Даниил Медведев и останалите руснаци ще получат забрана да играят на "Уимбълдън"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lig35561597
    lig35561597
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Правилно, никой от нях даже и не измрънка нищо срещу техните си изверги. Няма как да се ползваш от облагите на цивилизацията, а да се правиш, че това което твоите "роднини" вършат в украйна е "благотворителна" мисия.

  2. 2 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Правилно !!!
    Руските тенисисти да си играят на тенис в руско.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  3. 3 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2155 Разстроено

    Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.

  4. 4 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Ще играят на турнира в Чечения.

    https://www.instagram.com/5149mich/
  5. 5 Профил на ivenco СУПЕР
    ivenco
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Не е особено добре,но частен турнир,собственика решава.Страхуват се от имиджови щети,навярно.Такива са настроенията в обществото в ЮК.

  6. 6 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1836 Любопитно

    НЕкой споменаваше за едни демократични отношения. КОЙ диктува и в спорта тези политкоректни правила? Оливането продължава, а пуританите, за които правилата са според зависи и то докато не се издънят. Иначе спортът винаги е БИЛ за един мирен свят.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  7. 7 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 697 Любопитно

    Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
    —цитат от коментар 3 на boevbisser


    Сигурен ли си, че Великобритания купува газ от Русия?

  8. 8 Профил на avalanche
    avalanche
    Рейтинг: 176 Неутрално

    По една жълта звезда по вратите на домовте им, да се знае кой кой е

  9. 9 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Войната на Росиия срещу Украйна донесе сериозни щети на Путлер, като агресор. От една страна, икономическите, търговските, финансовите. От друга страна са неимуществените вреди т.е. репутационните. След като Путлер избива цивилни граждани в противоречие на съвременните цивилизационни методи за водене на война, ще страдат и цивилните руски граждани по света: олигарси, спортисти и т.н.
    Дълго време след тази война много инвеститори няма да се върнат на руският пазар именно заради репутационният риск пред своите европейки и американски партньори/контрагенти.

  10. 10 Профил на Dead putlerist
    Dead putlerist
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#2] от "The Polite Moose":

    Може да участват в "Мацква ботъм". В Черно море!

  11. 11 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Навсякъде трябва да бъдат баннати руските и беларуските спортисти. Не знам що за хора съчувстват на някакви милиончерчета, че нямало да може да гонят топки на тенис кортовете в "прогнилия запад", но не им пука че техните сънародници избиват украинци в Украйна.
    А гледам за газа се обадила някаква руска орка, спокойно ембаргото идва от 2023г. ако дотогава не са разкарали путьо.

  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    Според древните олимпийски правила,спортисти чиито държави и народи водят война В МОМЕНТА на провеждането на Олимпиадата,нямат право да участват в нея. Днес светът е решил да допълни олимпийските правила... Дали е правилно,всеки сам да прецени...

  13. 13 Профил на Dead putlerist
    Dead putlerist
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#8] от "avalanche":

    Грешиш, путлерист! Сега се слага бял ЗЕТ на вратите на нормалните в Русия. Свол*ч!!!

  14. 14 Профил на Bitaka
    Bitaka
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Дгд нали скоро ще има кубок кремля в данецкая да ходят там. Пълна и тотална изолация докато не се върнат към цивилизацията от златната орда

    харпун
  15. 15 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    До коментар [#7] от "У Чен":

    Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.

  16. 16 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Правилно. Конкуренцията следва да се унищожава.

  17. 17 Профил на Dark King СУПЕР
    Dark King
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Да си сменят гражданството с Българско срещу някой лев и са готови.

  18. 18 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
    —цитат от коментар 3 на boevbisser


    а не зопускаш ли, че Уимбълдън не искат да поемат отговорност със застрашената им сигурност? Или че искат да ги предпазят от освиркване? Френд, те са руснаци!

  19. 19 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Няма как да приема такива “ценности”.
    Лицемерието в отношенията отблъсква хората с морал.

    Stupid people make me sick
  20. 20 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Кастрацията на световния тениса продължава. Осакатените турнири ще ли помогнат на Украйна?

