"Левски" обяви, че започва да предлага продукти с добавена реалност за привържениците си. Сините представиха проекта Digital fashion, който по думите им ще изкара клуба на световната сцена като иноватор в създаването на интерактивни фен артикули.
"Благодарение на технологията, която се развива вече няколко години, можем чрез машинни алгоритми да разпознаваме изображения. Създадохме блуза, при която когато камерата се насочи към нея, ще разпознае дизайна и съответно тя ще "оживее", каза Благовест Димитров, който е графичен дизайнер и работи с "Мета".
"Много съм радостен, че "Левски" откликна на идеята да направим уникално сътрудничество, защото никой клуб по света - футболен или спортен, не е успял да създаде до момента фен артикул, който да съдържа добавена реалност. А добавена реалност са филтрите, които всекидневно използвате в "Инстаграм", "Фейсбук", "Тик-ток" и "Снапчат".
"Левски" призова привържениците си за подкрепа в гостуването на "Славия" в събота.