"Левски" отвори разширения си фен магазин, като символично лентата отряза собственикът на клуба Наско Сираков. Маркетинг директорът на сините Пламен Петров посочи, че очаква приходите от продажби да се увеличат поне двойно.
По думите проблемът до момента е бил, че магазинът е бил малък, образували са се опашки, а това е отблъсквало много хора.
"Очаква се приходът от магазина да се увеличи поне два пъти, защото пропуснатите ползи, когато човек не влиза в магазина заради опашките са огромни", каза Петров. Според него клубът ще се справи финансово с осигуряването на необходимото количество стока, за да отговори на търсенето.
От началото на кампанията "Левски е вечен" през февруари сините отчитат над 2 млн. лева от продажбата на стоки за запалянковците.
Петров заяви, че се работи за привличане на вниманието на привържениците чрез визуални ефекти. "Когато снимате в самия магазин, ще се появяват легенди на клуба. Ще може да правите и виртуални обиколки. Стремим се и на технически подобрения. Да имаш магазин в България, не е кой знае какво, но да е добре технически - това е нещо друго".
Освен това вътре "Левски" отваря и каса за билети, за да вкарва хората в магазина.
"Искаме да обърнем внимание на социалните мрежи, което е малко забравено. Ще направим канал в "Тик-ток". В момента не сме доволни от това, което "Левски" показва в социалните мрежи. Продуктите, които имаме, трябва да се виждат там", добави той.
На събитието присъстваха още изпълнителният директор Ивайло Ивков и треньорът Станимир Стоилов, но темата за срещата от вторник отново не беше обсъждана пред журналисти.