  21. 21 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Трябва нещо повече - да им се забрани да пребивават в демократичния, свободен свят!Нека се върнат в любимата си страна и да се радват на свободите, които Путин им донесе - изолация и мрак!
    И ако някой каже, че те не носят вина за тиранията на Путин - не е вярно!Когато години си си затварял очите за престъпленията на този режим, ти си ги подкрепял с мълчанието си.Така, както германците вечно ще носят стигмата от нацизма, така и руснаците завинаги ще си останат с нея.
    И всеки, който оправдава, подкрепя, радва се на Путин и Русия - да иде там и да живее в неговия свят - на вечен страх, потисничество, примирение и никакво добро бъдеще!
    Путин и верните му лакеи, с гласната или негласна подкрепа на милиони руснаци, превърна цяла Русия в лагер, подобен на Северна Корея!

  22. 22 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2758 Неутрално

    Жалко, от чисто спортна гледна точка, това не е добре. От чисто човешка - също, защото тези спортисти не са участвали във войната. Но от политическа гледна точка, като санкция за агресора, това действие изглежда оправдано в очите на тези, които считат руската "спецоперация" за брутална завоевателна война срещу суверенна държава, член на ООН. А те са мнозинство.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  23. 23 Профил на ivenco СУПЕР
    ivenco
    Рейтинг: 629 Любопитно


    По една жълта звезда по вратите на домовте им, да се знае кой кой е
    —цитат от коментар 8 на avalanche


    А да в Масква ги бележат с Z по вратите,тези които не харесват "специалната операция". Добро начало викаш 😉

  24. 24 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    До коментар [#18] от "pontius_glarus":

    Сигурността им не е застрашена, но може да ги освиркат. Те не са виновни нито за войната, нито че са руснаци, някаква политкоректна сегрегация е това. Не одобрявам, това е.

  25. 25 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    И къде точно е демократичния , да не питам свободен свят?
    Свободни са САЩ, ЕС вече два месеца се доказва като верен васал.
    Колкото до демокрацията, и тя никога не е била за всички, а само за избрани.

  26. 26 Профил на stein СУПЕР
    stein
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Спортните победи се използват като повод за шовинистична истерия от рашистките пропагандони, така че решението е разбираемо.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  27. 27 Профил на yp123
    yp123
    Рейтинг: 8 Весело

    По една жълта звезда по вратите на домовте им, да се знае кой кой е
    —цитат от коментар 8 на avalanche


    Стига да си стоят в Мордор, може да си пишат Z по вратите, колкото си искат

  28. 28 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#12] от "deaf":

    Че то по тази логика САЩ не трябва да участват в нито една олимпиада.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  29. 29 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Ще играят на турнира в Чечения.
    —цитат от коментар 4 на 5149mich


    Да няма да е лошо-Рамазан Кадирович ще ги посрещне с лезгинка, дон...
    Хубаво западът ги прави тия щуротии, ама после един ден войната ще свърши ипак ще иска руски ресурси...ама тази кансел култура няма да бъде збравена..

    "Винаги съм си мислил, че демокрацията - това е власт на народа, само че другарят Рузвелт убедително ми разясни, че демокрацията означава власт на американския народ." Йо̀сиф Висарио̀нович Ста̀лин https://www.youtube.com/shorts/sbdk_w-WH4Y https://www.youtube.com/shorts/-dY7j9CILHo
  30. 30 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 240 Весело

    Да ги съберат заедно и да ги накарат три пъти да се отрекат от Сатаната, после да обиколят олтара 🤪🤪 и да ги пуснат да играят. Може също да им конфискуват имотите в Монако, национализацията също е опция

  31. 31 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    До коментар [#12] от "deaf":Че то по тази логика САЩ не трябва да участват в нито една олимпиада.
    —цитат от коментар 28 на Мариана Кълвачева



    До коментар [#28] от "Мариана Кълвачева":

    Може да участват,но ПО ВРЕМЕТО на Олимпиадата,трябва да спрат всякакви военни действия...

  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    "Руският тенисист Даниил Медведев и всички негови сънародници ще бъдат спрени от участие в "Уимбълдън", съобщава "Ню Йорк таймс". Според информацията високопоставен служител в международния тенис е потвърдил, че решението е взето и предстои да бъде обявено."

    Сурово решение на организаторите от "Уимбълдън", но пък в крайна сметка това е техния турнир и те решават кой да допуснат да се състезава в него. Други организатори на турнири не са толкова строги към руските и беларуските състезатели, затова и те участваха на турнирите от АТП 1000 в САЩ например.

