Фотогалерия: В подготовка за рали "Дакар"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Без КАМАЗ при камионите е скопена работа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на ПиПи
    ПиПи
    Рейтинг: 668 Весело

    Без КАМАЗ при камионите е скопена работа.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    бегай в раша, там ги има:)))

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#2] от "Васко Ухото":

    Тъпо!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    Без КАМАЗ при камионите е скопена работа.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА



    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    КАМАЗ е с американски двигател... Но ти продължавай да си въобразяваш,че е руски камион..

  5. 5 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Рали Париж-Дакар...
    Рали Дакар...

    Всъщност, това рали отдавна е в миналото, сега има някакво състезание в Саудитска Арабия.

  6. 6 Профил на ПиПи
    ПиПи
    Рейтинг: 668 Весело

    До коментар [#2] от "Васко Ухото":Тъпо!!!
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    Вярно, вие руснаците не стъпвате в матушката си:))

  7. 7 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Всъщност такова нещо като 100% руски, френски, немски.....няма там.
    Превзоните средства в топ категориите нямат нищо общо гражданските модели, дори и да носят съответните марки.
    Например Мини. Просто БМВ плащат на опитния германски отбор на Х-драйв да създаде и управлява автомобили, на които просто слагат отгоре каросерия наподобяваща мини. Преди години и единствените българи опитали се с автомобил, бяха взели шаси на ТОйта и прикачили каросерия на Фиат, защото Фиат България ги спонсорираше. Има една категория за серийни 4х$, където редовно печели Тойота, но никой не се интересува от нея.
    И при камионите, Ивекото на Де Рой, освен каросерията няма почти нищо със сериен камион Ивеко. Отборът сам си го модифицира с най-добрите части от къде ли не, без да има общо със завода.
    И точно тук печели Камаз, защото на практика е единственият ЗАВОДСКИ отбор при камионите и един от 4-5 във всичките категории. Със създаден специален развоен център за целта. С огромен бюджет и поддръжка на място, за която другите само могат да мечтаят. В случая парите и професионализмът идващ с тях печелят. А не, че Ивеко е по-добър камион от Ивеко, Рено, Татра...

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#4] от "deaf":

    Отборът какъв е палячо?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ако забием в националността на отборите, като печели Ивеко( и то срещу Камаз) дали печели италианската марка или нидерландският отбор на потомствените камионджии ДеРой, които плащат целия масраф от частния си бизнес и сами си създават камионите.

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#9] от "filofob":

    Всеки отбор сам си определя националността.
    Или НЕ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Любопитно

    Абе, няма ли някой да напише нещо за въглеродния отпечатък на това рали?

    Еретик
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Намерих за гумите
    https://autobild.bg/технологиите-които-изстреляха-кама/

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#10] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ъхъ. Просто цялото дуене, че с цената на милиони похарчени от Камаз печели (при това не винаги) срещу частни отборчета модифициращи самостоятелни камионите си е смешно. И е типично за комунистическото и постсъветско мислене, където не реалната полза е важна, а пропагандата. Неслучайно от десетилетия няма ЗАВОДСКИ отбори на Мерцедес, ДАФ, Рено, Татра...Просто тези компании не виждат икономически смисъл да инвестирът в това събитие.
    А иначе, в зенита на Камаз, единственото произведено в Русия в рали рейд камионите им беше двигателят ЮМЗ, както и каросерията и кабината, разбира се. След това след промените в правилата мнаха на двигатели от Либхер.

  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#11] от "Костадин Иванов":

    То не е ли за електрички?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#11] от "Костадин Иванов":

    Едва ли ще е по-голям от мръсотията генерирана от трошляците в София за един ден.

