За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Chironex
Рейтинг: 622 НеутралноОсновния съперник трябва да има равностоен болид.
Та като видим кой отбор къде е, тогава ще се разбере кой ще е най-големия съперник.
Суджук Герберите
Рейтинг: 8 НеутралноНаправо се гаври с Ферари, като пренебрежително даже не ги споменава като отбор.
... с двеста...asroma1927
Рейтинг: 418 НеутралноВероятно, защото знае, че именно Ферари с Льоклер ще е основния му съперник, доколкото във Ферари вече го няма Биното, лансиращ протежето си Карлос Сайнц за сметка на Льоклер
debruckere
Рейтинг: 759 НеутралноКато цяло споделям мнението, че именно "Мерцедес" ще са основен съперник на "Ред Бул". Още в последните няколко старта миналата година се видя видимо прогреса на отбора и няма причина да се смята, че инерцията в развитието няма да се запази. Подобно нещо обаче може да се очаква и във "Ферари" след смяната на Биното. Може да отнеме известно време, дори половин сезон, за да се оправи кашата в отбора, но след това може да стане същото, както при "Мерцедес" миналата година и да дръпнат напред. Въпросът е колко време ще им коства, за да се превърнат в реален конкурент.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1291 Неутралногаврисе с Ферари но Биното го няма вече.
gorodetski
Рейтинг: 238 НеутралноМи то след минимум 3 изтървани от титли поради некадърност на стратезите им, какво друго да каже.
Capo
Рейтинг: 49 НеутралноДо коментар [#4] от "debruckere":
Мерцедес развиваха колата почти до последно миналата година. РБ и Ферари на практика спряха след първата половина на сезона (Ферари още след Франция) и имаха само минимални корекции. Това им дава теоретично по-добър начален старт за 2023-та, но не е гаранция, че са се възползвали добре от него.
Мерцедес изглеждаха добре заради Мексико и Бразилия. Високата надморска височина и на двете места минимизира проблемите на колата им и почти елиминира основната им слабост - въздушното съпротивление. Обаче това са инцидентни писти и само Австрия е сходна в календара. Така че напредъкът на Мерцедес не е толкова голям, колкото хората мислят, а е най-вече заради обстоятелството, че две от последните три писти им бяха по-удобни. Да си силен на 2-3 писти от 23 няма да е достатъчно. Пък и в Бразилия РБ загубиха най-вече заради спринта и липсата на време да си настроят колата, което видяхме, че иска пълните 3 свообдни тренировки. На нормалната писта в Абу Даби видяхме, че Мерцедес са още достатъчно далеч дори след Ферари.