    Предполагам, че руските и беларуските тенисисти ще участват и на предстоящия другия месец турнир от големия шлем Ролан Гарос.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Руснаците от една страна се мъчат постоянно да се отъркат в цивилизования свят и да покажат, че са част от него, от друга страна демонстрират постоянно дивашки нрави. Просто е дошло време разделно в което цивилизования свят да им покаже, че не са част от него. Който разбрал, разбрал..

    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
  34. 34 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#31] от "deaf":

    Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света.
    Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  35. 35 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2153 Неутрално

    До коментар [#34] от "Мариана Кълвачева":

    Когато започна войната между Грузия и Русия,Китай ги призова да спрат войната докато трае Олимпиадата (в Китай),но йок... А трябваше тогава МОК да забрани участието на Грузия и Русия...

  36. 36 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#35] от "deaf":

    Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.
    И как смятат да я карат занапред, не е ясно.
    Такова нещо в историята не е имало досега.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  37. 37 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#8] от "avalanche":

    Ще има нацистки Z

  38. 38 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.
    —цитат от коментар 15 на boevbisser


    Демек говориш за нероден Петко!
    А Великобритания има пълното право да го направи, след като Путин на два пъти трови граждани на нейна територия!
    Само за сравнение при аналогичен случай у нас, ние обяснявахме, че човека е преял с рукола!

  39. 39 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    До коментар [#34] от "Мариана Кълвачева":

    Има един - Тръмпи Дъмби се казва той, аз не съм му фен, но му признавам това.

    Впрочем, сегашния президент Джо също не е започвал нова американска война по света. Много е вероятно, това да е втория поред американски президент без да е започвал нова война, което според мен е положително развитие за САЩ (страната с най-голям военен бюджет в целия свят).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  40. 40 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    За американците, като нападнаха Ирак , имаше ли забрани?
    Или тяхната война беше справедлива? Да търсят терористи!

  41. 41 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Няма как армията ти да срива градове, да разстрелва цивилни, да изнасилва деца, да мародерства и ти да си мълчиш. Правилно решение ! Русия няма място в цивилизования свят.

  42. 42 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2024 Любопитно

    До коментар [#8] от "avalanche":

    Те сами си слагат буквата "Z" и се хвалят с това...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  43. 43 Профил на Активист СУПЕР
    Активист
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Закъсняла стъпка на тенис общността. И то само частична за Уимбълдън. Но правилна.

  44. 44 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2024 Весело

    До коментар [#40] от "hope":

    Тези американци все отзад ви бъркат.....
    Бива, бива, ама чак такъв комплекс за малоценност от американци и британци....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  45. 45 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 211 Неутрално

    нормално решение, няма нужда от още нацистка пропаганда на широката руска душа. без това публиката щеше да ги освирка стабилно.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  46. 46 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Правилно. Конкуренцията следва да се унищожава.
    —цитат от коментар 16 на brazza


    Както руснаците Украйна

  47. 47 Профил на the_accountant
    the_accountant
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Няма как да приема такива “ценности”. Лицемерието в отношенията отблъсква хората с морал.
    —цитат от коментар 19 на Хакуна Матата !


    А да носиш гордо ник, откраднат от американска продукция и в същото време да плюеш по техните ценности не е лицемерие, така ли? Точно такива като теб да говорят за морал е доста нелепо :)

  48. 48 Профил на the_accountant
    the_accountant
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#31] от "deaf":Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света.Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.
    —цитат от коментар 34 на Мариана Кълвачева


    Пъвро, лъжеш! Предишният президент (сигурно ти е бил любимец) не започна нито една война. Второ, ако следваме вашите русоробски стандарти, САЩ никога не са участвали във война. Имали са само специални операции. И трето, подготвяй се преди да пишеш опорки!

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на dambrat
    dambrat
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Напълно съм съгласен с позицията на boevbisser. Вече ще побеждават не задължително най-добрите, а политически коректните.
    Политизирането на културата и спорта е стар комунистически прийом. Западните комунисти са същите мижитурки като източните. Когато ядоха многомилиардни руски(и не само) кебапчета, откраднати от олигарсите от собствените им народи и налети в техните западни банки, не реваха, но сега санкционират невинните. Колко украинци са убили Медведев или Рубльов? Какво престъпление са извършили конкретно? Сигурно са виновни за "престъпмисъл", защото не са се наредили чинно според западната партийна линия. Гнусни британски лицемери!

  51. 51 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Винаги съм ненавиждал политиката в спорта.