  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#4] от "deaf":

    Доколкото знам Либхер НЕ е американска фирма.

    https://blog.liebherr.com/domakinski-uredi/bg/liebherr-engine-in-dakar/

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Само това ли намери. Я чети тук
    https://duma.bg/anatomiyata-na-edin-bogatir-kamaz-4326-9-za-dakar-2011-a-n10052?h=pdfarchive&pdfarchiveId=4104
    Разбира се, това е от ерата на Чагин, преди двигателите Либхер и много преди създаването на специалния развоен център( за много пари) и цялостната промяна на концепцията. Но реално с изнесения двигател отпред нямат толкова успехи.

  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#13] от "filofob":

    Всички заводски отбори са така.
    Колко харчат в Ф1 умнико?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#15] от "Нико":

    Както се оказа не колите са виновни за ФПЧ в София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#17] от "filofob":

    Написал съм го преди теб.

    Само да те питам - защо при еднаква техника един пилот печели титли а съотборникът му не печели?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Весело

    До коментар [#11] от "Костадин Иванов":То не е ли за електрички?
    —цитат от коментар 14 на КМЕТ В СЯНКА


    Не, с пружинки са и ги навиват с манивела. Както сме правили преди 50+ години.

    Еретик
  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#21] от "Костадин Иванов":

    Ти си млад, по мое време имахме играчки с малки парни котлета и свещички които нагряваха водата.
    Аз имах такова корабче.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#13] от "filofob":Всички заводски отбори са така.Колко харчат в Ф1 умнико?
    —цитат от коментар 18 на КМЕТ В СЯНКА


    Всички отбори са така, в смисъл, че сглобяват най-добрите части от световни производители, които могат да си позволят. Това го казах няколко пъти вече. Но никой не се хвали, че видиш ли били направили грандиозна победа- не на марката/отбора ами на държавата.
    И не, що се отнася до разходите както вече казах няма никакво сравнение. Отново за неразбралите. Камаз като ПРОИЗВОДИТЕЛ с целия си производствен, инженерен и финансов потенциал разработва и тества специално болидите си за това състезание. Другите отбори купуват камион от някаква марка, която после самостоятелно в гаражни условия разглобяват и модифицират. В зависимост от финансите си, които са по-малко от тези на Камаз. В добавка. На терен Камаз разполага с огромен брой квалифицирани инженери и механици за поддръжка и пълен набор части. Както беше казано, разполагат с толкова части, че могат да сглобят цял камион на място. Отделно имат специален сервизен камион, който следва състезателните и дори насред етапа може да ги обслужи при повреда. Частниците разполагат с няколко механика, а често се налага самите водачи да помагат и ограничен брой допълнителни части. Просто щото нямат пари. А квалифицираното и бързо обслужване в този три седмичен маратон е от огромно значение.
    А сравнението с Ф-1 е тотално нерелевантно.

  24. 24 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Поради много причини, в зависимост от съответната категория състезания. Но някак Чагин не е карал частната Татра на Лопраиш, а Лопраиш държавно спонсорирания Камаз, че да може да сравняваме.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  26. 26 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Серийният Камаз е с американски двигател на Къминс...

  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Весело

    До коментар [#26] от "deaf":

    Лисензно производство.
    Заводът не е спрял.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Някой знае ли колко струва само едно Мини за Дакар?

  29. 29 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3430 Неутрално

    Абе, няма ли някой да напише нещо за въглеродния отпечатък на това рали?
    —цитат от коментар 11 на Костадин Иванов


    Ауди са с електричка.

    I 💜 Leka Borislavovna
  30. 30 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#28] от "rebelions":

    За 2015 Минито беше нещо около милион и половина. Не помня в долари или евро. Трябва да се има предвид, че в този период май нямаше друг подобен(квази заводски) отбор в кралската категория и като цяло това ще е бил таванът. Без да броим разходите за логистика и обслужване. Като автомобилите на повечето други отбори са били под тази сума.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  32. 32 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 84 Весело

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#4] от "deaf":Отборът какъв е палячо?
    —цитат от коментар 8 на КМЕТ В СЯНКА


    ЗАВОДСКИ отбор. Все едно отбор от НБА да участва на световно първенство по баскетбол за пощальони!

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #