампанията. Изпълнителният директор обеща скоро да говори в детайли за състоянието на клуба.
Той призна, че в момента "Левски" не успява да привлече нови спонсори, но вярва, че това ще се промени при успех на кампанията. "Важно е доверието и да не го нарушим. Кампанията има много други аспекти, не са само финансови", заяви Ивков.
И добави, че клубът ще разполага с модерна LED система, осигурена от генералния спонсор, за да предоставя по-добри възможности на партньорите си.
Обединение за "Левски"
"Възраждането на "Левски" не минава през заможни или по-малко заможни хора. Минава през левскарите", каза Сираков.

"Приемам кампанията като възможност "Левски" да стъпи на здрава почва. С Мъри (Стоилов) сме показали от 2004 до 2008 г., че знаем как да направим печеливш финансово клуб. Просто имаме нужда от малко повече време и спокойствие", добави собственикът на клуба.
"Всички знаем, че основният актив на "Левски" винаги са били привържениците. През годините тези хора са помагали, помагат и вярвам, че ще продължат да помагат. Трябва да направим така, че ние, привържениците, да продължаваме да издигаме "Левски" на висота. Искрено вярвам, че привърженици, ръководители, футболисти и треньори можем да вдигнем "Левски" където трябва да бъде", заяви Стоилов.
Впечатление направи присъствието на Хиндлиян и Петров, които бяха един до друг. В последните години се получи разделение между двете големи фенски организации и вследствие на него те стоят на различни места на стадиона. Сега те дадоха знак, че гледат в една посока в името на успеха на кампанията.
На въпрос дали "Ултрас Левски" ще се завърне в сектор Б Петров отговори, че запалянковците от организацията имат купени сезонни карти до края на годината и след това ще се види дали ще има промяна.