    Но след инвазията на Русия в Украйна съм за пълен игнор на руските спортисти и културните им творци и изпълнители.
    И не само до края на войната, а поне 50 години след това.
    След една година на никой няма да му прави впечатление за липсата на руското знаме.

    Русия трябва да бъде карантиниране поне за половин век.

  52. 52 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 12 Любопитно

    Жалко, от чисто спортна гледна точка, това не е добре. От чисто човешка - също, защото тези спортисти не са участвали във войната. Но от политическа гледна точка, като санкция за агресора, това действие изглежда оправдано в очите на тези, които считат руската "спецоперация" за брутална завоевателна война срещу суверенна държава, член на ООН. А те са мнозинство.
    —цитат от коментар 22 на Незнайко в Слънчевия град


    Напротив. Държави готови да им дадат гражданство за да се състезават за тях, вероятно има достатъчно. Ако се страхуват от режима, това само потвърждава, че въпросния режим трябва да бъде поставен в тотална изолация, докато колабира. Ако не са го направили, защото искат да се състезават за Русия, ами да си носят кръста.

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷
  53. 53 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 154 Гневно

    Всички позволили по някакъв начин Путлер да се случи, са виновни. Точка. ВЪН!

  54. 54 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5310 Неутрално

    Да използваме един почти руски лозунг “всеки сам си преценя” :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  55. 55 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Правилно, всеки руснак е съучастник и трябва да се третира като такъв.
    Пълна забрана за всякакви руснаци из цивилизования свят, освен по хуманитарни и здравословни причини.

  56. 56 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Правилно, всеки руснак е съучастник и трябва да се третира като такъв.
    Пълна забрана за всякакви руснаци из цивилизования свят, освен по хуманитарни и здравословни причини.

  57. 57 Профил на alenazora
    alenazora
    Рейтинг: 116 Весело

    Чудо голямо!

  58. 58 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Това ми се струва прекалено.
    Да санкционираш държавата Русия защото е агресор - това абсолютно да.
    Но да санкционираш някой само защото е руснак - това просто не е цивилизовано.
    И аргументът че са санкционирани защото не са порицали собственото си държавно ръководство също е нелеп.
    Първо, това е спорт, а не политика. Далеч не всички спортисти от другите държави са изразили подкрепа за Украйна и са укорили Русия, но никой не им налага никакви санкции. Второ, това е тяхната държава и дори и да не са съгласни с това което прави ръководството й не би следвало да са длъжни да го порицават пред някакви чужденци.
    Трето, има си правилници за участие в спортни състезания и се съмнявам в тях да има правило забраняващо участие в състезанието ако спортиста не изрази някакво отношение към политическото ръководство на държавата си по определен повод.
    Четвърто, отношението към агресията на Русия е личен избор на всеки, бил той руснак, беларус или мадагаскарец и не би следвало под каквато и да е форма някой да оказва натиск какво да е то, особено ако тойзи някой е с претенции че изповядва демократични ценности.

  59. 59 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 668 Неутрално

    За американците, като нападнаха Ирак , имаше ли забрани?Или тяхната война беше справедлива? Да търсят терористи!
    —цитат от коментар 40 на hope


    А дали си спомняш,че преди цивилизованият свят ( не само американците както нагло лъжеш ) да атакува Ирак, Садам Хюсеин беше нападнал и окупирал независим Кувейт ?

    А да виждаш прилики между окупирането на независим Кувейт и окупирането на територия от независима Украйна ?

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  60. 60 Профил на bazinga
    bazinga
    Рейтинг: 81 Весело

    оставете ги да играят на всички турнири,само че им плащаите в РУБЛИ по трънския курс,да речем печели 1000000 долара делено на 200=5000долара тъкмо да си плати самолетния билет и ефтино хотелче.

    in vino veritas
  61. 61 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#39] от "Иво":

    Може и така да е.
    Вярно е, не Байдън започна войната в Украйна.
    Още преди 2014 е започнало обучението на украинците от американски инструктори.
    Така, че вярно е, не американци воюват.
    но това е чисто американска война против Русия.
    Твърде голям кокал налапаха.
    Да видим, след като свършат украинците, дали ще има и американски момчета на фронта.
    Едва ли.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  62. 62 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    "Даниил Медведев и останалите руснаци ще получат забрана да играят на "Уимбълдън".."

