Непознаване на правилата или нещо друго - този въпрос изникна в мача за Купата на България между "Етър" и "Ботев" (Пловдив), в който падна скандален гол. Гостите от Пловдив спечелиха с 4:2 във Велико Търново, но четвъртото им попадение, отбелязано в добавеното време, предизвика коментари.
Самуел Акере се разписа, но след като получи топката в позиция, в която трябва да бъде маркирана засада.
В добавеното време вратарят на "Етър" беше напуснал вратата си, а между него и голлинията имаше само един полеви играч на виолетовите Шахредин Бокхулда. Акере получи топката, а според правилата, за да не е в засада, то между вратаря и голлинията трябва да има двама играчи.
Положението се разви пред погледа на страничния рефер Тодор Вуков, а ситуацията не забеляза и главния арбитър Волен Чинков.