За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноУжас, какъв малшанс.....
Мараба, С-ДС доносници!Стискам палци на момчетата за бързо възстановяване!
sparti
Рейтинг: 404 Неутрално"състезанието беше неутрализирано" - човек остава с усещането че състезанието е било сбирка на въоръжени терористи :-/
slivizasmet.blogspot.comБМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноРацери, сър. И какво ви донесе надпреварата с времето?
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)В Нидерландия хората си карт без каски и никой не си чупи гърба. А вие страдайте, като ви е толкоз акъла.
Yotce
Рейтинг: 1571 НеутралноОгромна тумба колоездачи, каращи гума до гума… Няма как да не стават сакатлъци.
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 НеутралноВчера официално откриха надбягването с моторетки!
Fuck Your OpinionДано поне са се регистрирали за донори.
scott
Рейтинг: 758 НеутралноПОГАЧАР НАМАЗВА.
А дисковите спирачки не може ли да ги махнат? Дават лъжлива сугурнос и уверенос
БМЗ
Рейтинг: 842 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Yotce":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Именно. Като се бутат като овце, ще падат като овце.
Казвам го условно, защото овцете са 4х4, за разлика от колоездачите.
Казвам го и като редовен велосипедист, който е падал 1-2 за последните 20 години. НО аз съм велосипедист, а не колоездач, ако схващате разликата.
scott
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#7] от "БМЗ":
има смисъл да колоездят, плаща им се и то нелошо. Всишчко идва от фирмите и телевизията. Искат екшън и съспенс. Че и на дискови спирачки.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Lou
Рейтинг: 1001 НеутралноБързото каране на каквото и да е превозно средство винаги е риск. Затова във всички моторни спортове вече състезателите са екипирани с противопожарно облекло подсигурени с обезопасителни средства. Професионалното колоездене е последният спорт, в който все още такива средства няма. Колоездачите са буквално по трико и нищо повече. Нямат дори налакътници и наколенки. Само каски на главите, за да не загинат от удар в главата. От друга страна повечето състезания имат изчаквания и спускания, което стратегически изисква на спускане колоездачите да използват склона, за да наваксат време без да влагат усилия. Затова вдигат максимална скорост на подобни отсечки. Нужни са промени в организирането на състезанията - когато има подобни бързи отсечки, да се слагат ограждения и звукови/светлинни сигнализации, за да няма падания край пътя, където може да загине човек. И може би е крайно време да се въведат задължителни наколенки, налакътници и някаква форма на раменни протектори като онези в американския футбол. Ако някой падне, да подложи на наколенката или на раменния протектор и така да се предпази от счупване на ключица и фрактури.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Една от причините за по-бързата скорост на колоезденето днес е ниското тегло на все по-усъвършенстваните велосипеди. Тези велосипеди струват минимум 10 000 евро и са направени от много лек материал, което намалява необходимата изразходвана сила на колоездача и увеличава скоростта му. Може би е време и там да се вземат мерки с увеличаване минималното тегло на велосипеда.
цъкачката
Рейтинг: 8 НеутралноНавремето състезанията ги печелеха катерачите, а сега ги печелят спускачите. От там идат тежките падания на спускане.
m_style
Рейтинг: 289 НеутралноГледах състезанието и въпросното меле. На първо място за мен, причина за тежките травми са липсата на обезопасяване на завоите по спускането. Хората се забиха директно в бетонна канавка и огромни камъни! В моторните спортове има обезопасителни ивици с пясък, гумени заграждения и куп други мерки, в ските има тройни мрежи и еърбек в екипировката на състезателите. В шосейното колоездене няма нищо! А тези момчета спускат със 100км/ч. Със сигурност има какво да се направи за пасивната и активната безопасност на тези рицари без броня...
scott
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#12] от "m_style":
най-просто е етапите просто да свършват на изкачване. Катериш-пускаш в серия, но не много на високо. да е засължително етапите да свариват на най-високото за деня.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Красимир Андонов
Рейтинг: 1489 НеутралноДо коментар [#10] от "Lou":
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Не!
Не са свръхлеки. Мисля, че задължително са над 6 кг
Vøxy
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#2] от "sparti":
очевидно не следиш колоезденето и не си запознат добре с терминологията, защо изобщо коментираш