    Тези ограничения трябва да засегнат и т.нар. представители на руската култура. Наскоро се разбра, че диригентът Валерий Георгиев, с руско гражданство, притежавал имоти вън от Русия (в Европа, в Ню Йорк) за 101 000 000 долара? От диригентство толкова милиони трудно ще ги направи? Като оня готвач милиардер на Путин.
    Че и този тенисист - като държи толкова на спорта, да се откаже от руското си гражданство. И без това отдавна не живее в Рашата, нито той, нито семейството му.

  63. 63 Профил на Hristiyan Hristov
    Hristiyan Hristov
    Рейтинг: 85 Неутрално

    [quote#29:"Иосиф Давыдович"][/quote]

    Това ли е? Западът ще иска ресурси? Реално признавате, че Русия освен ресурси друго няма какво да даде в партньорство с цивилизацията?

  64. 64 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    До коментар [#62] от "pontius_glarus":

    Но май и да се откажеш, или да се опиташ да критикуваш матушката или Путин не е безобидно. Наскоро на Анна Нетребко й отмениха концерти в Европа. Тя размисли, и се изказа против войната. Отмениха й концерти и в Рашистан.

  65. 65 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    До коментар [#64] от "pontius_glarus":

    Т.е. ако Медведев се изкаже против войната, рискува участието си в международни срещи Русия-Беларус.

  66. 66 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 8 Весело

    Много правилно! Да се откажат от гражданството си, за да не плащат данъци в Мадър Раша и по този косвен начин да спонсорират войната на ботоксовото джудже Вова :):)
    И трябва и от Ролан Гарос да ги спрат, не само от Уимби :)

  67. 67 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#62] от "pontius_glarus":

    Май искаш това, което ти самият не би направил.
    Кой се отказва от род и Родина ?
    Знаеш ли как се наричат ?
    Апропо, у нас е пълно с такива, а доста от тях са и на ръководни постове в държавата.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  68. 68 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    До коментар [#35] от "deaf":Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.И как смятат да я карат занапред, не е ясно.Такова нещо в историята не е имало досега.
    —цитат от коментар 36 на Мариана Кълвачева


    Мъка, нали? Как ще я карате занапред? Защо не се преместите докато е време от другата страна на „железобетонната плоча“? Тогава няма да имате никакви кахъри. И ще си живеете в света, който искате и песни ще пеете. Ех, живот!

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛8647
  69. 69 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#68] от "Velocio":

    Аз съм от правилната страна, но не може същото да се каже за вас.
    Вие напирате да ходите на запад, било за учене, било за работа.
    На мен си ми е добре където ми е родното гнездо.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  70. 70 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    До коментар [#69] от "Мариана Кълвачева":

    По коментарите ви не личи. Нито че сте от „правилната“ за вас страна, нито че сте си добре. Та затова си позволих да ви предложа изход.

    А ако наистина се чувствате добре тук и сте от правилната страна в родината си, тогава лъжете в коментарите си. Както разбира се излъгахте нагло и грозно, че войната в Украйна я били започнали американците. Толкова дебела лъжа, че никой не си направи дори труда да я отбележи.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛8647
  71. 71 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Това помага ли да се спре войната или просто засилва антируската истерия, която уж беше само срещу Путин?

  72. 72 Профил на Многострадална Геновева
    Многострадална Геновева
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Това ми се струва прекалено.Да санкционираш държавата Русия защото е агресор - това абсолютно да.Но да санкционираш някой само защото е руснак - това просто не е цивилизовано.
    —цитат от коментар 58 на Сгугню


    За сметка на това да "освобождаваш" Украйна и да убиваш някакви цивилни хора, само защото са украинци, е върха на цивилизацията.
    Икономическото вето което се налага срещу Русия е възможно най-безболезненто решение. И да, развлекателната индустрия, в това число и спортът, са много по-голяма санкция от оттеглянето на Макдоналдс или Икеа примерно.
    На всеки с повече от една клетка е ясно, че това не е лично отмъщение, а война с мирни и цивилизовани приоми.
    И по темата - браво на Уимбълдън. Още преди две години бяха единствените, които имаха топки да не проведата турнира по време на пандемията. Сега отново са единствените. Дано повлекат крак. Така се прави и то без нито една жертва.

  73. 73 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    Срамно е да си руснак!

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  74. 74 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#70] от "Velocio":

    А кой я започна и кога ?
    Путин в 2022 г или американците през 2014 когато снайперисти разстрелваха протестиращи на Майдана ?
    Сега виждате жертвите на войната, но не видяхте когато 8 години подред украинци избиваха руснаци в Донецка и Луганска области.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  75. 75 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    Санитарен кордон за Русия. Те нямат място в цивилизования свят.

