Deutsche Post преговаря с "Мерцедес" във F1

Deutsche Post преговаря с "Мерцедес" във F1

Логото на Deutsche Post може да украси болида на "Мерцедес" за старта в Испания
Reuters
Логото на Deutsche Post може да украси болида на "Мерцедес" за старта в Испания
Германският логистичен гигант Deutsche Post е пред завръщане във Формула 1 като спонсор на "Мерцедес ГП", твърди мюнхенският вестник TZ.
Компанията, която в момента има участие в световния шампионат чрез дъщерната си DHL, води предовори за съвместна работа е екипа на автомобилния производител.
Според изданието представители на Deutsche Post вече са се срещнали с президента на "Даймлер" Дитер Цече по време на откриващото сезона състезание за Гран при на Бахрейн. Изданието допълва, че се очаква сделката да бъде финализирана за състезанието в Испания през май, което е първото в Европа за сезона.
През тази година "Мерцедес" върна във Формула 1 седемкратния световен шампион Михаел Шумахер. Неговото участие в Бахрейн повиши двойно зрителския интерес в Германия за първото състезание за сезона. Неделната надпревара, в която Шумахер завърши на шеста позиция, е била наблюдавана от над 10 милиона души, докато през 2009 г. те са били 5 млн.
През 2002 г. болидите на "Джордан", чийто наследник на стартовата решетка в момента е "Форс Индия", бяха решени в жълто с изписано в червено лого на DHL и Deutsche Post. По-късно компанията стана спонсор на германския пилот Тимо Глок и имаше малко отредено място върху автомобила на "Тойота", а сега е представена и на новия му болид на "Върджин рейсинг".