  76. 76 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    По презумпцияВСИЧКИ руснаци подкрепят войната. Особено с безропотното си мълчание. Какво губи един руснак, ако протестира срещу войната? Най-много да го глобят и арестуват. А какво губи украинецът? Живота си! Така че мълчанието на руснаците е престъпление. Убийство. А престъпниците нямат право да служат за пример за поведение. Затова мястото им е извън спорта, музиката, културата...

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  77. 77 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    До коментар [#74] от "Мариана Кълвачева":

    Маце, я провери под кревата ти няма ли скрити американци?🥳🥳🥳🥳🥳

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  78. 78 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#77] от "Deputat 241":

    Шлемофон, и ти ли мина през образователната ни система, успешно "реформирана" по западен образец ?
    Кога и вие ще разберете истината, не е ясно.
    Мисията невъзможна.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  79. 79 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тоталитарният режим в РФ/СССР, винаги е използвал спорта за пропаганда.
    Никакъв спорт за руснаци в нашият свят, докато не станат нормална държава.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  80. 80 Профил на Noctifer СУПЕР
    Noctifer
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Най-после нещо хубаво и от тениса... Руски състезатели нямат място на европейски и световни състезания! Както футболисти и скиори, така и тенисисти... Има начини да играят с които аз не съм съгласен, но ги има... Та ако им е толкова важно - да действат! Освен това, трябва да напуснат нашата цивилизация и да се прибират в родината, която все пак е 1/6 от обитаемата част на планетата - все ще си намерят местенце, което да им приляга...

  81. 81 Профил на danitoledov
    danitoledov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Браво на "Уимбълдън", че се присъединиха към санкциите за руските спортисти. Остава да с видим дали от "Ролан Гарос" ще предприемат някакви действия в тази посока.

    danitoledov
  82. 82 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Това не е правилно и не одобрявам, никога няма да си променя мнението. Газ от Русия, такова, ще продължим да купуваме, щото икономиката, нали, но спортистите - наказани.
    —цитат от коментар 3 на boevbisser


    Не разстройвай толкова. И газът ще спрем. Просто ни трябва малко време.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  83. 83 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Неутрално

    По една жълта звезда по вратите на домовте им, да се знае кой кой е
    —цитат от коментар 8 на avalanche


    Сравнението е много неумесно. Евреите не са имали държава, докато руснаците имат най-голямата държава на света и са алчни за още. Да си ходят в тяхната си държава. Ние в белия свят не толерираме приятели на убийци!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  84. 84 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#7] от "У Чен":Вече не, а и купуваха малко. Говоря по принцип за западния свят, Франция вероятно също ще ги изгони руснаците от Ролан Гарос. Що се отнася до ОК, те десетки години приемаха охотно парите на руските олигарси, които прекрасно знаят откъде са, а сега - ах, ох. Не обичам лицемерието и политкоректните глупости, а сега спортистите ще операт пешкира за назидание. Медведев и Рубльов се изказаха против войната дни след като започна, но това няма значение, за съжаление. Гадна работа е това.
    —цитат от коментар 15 на boevbisser


    Сега не е - ах ох. Сега убиват, измъчват и изнасилват украински граждани. Трябва да си доста болен, за да те възмущава повече изгонването на някакви тъпи ударитопковци пред смъртта на толкова невинни хора!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  85. 85 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2305 Любопитно

    До коментар [#39] от "Иво":

    Да опресня знанията ти за Байдън с една статия от Ню Йорк със снимка: Байдън е един от 77-те сенатори който гласува за война в Ирак.
    https://www.nytimes.com/2020/01/12/us/politics/joe-biden-iraq-war.html
    или Афганистан
    https://www.politifact.com/factchecks/2021/dec/15/joe-biden/joe-biden-wrong-he-was-against-afghanistan-war-sta/
    За бомбардировката на бивша Югославия няма да споменавам...

  86. 86 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#18] от "pontius_glarus":Сигурността им не е застрашена, но може да ги освиркат. Те не са виновни нито за войната, нито че са руснаци, някаква политкоректна сегрегация е това. Не одобрявам, това е.
    —цитат от коментар 24 на boevbisser


    След като повечето руснаци подкрепят войната, значи са виновни за нея!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  87. 87 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2305 Любопитно

    По принцип съм против забраните в спорта и изкуството, но засега раните са пресни и емоциите управляват масовия гласоподавател...

  88. 88 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Любопитно

    [quote#29:"Иосиф Давыдович"][/quote]

    Руски ресурси никой повече няма да търси. Като се сключат нови договори за доставка газ и петрол и като се разработят нови находища, като се поставят милиони фотиволтаици за производство на ток, кой и защо да се връща към Русийката?

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  89. 89 Профил на chicho_gosho
    chicho_gosho
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#74] от "Мариана Кълвачева":

    Марияна, стига лъгала за хилядите убити в района на отцепилите се сепаратистки републики от 2014-2021г., защото тази лъжа само руски ватенки и ушанки я разпространяват, както и хора с АйКю под 40! Ако спадаш в тези групи - тогава лъжи, колкото си искаш, просто няма да те четем и да ти се смеем :):):)
    Посъветвах те и в други теми - чети доклада на ОССЕ /организация, която е на ООН, не на САЩ или ЕС/ за периода 2014-2021 и там пише следното - над 7 000 от загиналите в районите на ДНР и ЛНР НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОПРЕДЕЛИ дали са руснаци или украинци, т.е. не може да се определи жертви на коя страна са, т.е. няма как руснаците да ги пишат като техни жертви! Други над 4 000 са жертви от т.нар. сепаратисти - т.е. еоенно-престъпници, които се бият срещу установения режим в страната и искат да откъснат от независима страна част от територията й, т.е. те са жертва на реакция от страна на законната власт, тъй като са предприели изцяло НЕЗАКОННИ сепаратистки действия! И едва около 3 000 може да се каже, че са цивилни и невинни жертви, както и днес има цивилни и невинни жертви на руската агресия. И не на последно място - в доклада е записано, че през 2020г. жертвите са 8, повтарям, че русоробите/путинофили бавно четете - 8 жертви, не 80, не 800, не 8 000, не 8 0000000 ... Така че ако ще използвате руските лъжи за пропаганда - моля Ви не подценявайте хората, които могат да се снабдят с необходимата информация и са с АйКю повече от 40 ... :):):):)

    П.С.: Подкрепям категорично англетата, руските и беларуските тенисисти трябва да бъдат спрени от участие на всички турнири под егидата на ЕйТиПи! И не само докато свърши войната, а и докато Русия не изплати необходимите репарации за възстановяването на Украина и бункерния дядо Вова не бъде осъден от Международния Трибунал в Хага /отново под егидата на ООН, не на ЕС и САЩ/ .. :)

  90. 90 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Любопитно

    До коментар [#31] от "deaf":Не си спомням в предишни олимпиади да са карали САЩ да спират действията в Афганистан, Ирак, Кувейт и така нататък до края на света.Няма американски президент, който да не е започнал поне две войни в негов мандат.
    —цитат от коментар 34 на Мариана Кълвачева


    Тьотке, коя от изброените държави е анексирана от САЩ? Все искате да се сравнявате с американците, а в манталитета и в развитието сте 200 години назад от съвремения свят!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  91. 91 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Любопитно

    До коментар [#35] от "deaf":Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.И как смятат да я карат занапред, не е ясно.Такова нещо в историята не е имало досега.
    —цитат от коментар 36 на Мариана Кълвачева


    Аз, както и всички източноеврипейци предлагахме тази железобетонна плоча да я поставят още преди да бяха нападнали Крим. Политиците не го направиха. Сега трябва да живеем с последствията

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  92. 92 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 523 Любопитно

    Напълно съм съгласен с позицията на boevbisser. Вече ще побеждават не задължително най-добрите, а политически коректните. Политизирането на културата и спорта е стар комунистически прийом. Западните комунисти са същите мижитурки като източните. Когато ядоха многомилиардни руски(и не само) кебапчета, откраднати от олигарсите от собствените им народи и налети в техните западни банки, не реваха, но сега санкционират невинните. Колко украинци са убили Медведев или Рубльов? Какво престъпление са извършили конкретно? Сигурно са виновни за "престъпмисъл", защото не са се наредили чинно според западната партийна линия. Гнусни британски лицемери!
    —цитат от коментар 50 на dambrat


    Другарьо, като се спре достъпа на 1,7% от населението (Русия) няма да се промени конкуренцията съществено и пак ще побеждават най-добрите. Плюс това, ако руските спортисти сменят националността си пак могат да участват. Те не са проблемът. Проблемът е нациската държава на която са граждани!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  93. 93 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Ами разбира се. Кой иска да играе с прокажени.

  94. 94 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 879 Неутрално

    До коментар [#58] от "Сгугню":
    "Четвърто, отношението към агресията на Русия е личен избор на всеки, бил той руснак, беларус или мадагаскарец и не би следвало под каквато и да е форма някой да оказва натиск какво да е то, особено ако тойзи някой е с претенции че изповядва демократични ценности."

    Всъщност не. Цивилизования свят има морални граници и не позволява те да се нарушават. Точно както да хвалиш Холокоста не е примливо за обществото, така и да обясняваш, че зверства в Буча не се приема от света.
    Руснаците или официално да осъдят войната и зверствата на русия или да се откажат от руско гражданство.
    Или да ходят да играят в русия и Беларус.

  95. 95 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 879 Неутрално

    До коментар [#36] от "Мариана Кълвачева":
    "Ясно стана, че този път не желязна завеса, ами направо железобетонна плоча се поставя между единия и другия свят.
    И как смятат да я карат занапред, не е ясно.
    Такова нещо в историята не е имало досега"

    Разбира се, тоя втория "свят" всъщтост е една клоака, развъдник на всякакви зарази. Никой не иска вонята която идва от там.
    Ето, примерно ти на бас се хващам, че стоиш в първия (цивилизация) свят и не планираш даже ексурзия в руската кочина.
    Което не ти пречи да ги хвалиш разбира се. Жалка работа.

  96. 96 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#89] от "chicho_gosho":

    Няма да спорим.
    Един ден, дай Боже, истината ще излезе наяве.
    Може и късно да е, но ще излезе.
    И тогава всеки ще разбере дали е бил прав или са го лъгали.
    Няма смисъл сега да спорим, тъй като имаме сериозен проблем с доказателствата !

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  97. 97 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#95] от "vila":

    Руската кочина е малко по-зле от българската кочина.
    С тази разлика, че руската кочина няма никакъв външен дълг, а българската кочина е затънала в дългове, които ще изплащат невинните деца на днешните деца.
    Да, и в руската кочина има цензура, и там няма много неща.
    Но там има държава, а ние тук нямаме, защото сме подмандатна територия на едни нови американски братя.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  98. 98 Профил на Curb Your Enthusiasm
    Curb Your Enthusiasm
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Защо само Русия и Беларус ? Ако са принципни, трябва да забранят всички държави, които не се присъединиха към санкциите и открито или мълчаливо подкрепят Русия и продължават да правят бизнес с Русия - например Унгария, Сърбия, Китай, Южна Америка, Африка, почти цяла Азия.
    Най-добре ще бъде да представят списък, ще бъде по-къс, на държави, които им е разрешено да се съзтезават - САЩ, Англия, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Япония, Южна Корея, ЕС (без Унгария)

  99. 99 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 879 Неутрално

    До коментар [#97] от "Мариана Кълвачева":
    "Руската кочина е малко по-зле от българската кочина.
    С тази разлика, че руската кочина няма никакъв външен дълг, а българската кочина е затънала в дългове, които ще изплащат невинните деца на днешните деца.
    Да, и в руската кочина има цензура, и там няма много неща.
    Но там има държава, а ние тук нямаме, защото сме подмандатна територия на едни нови американски братя."

    Звучи ми като ей оня клошар няма никакви дългове, значи е по-добре от ей оня банкер дето има 200 евра ипотека. Да, ама не, руските клошари ги видяхме, ходят и мародерстват каквото намерят, включително килими и детски обувки.
    А руската "държава" не е мръднала и на милиметър от времената на Иван Грозни - феодална структура с имаща неограничена власт сатрап отгоре и останалото са крепостни нещастници. Има причина нито един русофил(истик) да не пише от русия (ти включително)

  100. 100 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 879 Неутрално

    До коментар [#96] от "Мариана Кълвачева":
    "Няма да спорим.
    Един ден, дай Боже, истината ще излезе наяве.
    Може и късно да е, но ще излезе.
    И тогава всеки ще разбере дали е бил прав или са го лъгали.
    Няма смисъл сега да спорим, тъй като имаме сериозен проблем с доказателствата !"

    Мда, виждам обаче, че не се оплакваш от липса на доказателства за нуждата от "денацификация" на Украйна. Нищо, че тия "доказателства" само русийката ги виждя.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #